- Waardering
- 1.339
erg netjes man , vooral die schouderkoppen! Nu je haar nog normaal knippen :d
+1!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
erg netjes man , vooral die schouderkoppen! Nu je haar nog normaal knippen :d
heb toestraks nog een update foto geplaatst, ik had al besloten geen cut te doen, maar ik had ook al aan gegeven een kleine, maar laten we het woord cut achterwegen laten(tot volgend jaar) tenzij het met een K begint.
ik zal gewoon wat cardio gaan doen tegen de zomer tijd, en verder niks, voeding blijft het zelfde, en hoop dat ik tegen volgend jaar april-mei heel wat kg's ben bijgekomen![]()
erg netjes man , vooral die schouderkoppen! nu je haar nog normaal knippen![]()
Bastards! laat mijn haar met rust!
precies, zo'n soort grip bevestig ik erop/eronder.Sterk getraind kerel.
ivm je T-bar ... wat voor een greep zit daarop?
zoiets?
Of eerder een rechte stang?
Thanks kwark, jij ook hard gebeukt!
Bedankt Robert, met een betere lichtinval vind ik me rug nog beter uitkomen (die in me 1e post staat bijv.)Goede pic Keun ziet er allemaal erg goed uit en in proporsie!
Sterke training weer!
hehe achja met die spam tegenwoordig.oja die had ik over het hoofd gezien.
****ing bruut voor je leeftijd man, dat is nou echt een degelijke back double biceps!
Niks cutten man, doorgaaan op dezelfde tour, niks veranderen.
Je bent geen ****ing superdude, je staat al vrij droog.

Je hebt echt talent, ik kan weinig afzeiken aan die foto's, meestal is er in elke fysiek wel een zwak punt te vinden, maar die foto ziet er gewoon goed uit;
Mooie ronde schouders; alle koppen duidelijk zichtbaar (goede seperatie), achterkant schouders zijn ook erg bruut
Dikke triceps; ze bollen al mooi op
Biceps ligt er al goed op, dikke brachialis ook.
Onderamen zijn goed; dikke brachioradialis.
Traps liggen er goed op.
Goede v-taper die goed doorloopt richting je middel
Rug dikte is ook goed, dikke erectors, x-mas tree begint al zichtbaar te worden.
Smalle taille.
Gewoon niks veranderen aan je training en voeding zolang je kilo's blijft pakken.
En nou genoeg opgehemeld, op naar de 85kg droog!![]()
Ik heb nog een telraam in de aanbieding, kan je oefenen.
Vandaag heb ik tot kwart over 3 school, dan ben ik 4uur thuis.
Nou ik heb wel een zwak punt wat dat betreft, en dat zijn voornamenlijk me benen.Je hebt echt talent, ik kan weinig afzeiken aan die foto's, meestal is er in elke fysiek wel een zwak punt te vinden, maar die foto ziet er gewoon goed uit;
Mooie ronde schouders; alle koppen duidelijk zichtbaar (goede seperatie), achterkant schouders zijn ook erg bruut
Dikke triceps; ze bollen al mooi op
Biceps ligt er al goed op, dikke brachialis ook.
Onderamen zijn goed; dikke brachioradialis.
Traps liggen er goed op.
Goede v-taper die goed doorloopt richting je middel
Rug dikte is ook goed, dikke erectors, x-mas tree begint al zichtbaar te worden.
Smalle taille.
Gewoon niks veranderen aan je training en voeding zolang je kilo's blijft pakken.
En nou genoeg opgehemeld, op naar de 85kg droog!![]()
Thanks Rob, ik had nooit gedacht dat ik er zo zou bij staan toen ik was begonnen met trainen (aug 07), zie je wel dat hard en dedicated werk zich loont!
waar heb jij het over

Bedankt Lennart! ben je gestopt met deadliften? (je citaat)
moet wel goed komen! Beetje spierpijn in me achteste schouderkoppen, waarsschijnlijk van het chinnen/dips.Knalse morgen!! Laat je schouders en traps maar ontploffen!
Ik zie ook goed wedstrijd potentieel misschien een YBF meepakken...
sjaakie, ik had al besloten me cut te verplaatsen naar volgend jaar.gast....jij moet echt niet gaan cutten man. keihard massa aanzetten KEUN! foto ziet er goed uit man, goede lijnen op je schouders ook trouwens - beter ga je clean bulken ofzo. een cut lijkt me nutteloos, misschien in mei een maandje, maar ook dat lijkt me niet nodig.
doorknallen kerel