XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Hoe zijn je verhoudingen met eten? Heb zo het idee dat je soms best hoog in carbs zit met bijvoorbeeld brinta + melk en banaan..
toen ik nog regelmatig chocomelk dronk was me verhouding als volgt.
e33% k45% v22%
nu zal me eiwit gehalte op 40% zitten, zal binnekort nog even berekenen

Eiwit op 40 procent zou ik mee uit kijken hoor.. 40 procent is extreem veel voor in de bulk..

• #1.224
Eiwit op 40 procent zou ik mee uit kijken hoor.. 40 procent is extreem veel voor in de bulk..
het was ook maar een kleine schatting, in me oude voedingsschema(incl chocomelk) zat ik op 4173kcal, maar ik had de voeding van die dag toen berekent, moeten wel nog zo'n 30 a 50 gr eiwit bij, van de 250gr pangafilet, want die stond nog niet in me excel bestandje verwerkt.
(toevallig de maaltijd die ik op de afgelopen pagina gister had gepost).

Kun je dat even toelichten? Ik vind 40% namelijk helemaal niet zoveel...

40 procent eiwit van mijn dieet zou zijn op 4000 kcal ongeveer 400 Gram eiwit.. Dat is wel erg veel voor iemand van 70. Iemand die veel moet eten om aan te komen heeft slechts 25-30 procent nodig van zijn behoefte, de rest is vet en kh..

Dit alles om ook je nieren een beetje te sparen..

Slankst niet zo zeiken als je goed drinkt maakt het niks uit

Sinds wanneer is het dan veel? Een verhouding 50-30-20 of 40-40-20 wordt als 'normaal' gezien. Als je blijkbaar zoveel (4000Kcal) moet eten om aan te komen dan vind ik het eerder onlogisch om niet meer te eten dan 300 gram eiwit en de rest koolhydraten te laten wezen.

Kun je me dan meteen even een stukje wetenschappelijk onderzoek laten zien dat veel eiwitten slecht zijn voor je nieren? Tot zover bij mij bekend is te veel eiwit alleen slecht als je slechte nieren hebt. Veel drinken moet je per definitie toch al...

• #1.229
Moet nog doekoes make voor n camera, trouwens wel kinderachtig om
die foto door te sturen

• #1.232
Als k zou willen dat er meer mensen hem hadden gezien had ik em zelf wel gepost

• #1.235
Kom op 400 gr eiwit is ideaal voor de groei, keuning. Niet naar henkiepenkie spanksta luisteren:D

• #1.238
Kom op 400 gr eiwit is ideaal voor de groei, keuning. Niet naar henkiepenkie spanksta luisteren:D
Hervee!! Welcome back broeder
was toestraks in je log, kijk straks alles even door, wist niet dat je een nieuw log hebt.

ik ga nu 'boerend' naar de gym, moet boeren als de t*ring van die unleash:')

Hmm, ik vind brinta juist heerlijk :D! Heb je je gold's gym tanktop al binnen eigelijk?
Ik zal zo meteen van mijn pre-workout eens een foto maken en posten in mijn log. :D
Much protein + much kcal = gain :D

doortrainen jij wil je training lezen :)

Terug
Naar boven