AndroidHealthClinic

Log KEUN

Tja, in principe zou je je vetten enkel moeten opschroeven als je onder de spreekwoordelijke
grens van een 150gr kh gaat. Vanaf dan gaat je lichaam op zoek naar andere bronnen
voor energie. En dan is vet idd de oplossing want je eiwitten heb je nodig om je massa te beschermen.

Zelf denk ik er het mijne van. Als je wilt afvallen, moet je gewoon zakken in kcal.
Maakt niet uit in welke :p Zolang je maar genoeg eiwit binnen krijgt.

(Even on the sideline: om je massa te beschermen heb je maar 1.5 gr eiwit nodig per kilo ;))

Maar, dat is natuulijk mijn gedacht :p Alle info is ook wel terug te vinden op het net :p
Of in Burn the Fat Feed the Muscle & Muscular Development :p

BFFM is ook al een beetje outdated he...
Wat je zegt over afvallen klopt ook wel, maar ik zie ook in een bulk niet in wat koolhydraten voor meerwaarde hebben tegenover vetten als die al hoog genoeg zitten.

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Ik zou gewoon lekker clean door bulken dit jaar ... tegen de zomer eventueel
wat low carb & cardio erbij doen om je BF wat te laten zakken. En dan tegen
volgend jaar april pas een cut doen.

Rekening houdend met je log, je voedingsschema, zou je imo daar meer profijt
uit halen.

+1 je kan nog wel aardig lang doorbulken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Ik zou gewoon lekker clean door bulken dit jaar ... tegen de zomer eventueel
wat low carb & cardio erbij doen om je BF wat te laten zakken. En dan tegen
volgend jaar april pas een cut doen.

Rekening houdend met je log, je voedingsschema, zou je imo daar meer profijt
uit halen.
hmm ja een goed idee, en dan hoef ik ook niet zo diep te gaan, ik denk als ik 1 a 2% al lager ga, er al goed bij sta.
het was namenlijk de bedoelling om te gaan experimenteren met cutten deze zomer, zodat ik al wat ervaring op heb gedaan mbt cutten.
daarom wil ik me ook langzaam aan informeren bij verschillende mensen/stickies.

*ik bedoelde mei overigens, maar dat speelt nu dan geen rol meer.
good thinking Rob

BFFM is ook al een beetje outdated he...
Wat je zegt over afvallen klopt ook wel, maar ik zie ook in een bulk niet in wat koolhydraten voor meerwaarde hebben tegenover vetten als die al hoog genoeg zitten.

Jouw artikels waren anders ook uit 2004 ;)

Koolhydraten hebben een betere functie om je insuline te laten pieken om zo
je eiwitten beter op zijn plaats te krijgen en te houden. Plus ze zijn sneller
beschikbaar voor energie tegenover vetten. Ideaal dus om pre & post w/o te
nemen. Of in de ochtend.

Pas op, ik ben zeker geen voorstander van carbs, maar te hoog gaan zitten
in vetten laat je ook snel te hoog gaan zitten in kcal over het algemeen.

Jouw artikels waren anders ook uit 2004 ;)

Koolhydraten hebben een betere functie om je insuline te laten pieken om zo
je eiwitten beter op zijn plaats te krijgen en te houden. Plus ze zijn sneller
beschikbaar voor energie tegenover vetten. Ideaal dus om pre & post w/o te
nemen. Of in de ochtend.

Pas op, ik ben zeker geen voorstander van carbs, maar te hoog gaan zitten
in vetten laat je ook snel te hoog gaan zitten in kcal over het algemeen.

Ja hierin heb je wel gelijk, maar als je de kcals nodig hebt. Zijn genoeg mensen die 5000+ kcal nodig hebben, dan lijkt het me niet zinvol om 400+ gr aan kh te nemen.

Ja hierin heb je wel gelijk, maar als je de kcals nodig hebt. Zijn genoeg mensen die 5000+ kcal nodig hebben, dan lijkt het me niet zinvol om 400+ gr aan kh te nemen.

QFT als je echt veel kcals nodig hebt, dan ben je idd beter af met vetten.
Anders eet je je gewoon onnozel zoals ze hier zeggen.

Nu ga ik even een verhaaltje neerzetten over meneer Cutler en meneer Warren.
Afgelopen Olympia zijn zij te raad gegaan bij Haney Rambod dacht ik? En die
heeft die kerels op een high carb, low fat diet gezet. En dan spreken we over
50 tot 68% carbs in het dieet. Voor hun dus 1000gr carbs ongeveer per dag. En die
kerels zijn knetterdroog gekomen.

Hoe was zijn uitleg? De vetten zouden niet zoveel warmte produceren in het
lichaam als de carbs. Waardoor de verbranding dus ook eigenlijk te laag lag.
Bij het nemen van de lichaamstemperatuur was dat zelfs al aantoonbaar.

Nu weten we beide dat die kerels chemically enhanced zijn, maar toch hé

Laatst bewerkt:
Keun, niet gaan cutten man! Doe wat rob zegt, gewoon blijven cleanbulken! Dit jaar ben je dan al een ripped beest (ja, zonder te cutten ;)) en volgend jaar ben je een ripped freak! :D

• #1.307
Keun, niet gaan cutten man! Doe wat rob zegt, gewoon blijven cleanbulken! Dit jaar ben je dan al een ripped beest (ja, zonder te cutten ;)) en volgend jaar ben je een ripped freak! :D
ik had er ook bij gezet een kleine cut, met nadruk op klein, want ik weet ik hoef niet echt diep te gaan, maar had toch wel wat aan de tip van Rob.
hun zijn de cutjes experts

ripped freak, klinkt goed, zo ripped als Andreas Munzer!:eek:

Een BDB van Keun: make my day! :D

Onderrug mag nog wel aan gewerkt worden zo te zien ;)

ik had er ook bij gezet een kleine cut, met nadruk op klein, want ik weet ik hoef niet echt diep te gaan, maar had toch wel wat aan de tip van Rob.
hun zijn de cutjes experts

ripped freak, klinkt goed, zo ripped als Andreas Munzer!:eek:

Wat wil je met een kleine cut bereiken dan? Dan zul je hooguit wat vocht verliezen. Half werk heb je niet zoveel aan.

• #1.310
Wat wil je met een kleine cut bereiken dan? Dan zul je hooguit wat vocht verliezen. Half werk heb je niet zoveel aan.
heb je nooit iets positiefs te vermelden?
eerst ga je opmerkingen maken over me voeding dat jij in je cut meer eet dan wat ik eet.
en nu dit?
dat jij als 99kg wegende meer moet eten om je lichaam te onderhouden betekent dit dan dat ik het zelfde moet eten om 75kg te onderhouden???

maar ik zal er toch op in gaan. een woord; beachproof:sd:
ik hoef waarschijnlijk niet eens me voeding aan te passen, alleen wat meer cardio in me schema zetten, en na de zomer doe ik de cardio gewoon weer weg, punt

ziet er naiz uit keun.
en je staat imo droog genoeg

Het komt misschien wat rot over allemaal, maar ik ben vaak gewoon nieuwsgierig naar de mening van anderen om ervan te leren.
Dat van dat ik meer eet in een cut was misschien beetje stomme opmerking, maar ik had juist het idee dat je veel meer at, weet niet waarom.

Maar beachproof... ik weet niet hoeveel vet jij denkt bij te komen tot april, maar al komt daar nog wat bij ben je denk alsnog wel beachproof. Als je ziet hoe de rest eruit ziet, hoef je je nergens druk om te maken. Je staat nog hartstikke droog en ik denk tegen die tijd ook wel.

En ja het enige waar ik iets positiefs over kan vermelden van wat ik heb gezien, is je foto. Vind je schouders en armen erg sterk eruit komen, had het alleen niet gepost.

Beachproof ? Je hebt toch een vriendin ? heheh.

• Like
Waarderingen: KEUN
Boyzz let niet op eddine met hem kan je niet over BB praten

WTF keun! Je gaat toch niet cutten met zo'n bf! Er blijft niets van je over!

• #1.316
ziet er naiz uit keun.
en je staat imo droog genoeg
thanks mike, wou eigenlijk even wachten met een foto posten, want zodra ik me tanktop binnenkrijg (ja hij is er nog steeds niet???) komt er nog een update foto.
Het komt misschien wat rot over allemaal, maar ik ben vaak gewoon nieuwsgierig naar de mening van anderen om ervan te leren.
Dat van dat ik meer eet in een cut was misschien beetje stomme opmerking, maar ik had juist het idee dat je veel meer at, weet niet waarom.

Maar beachproof... ik weet niet hoeveel vet jij denkt bij te komen tot april, maar al komt daar nog wat bij ben je denk alsnog wel beachproof. Als je ziet hoe de rest eruit ziet, hoef je je nergens druk om te maken. Je staat nog hartstikke droog en ik denk tegen die tijd ook wel.

En ja het enige waar ik iets positiefs over kan vermelden van wat ik heb gezien, is je foto. Vind je schouders en armen erg sterk eruit komen, had het alleen niet gepost.
hmm ja je had me al de les gelezen imo doordat je zei dat je meer at in je cut, en vervolgens ging het maar door.

wat voor mij werkt, werkt niet voor anderen.
neem als voorbeeld spanksta; die jongen eet heel wat meer dan mij, qua kcal zal het ongeveer het zelfde zijn,in verhoudingen anders, maar hij zegt zelf dat ie niet snel bij komt in BW.
En ik eet dus ongeveer het zelfde en gain wel gewoon met het zelfde aantal kcal's.

ik ben sinds zomer 09 tot nu zo'n 9KG bij gekomen, en me BF is eigenlijk het zelfde gebleven, enige plaats waar iets meer vet/vocht is gekomen is me buik.

en ik voelde me misschien ook wat aangevallen, want ik weet nog niet zoveel wat het betreft voedings kennis en dergelijke, en jij kwam dan met allemaal termen en dingen waar ik geen kennis van heb.

alsnog bedankt voor je compliment! me schouders komen inderdaad goed uit, en heb een juiste inval op me linker schouder(vooral).
met lampen licht vind ik me fysiek nog beter uit komen op foto's

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Een BDB van Keun: make my day! :D

Onderrug mag nog wel aan gewerkt worden zo te zien ;)
dat was anders wel aan me karma te merken:D
hmm dat heb ik nog niet eerder gehoord, kan de licht inval zijn.
(maar ik ga toch vaker rackpulls doen komende tijd, toevallig vandaag)
Beachproof ? Je hebt toch een vriendin ? heheh.
me vriendin dwingt me juist:( ze wil pronken met mij.
ze dwingt me ook minimaal 4000kcal na binnen te werken, ze is een feeder!
WTF keun! Je gaat toch niet cutten met zo'n bf! Er blijft niets van je over!
AAAARGH!
laten we het woord cutten vergeten, en het woord cardio er in plaats van laten komen.

ik ga wat cardio doen tegen april-mei NU NIET!
ik moet poepen:(

Als je een complimentje verdient zal je het krijgen ook - desnoods via de karmaknop ;)

Veel plezier met poepen.

• #1.318
ziet er goed uit!!! ik zou gewoon nog doorgaan met gewone bulk of clean bulk want je staat er best droog bij!

QFT als je echt veel kcals nodig hebt, dan ben je idd beter af met vetten.
Anders eet je je gewoon onnozel zoals ze hier zeggen.

Nu ga ik even een verhaaltje neerzetten over meneer Cutler en meneer Warren.
Afgelopen Olympia zijn zij te raad gegaan bij Haney Rambod dacht ik? En die
heeft die kerels op een high carb, low fat diet gezet. En dan spreken we over
50 tot 68% carbs in het dieet. Voor hun dus 1000gr carbs ongeveer per dag. En die
kerels zijn knetterdroog gekomen.

Hoe was zijn uitleg? De vetten zouden niet zoveel warmte produceren in het
lichaam als de carbs. Waardoor de verbranding dus ook eigenlijk te laag lag.
Bij het nemen van de lichaamstemperatuur was dat zelfs al aantoonbaar.

Nu weten we beide dat die kerels chemically enhanced zijn, maar toch hé

je ziet in het pro-circuit steeds meer dat ze relatief hoog in carbs blijven zitten tijdens de cut, george farrah heeft het afgelopen jaar ook veel goede resultaten behaald met begeleiding en ook hij zei dat veel jongens onnodig laag in carbs gaan zitten.

@ Keun; ik zou ook lekker doorbulken als ik jou was, meen me aan de hand van je foto's te herrineren dat het niet nodig was.

Terug
Naar boven