Fitness Seller

Log KEUN

Sterk getraind kerel.

ivm je T-bar ... wat voor een greep zit daarop?

zoiets?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of eerder een rechte stang?

Nette rugtraining trouwens koenski ;)

Goede pic Keun ziet er allemaal erg goed uit en in proporsie!
Sterke training weer!

heb toestraks nog een update foto geplaatst, ik had al besloten geen cut te doen, maar ik had ook al aan gegeven een kleine, maar laten we het woord cut achterwegen laten(tot volgend jaar) tenzij het met een K begint.
ik zal gewoon wat cardio gaan doen tegen de zomer tijd, en verder niks, voeding blijft het zelfde, en hoop dat ik tegen volgend jaar april-mei heel wat kg's ben bijgekomen;)

oja die had ik over het hoofd gezien.

****ing bruut voor je leeftijd man, dat is nou echt een degelijke back double biceps!

Niks cutten man, doorgaaan op dezelfde tour, niks veranderen.
Je bent geen ****ing superdude, je staat al vrij droog.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.346
erg netjes man , vooral die schouderkoppen! nu je haar nog normaal knippen :D

Bastards! laat mijn haar met rust!
Sterk getraind kerel.

ivm je T-bar ... wat voor een greep zit daarop?

zoiets?

Of eerder een rechte stang?
precies, zo'n soort grip bevestig ik erop/eronder.
super oefening.
Nette rugtraining trouwens koenski ;)
Thanks kwark, jij ook hard gebeukt!
Goede pic Keun ziet er allemaal erg goed uit en in proporsie!
Sterke training weer!
Bedankt Robert, met een betere lichtinval vind ik me rug nog beter uitkomen (die in me 1e post staat bijv.)
oja die had ik over het hoofd gezien.

****ing bruut voor je leeftijd man, dat is nou echt een degelijke back double biceps!

Niks cutten man, doorgaaan op dezelfde tour, niks veranderen.
Je bent geen ****ing superdude, je staat al vrij droog.
hehe achja met die spam tegenwoordig.

Thanks man, ik waardeer je compliment, van 'the great Loo' himself:D

hmm ja gelijk!
(ben snel na de les)

Je hebt echt talent, ik kan weinig afzeiken aan die foto's, meestal is er in elke fysiek wel een zwak punt te vinden, maar die foto ziet er gewoon goed uit;

Mooie ronde schouders; alle koppen duidelijk zichtbaar (goede seperatie), achterkant schouders zijn ook erg bruut
Dikke triceps; ze bollen al mooi op
Biceps ligt er al goed op, dikke brachialis ook.
Onderamen zijn goed; dikke brachioradialis.
Traps liggen er goed op.
Goede v-taper die goed doorloopt richting je middel
Rug dikte is ook goed, dikke erectors, x-mas tree begint al zichtbaar te worden.
Smalle taille.

Gewoon niks veranderen aan je training en voeding zolang je kilo's blijft pakken.

En nou genoeg opgehemeld, op naar de 85kg droog! :D

Je hebt echt talent, ik kan weinig afzeiken aan die foto's, meestal is er in elke fysiek wel een zwak punt te vinden, maar die foto ziet er gewoon goed uit;

Mooie ronde schouders; alle koppen duidelijk zichtbaar (goede seperatie), achterkant schouders zijn ook erg bruut
Traps liggen er goed op.
Rug dikte is ook goed, dikke erectors, x-mas tree begint al zichtbaar te worden.
Smalle taille.

Gewoon niks veranderen aan je training en voeding zolang je kilo's blijft pakken.

inderdaad, hier zit potentieel in !

• Like
Waarderingen: KEUN
7 oefening voor borst en 4 boor biceps? Waarom :p

Ziet er goed uit Keuning

• #1.355
He ?

Ga je vandaag nog iets doen KeunKeuning ?
Vandaag heb ik tot kwart over 3 school, dan ben ik 4uur thuis.
Ga ik wat eten maken, gamen (COD MW2+dbb), eten weer, nogmaals eten, vriendin en eten weer.
Morgen schouders-traps, ik twijfel wel of ik uberhaubt me benen zal aanpakken, ik heb op bepaalde moment licht last van me knie.
maar ik heb het gevoel dat ik gewoon vol uit me benen kan trainen, deze week nog.

Traps liggen er goed op.
Smalle taille.

Nou ik heb wel een zwak punt wat dat betreft, en dat zijn voornamenlijk me benen.
ik heb opzich wel flinke boven benen, en de defintie word langzaam aan steeds beter te zien, kuiten beginnen ook aardig bij te vormen.

Ik word/werd echt de hemel in geprezen hier! echt een goede en positieve feedback op me fysiek.
en die x-mas tree word ook al zichtbaar ja, ik had ook nog een latspread gemaakt gister, en daar had ik een bepaalde licht inval waar je echt de x-mas tree vorming zag.

En ja ik denk ik blijf gewoon lekker clean door bulken dan, en 85kg, dat is alweer een doel waar ik nog niet aan had gedacht, ik kan me nu beter op de 85 gaan focussen ipv van 80kg, 80kg is een tussenstop die ik snel hoop te behalen.
Thanks for the motivation Loo!
(jou fysiek mag er ook wezen! ik heb niet veel foto's gezien van je, maar aan je abs foto van afgelopen maand kreeg ik al een beeld hoe je fysiek eruit ziet.)
+je drijvende buffel foto in het zwembad!

heb je trouwens geen wedstrijd plannen Loo?

inderdaad, hier zit potentieel in !
Thanks Rob, ik had nooit gedacht dat ik er zo zou bij staan toen ik was begonnen met trainen (aug 07), zie je wel dat hard en dedicated werk zich loont!
geld voor iedereen op het forum ofc.!
7 oefening voor borst en 4 boor biceps? Waarom :p
waar heb jij het over???

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Bedankt Lennart! ben je gestopt met deadliften? (je citaat)

Vind de bovenrug middenrug een beetje Achterlopen

Knalse morgen!! Laat je schouders en traps maar ontploffen!:fire:

Ik zie ook goed wedstrijd potentieel misschien een YBF meepakken...

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #1.358
Knalse morgen!! Laat je schouders en traps maar ontploffen!:fire:

Ik zie ook goed wedstrijd potentieel misschien een YBF meepakken...
moet wel goed komen! Beetje spierpijn in me achteste schouderkoppen, waarsschijnlijk van het chinnen/dips.

Ybf was ook het 1e waar ik aandacht. Wel pas tegen 2010-2011.

gast....jij moet echt niet gaan cutten man. keihard massa aanzetten KEUN! foto ziet er goed uit man, goede lijnen op je schouders ook trouwens - beter ga je clean bulken ofzo. een cut lijkt me nutteloos, misschien in mei een maandje, maar ook dat lijkt me niet nodig.

doorknallen kerel

• #1.360
gast....jij moet echt niet gaan cutten man. keihard massa aanzetten KEUN! foto ziet er goed uit man, goede lijnen op je schouders ook trouwens - beter ga je clean bulken ofzo. een cut lijkt me nutteloos, misschien in mei een maandje, maar ook dat lijkt me niet nodig.

doorknallen kerel
sjaakie, ik had al besloten me cut te verplaatsen naar volgend jaar.
En als me BF gewoon het hele jaar het zelfde blijft, ga ik wss de cut weer een jaar uitstellen. Ik blijf gewoon lekker clean bulken, het hele jaar. en ik merk sinds ik de chocomelk geschrapt heb, dat me buik minder vocht vast houdt(wat niet absoluut veel was/is). Net 100gr noten op nu me kwark eten en slapen.

Terug
Naar boven