Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertel ...ey sjansbeer
training was zkr weer lkkr samen hard er tegen aan zoals broeders dat ook horen te doen..
zoals die ene meid die zag dat zeker zitten kleine spierbundel![]()

hahah ja opeens had ik de inspiratie om er wat moois van te maken in paintmooijboy mooijboy, verder kan ik het liedje even niet
thanks man, heb nog steeds spierpijn in me kuiten van eergister, triceps/rug spierpijn is ver weg getrokken.
uitlachen ik zie niks hilarisch alleen je hoofd op die 1e foto, geniaal!
tot morgen

zou willen dat me broer net zo serieus was als ikey sjansbeer
training was zkr weer lkkr samen hard er tegen aan zoals broeders dat ook horen te doen..
zoals die ene meid die zag dat zeker zitten kleine spierbundel![]()
dan had ik ook wel lekker kunnen trainen met hem.. mazzelpikkies
welcome back
ik ben nu na me vriendin, filmpje kijken en morgen gaan we naar aken.
neem me noten,kwark,NOS-Ether mee
tot morgen animals, prettig weekend iedereen
beetje beide vind ik, mijn schouders worden er licht van opgepompt al.gaat lekker keun!
Is die Shoulder Dislocation een soort warming up/stretch oefening?
Emm..me broer was back-shrugs aan het doen met een andere van de sportschool(op akon lijkt die/2pac!) en ik ging naderhand met hun mee doen, en had me vest uit en was dus in me tanktop aan het trainen.

10 voor je tekenkunstenhahah ja opeens had ik de inspiratie om er wat moois van te maken in paint
het liedje gaat zo:
Mooij, mooij, mooijboy! het leven dat is één groot feest!
zou willen dat me broer net zo serieus was als ikdan had ik ook wel lekker kunnen trainen met hem.. mazzelpikkies
![]()

Lekker Keuning.
Weekje rust voor je benen ? Wel zo verstandig!
Ik ga ook benen knallen vandaag woot woot..
Ik denk dat ik wel even een rust weekje ga pakken met me benen, jammer genoeg!Rust is wel aan te bevelen idd, gaat niet vanzelf over![]()
Ik denk dat ik wel even een rust weekje ga pakken met me benen, jammer genoeg!
wil wel me kuiten deze week nog eens aanpakken, had vandaag nog licht spierpijn van de extra kuiten training die ik op rug dag had gedaan.

Even verstandig zijn en de hele benen niet trainen...
ok baas
Bij een deload train je WEL, bij rust niet...
(op matige intensiteit, maar toch)
---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------
Beter dan doortrainen en een zware blessure kweken...
Kuit = been = vlak bij knie = kans op geen rust en dus kans op weet-ik-veel-wat.
Rust = lekker!![]()
ik wist wel dat ik wat was vergeten vandaag!Waarom doe je geen hamstring oefening zoals RM deadlift? Nuttiger in het algemeen dan ad- en abductors bijv, lijkt mij.
ik wist wel dat ik wat was vergeten vandaag!
ik wil zodra me knie dus weer herstelt is goodmornings en/of SLDL in me schema doen.

het is volgens mij nog een blessure die ik een aantal jaar geleden heb opgelopen bij voetbal, en die bleef ik toen ook altijd behouden.Beter dan doortrainen en een zware blessure kweken...
Kuit = been = vlak bij knie = kans op geen rust en dus kans op weet-ik-veel-wat.
Rust = lekker!![]()
dan kan ik ook nog 'ns los squatten, 20 tot 40kg kan ik wel cleanen.ik denk dat je dan beter kan deloaden ipv niks doen. al is het maar bijv 20 of 30kg squats