MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Borst-Biceps

Incline-BP

16x30KG
8x50KG
7x80KG(1 assist)
7x75KG (1 assist weer)
11x65KG

Flat DB-Press
11x26KG
9x26KG
13x22KG

Incline-Flyes
12x6KG
10x18KG (''oma'' flyes geprobeert niks voor mij)
12x14KG (nogmaals oma flyes)
15x12KG

21'en (EZ-Bar) gewicht zonder stang
1xEZ-Bar
1x35KG (hele beweging 6x)
1x30KG (nogmaals 6x hele)
1x25KG
1x20KG

über pomp!

Concentration-Curls
10x10KG
12x10KG
10x10KG

Opmerkingen;
vandaag zwaar onder mijn niveau met benchen, haalde de reps niet die ik wou/moest.
eigenlijk niks gemerkt van de Unleash V2, alleen voortdurend boeren.
los ervan dat ik bepaalde reps niet haalde bij me bench, alsnog een brute pomp in me biceps, biceps beginnen aardig bij te trekken qua omvang, wil nu nog wat (meer) aan me piek werken.

ook me kuiten trekken goed bij qua omvang/vorm maar nog lang niet tevreden.

Vind je oma fly's k*t :o ? Ik vind ze heerlijk man! hahah
Ik merkte zelf ook niets van Unleash trouwens.

• #1.243
Hmm, ik vind brinta juist heerlijk :D! Heb je je gold's gym tanktop al binnen eigelijk?
Ik zal zo meteen van mijn pre-workout eens een foto maken en posten in mijn log. :D
Much protein + much kcal = gain :D
Nee nog steeds niet! begin nu een beetje irritant te worden, had hem half dec. bestelt.
is goed, misschien heb ik er wat aan:D

+1 wie heeft er nou nieren nodig???
doortrainen jij wil je training lezen :)
zie training hier boven

• #1.244
binnekort wil ik ook nog eens alles gaan opmeten, hoop eigenlijk toch wel de 39-40cm in bicep omvang te halen:rolleyes:

training kan eens wat minder zijn keun!
wat zijn oma fly's?

en hoe wil je de piek gaan aanpakken in je biceps?

• #1.246
training kan eens wat minder zijn keun!
wat zijn oma fly's?

en hoe wil je de piek gaan aanpakken in je biceps?
ondanks de unleash, neem meestal als ik een sample heb op borst dagen.
vorige ervaring met unleash was toen 9x90KG op de flat bench een aantal maanden geleden.

ik ga me bicep piek aanpakken door onder andere te doen;
concentration curls, en 21'en(deze ga ik vooral hard op) en ik wil vaker DB hammer-curls doen(wat niet echt voor piek is)

3.25min ;)
(nu ik hem nog een bekeken heb deed ik hem toch wat fout, de strekking is meer zoals normale fly, maar het terug brengen is meer gestrekt omhoog right?
+ik denk dat je deze ook niet al te zwaar kan doen, 12-16kg lijkt me meer dan voldoende
http://www.youtube.com/watch?v=ZXKRt2gqRh4

Laatst bewerkt:
Gewoon met licht gebogen ellebogen en gaan :D!

Ik vind hem ook lastiger dan gewone fly's + voelt fijner aan schouders.
40 cm zijn dikke armen man aan jouw lage bf!

• #1.249
Ik vind hem ook lastiger dan gewone fly's + voelt fijner aan schouders.
40 cm zijn dikke armen man aan jouw lage bf!
inderdaad 40cm lijkt me wel bruut, zat half jaar geleden op 36 of 38cm weet het niet meer zeker.
zodra ik een meetlint beschikbaar heb laat ik het weten.

ik vind dat jullie(hannie+ronniej) een filmpje moeten maken:p

inderdaad 40cm lijkt me wel bruut, zat half jaar geleden op 36 of 38cm weet het niet meer zeker.
zodra ik een meetlint beschikbaar heb laat ik het weten.

ik vind dat jullie(hannie+ronniej) een filmpje moeten maken:p

Damn, dat klinkt gay!

• #1.251
Is goed. volgende keer maak ik wel ff een filmpje. :thumbup:

Kun je dat even toelichten? Ik vind 40% namelijk helemaal niet zoveel...

Sinds wanneer is het dan veel? Een verhouding 50-30-20 of 40-40-20 wordt als 'normaal' gezien. Als je blijkbaar zoveel (4000Kcal) moet eten om aan te komen dan vind ik het eerder onlogisch om niet meer te eten dan 300 gram eiwit en de rest koolhydraten te laten wezen.

Kun je me dan meteen even een stukje wetenschappelijk onderzoek laten zien dat veel eiwitten slecht zijn voor je nieren? Tot zover bij mij bekend is te veel eiwit alleen slecht als je slechte nieren hebt. Veel drinken moet je per definitie toch al...

uuh ja, onder andere door Nummer 2 van nederland in de klasse tot 20 jaar vorig jaar..

Ook is een kennis van mij dokter.. Alles boven de 3 liter vocht is extra balastend voor de nieren..

Ook eiwitten consumeren, meer dan 3 gram BW is gewoon zeer slecht voor je nieren.. plus het feit dat je niet meer efficient omgaat met de eiwitten als je het zo lang neemt..

Kom op 400 gr eiwit is ideaal voor de groei, keuning. Niet naar henkiepenkie spanksta luisteren:D

Jij mag 300 gram aan eiwit hebben dan heb jij nog maar 3 gram BW, wedden dat je niet meer binnen krijgt..

Spanksta zit weer angst te zaaien hoor.
**** that shit, don't be a p*ssy, groeien moet je.

Mooi filmpje trouwens van Roellie, had hem al eens gezien maar een mooie herrinering dat je strikt moet trainen.

Lekker bezig spankstà

Van teveel koolhydraten krijg je aids. True story, mijn broer die heeft een kennis en zijn vaders oom heeft er verstand van.

nice going bitches, dacht dat het toch wel bekend was dat meer dan 3g/kg bw aan eiwitten niet schadelijk is, je hebt er alleen niks aan (AAS buiten beschouwing), je pist het allemaal weer uit.
Kan je naar mijn mening beter die kcal aan goede vetten besteden.

• #1.258
Spanksta zit weer angst te zaaien hoor.
**** that shit, don't be a p*ssy, groeien moet je.

Mooi filmpje trouwens van Roellie, had hem al eens gezien maar een mooie herrinering dat je strikt moet trainen.
as usual(no offence).
ik zie het als volgt; hoe meer stenen je hebt hoe groter het huis word:thumbs:

Roellie's achter de schermen posing(in een hotel kamer volgens mij) is echt een mooie vertoning, de muziek, de (classic) pose's prachtig gewoon!

Van teveel koolhydraten krijg je aids. True story, mijn broer die heeft een kennis en zijn vaders oom heeft er verstand van.
NEE z'n oom:eek: toch niet van die kleine dikke blonde, met die hanenkam die heeft een vriendin en haar zoon kent een boer die weer die oom kent.

Nee, meer dan 3 g/kg bw is slecht, ik doe nu ong een half jaar 4g/kg bw en ik heb nu al last van me nieruh

Terug
Naar boven