Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Rug-Triceps

Rackpull
15x50KG
12x90KG
8x150KG
10x130KG
12x110KG

T-Bar Row(close grip)
15x40KG
15x60KG
10x100KG
12x80KG
15x60KG

1 Armed Seated Row (plate loaded)(wide grip)
rustig uitgevoert, 2 sec in,2 uit.
12x20KG
12x40KG
12x45KG

Chin-ups
8xBW
7xBW
8xBW

CGBP
12x30KG
10x50KG
8x80KG
10x60KG
12x55KG

Dips
15xBW
12xBW+20KG
18xBW+10KG
15xBW+10KG

Push-Down (palm up)
10x35KG
10x30KG
12x25KG

Opmerkingen;
LEKKER de rug aan gepakt, keun=happy/tevreden!
Vooral die T-bar's stond ik van te kijken, fcking hardcore!
Lange tijd geleden dat ik met 100kg rows heb gemaakt (me max was 110kg)

Voeding;
brinta 50gr, 200ml melk, 2 boterhammen(pindakaas), 750ml water
2 borden zilvervliesrijst (pangafilet/tonijn/ui/prei/paprika)
1 heel ei, 4 boterhammen (kipfilet)
punica 1 slok+ NOS-E
100ml water, 10gr EAS, 10gr Dextro
300ml water, 20gr EAS, 20gr Dextro + punica 2 slokken/2 scheppen NOS-E
Nasi(kip) 2 borden, 200ml melk
300 ml melk, 40 gr whey
50 a 60gr noten, 250gr kwark

*Eddine, tevreden??
:jk:

Laatst bewerkt:
je moet eens tevreden zijn met je trainingen keun.
laatste tijd ben je over geen een training tevreden :P

terwijl je gewoon dikke trainingen neerzet!

• #1.323
ziet er goed uit!!! ik zou gewoon nog doorgaan met gewone bulk of clean bulk want je staat er best droog bij!
Thanks tym, doen we ook:thumbs:
@ Keun; ik zou ook lekker doorbulken als ik jou was, meen me aan de hand van je foto's te herrineren dat het niet nodig was.
heb toestraks nog een update foto geplaatst, ik had al besloten geen cut te doen, maar ik had ook al aan gegeven een kleine, maar laten we het woord cut achterwegen laten(tot volgend jaar) tenzij het met een K begint.
ik zal gewoon wat cardio gaan doen tegen de zomer tijd, en verder niks, voeding blijft het zelfde, en hoop dat ik tegen volgend jaar april-mei heel wat kg's ben bijgekomen;)

wanneer ben je wel tevreden dan?

• #1.325
je moet eens tevreden zijn met je trainingen keun.
laatste tijd ben je over geen een training tevreden :P

terwijl je gewoon dikke trainingen neerzet!
ik heb het verkeerd neergezet..
opmerkingen over de training geen.
wel lekker getraint ik zal het even verbeteren, slecht geformuleerd idd!
ben dus WEL tevreden

edit;verandert

Laatst bewerkt:
n00b!

Lekker getraind man, nice dips ook trouwens :D!

Nice CGBP man, die t-bars is dat op zo'n soort losse machine, dat ie aan de achterkant vast zit?

Haha je voeding is wel netjes hoor, goed clean in ieder geval (behalve die nasi :D -> zv rijst ftw)
Hoezo pak je eigenlijk niet gewoon een hele bak kwark voor het slapen, die dingen vreet je zo leeg (tenminste als je het lekker vindt :D)

• #1.333
Ik doe het met iets meer dan de helft, maar heb dan ook de hele dag al honger (vanaf het moment dat ik thuis was van trainen)
jij bent dan ook een dwerg:)
Nice CGBP man, die t-bars is dat op zo'n soort losse machine, dat ie aan de achterkant vast zit?

Haha je voeding is wel netjes hoor, goed clean in ieder geval (behalve die nasi :D -> zv rijst ftw)
Hoezo pak je eigenlijk niet gewoon een hele bak kwark voor het slapen, die dingen vreet je zo leeg (tenminste als je het lekker vindt :D)
emm totaal niet, ik leg een BB op de grond, en een handvat voor cable-rows (close grip handvatje) die kan ik onder de BB vasthouden.
ik leg de BB tegen een ijzeren pilaar die we in de gym hebben liggen, die staat daar gewoon perfect, en kan bijna niet verschuiven.

de nasi was ook met zv rijst+kip en wat nasi kruiden ofzo.
ik eet een hele bak kwark, ik heb bakjes van 250gr.
p.100gr 12,2 eiwit en heb je de noten niet opgemerkt.
maar ik eet afentoe wel eens 2 bakken kwark, op school bijv.

Oh oke, ik zie meestal alleen bakken van 450-500gr. De noten heb ik wel opgemerkt ;)
En noem het dan geen nasi, dan denken we dat je chinees loopt te vreten ;)

Maar van die t-bar vroeg ik me af omdat je smalle grip vermeldde, kan je hem los ook breed pakken dan?

• #1.335
Oh oke, ik zie meestal alleen bakken van 450-500gr. De noten heb ik wel opgemerkt ;)
En noem het dan geen nasi, dan denken we dat je chinees loopt te vreten ;)

Maar van die t-bar vroeg ik me af omdat je smalle grip vermeldde, kan je hem los ook breed pakken dan?
ze zijn ook van de Kaufland (duitsland) woon aan de grens.
nah chinees van de nasi haal ik niet meer zo gauw, ik heb een slechte ervaring daarmee.
ik had zilvervliesrijst in nasi variant besteld.

ik kom thuis en wat zie ik gewoon rijst maar dan met iets erop zodat ze allemaal bruin waren/leken.
ik echt echt WTF! en die smaak ook, goor!

ik kan hem niet breed doen hellaas, daarvoor kan ik Yates Rows voor doen.
had zelf het alternatief gevonden/bedacht om uberhaubt t-bar rows te kunnen doen, was wel even denken.

Zozo keun, d'r groeit wat in me boxer ghehehe

rug ziet er mooi uit bro. Dikke koppen ook op je schouders. Chapeau! Een dikke 8,5 maakt 9!

ze zijn ook van de Kaufland (duitsland) woon aan de grens.
nah chinees van de nasi haal ik niet meer zo gauw, ik heb een slechte ervaring daarmee.
ik had zilvervliesrijst in nasi variant besteld.

ik kom thuis en wat zie ik gewoon rijst maar dan met iets erop zodat ze allemaal bruin waren/leken.
ik echt echt WTF! en die smaak ook, goor!

ik kan hem niet breed doen hellaas, daarvoor kan ik Yates Rows voor doen.
had zelf het alternatief gevonden/bedacht om uberhaubt t-bar rows te kunnen doen, was wel even denken.

Same here, ik doe hem ook los, dacht misschien kan jij met een bepaalde greep hem wel breed pakken :p

Je gaat hard Keun(ing)

• #1.339
Zozo keun, d'r groeit wat in me boxer ghehehe

rug ziet er mooi uit bro. Dikke koppen ook op je schouders. Chapeau! Een dikke 8,5 maakt 9!
SICK! toch niet je kwarkmixer:roflol:
Dat is de bedoelling;)
*gelukkig geen kritiek/opmerkingen meer in me log, werd ik erg verdrietig van, en als ik verdrietig ben moet ik fappen, en dan fap ik zo lang tot ik schaafwonden heb:(

moet even kijken of er morgen nog word getraint, twijfel nog tussen 'extra trainings dag' of schouders-traps dag of RUSTdag.
de extra dag houd in, grip training,lichte hams/quads/calve oefeningen, abs.
wil dan evt. goodmornings of SLDL's doen of 1legged SLDL.
(maar heb nog een gruwelijke spierpijn van afgelopen benen dag, vooral me hams/lies)

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

ik ga nu aan me noten+kwark, ben eigenlijk echt enorm tevreden over me voeding van vandaag!

erg netjes man , vooral die schouderkoppen! nu je haar nog normaal knippen :D

Terug
Naar boven