AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
KEUN, jouw rug training ging ook lekker zo te horen :D

:thumbup:
Jij ook Ron:D

Gaat lekker bij je kerel, vreten ook in orde... Helemaal toppie! Als jij niet groeit als een mofo dan weet ik het niet meer
Thanks Chris(dat is de naam toch?), jup jup alles in orde, me moeder wilt voorkomen dat ik maaltijden voor mezelf ga maken dus ze verleidde me gister met pangafilet/krieltjes(aardappeltjes), en vandaag met pasta's/runder gehakt en groenten.
En, ik heb nog zo'n 2 borden over voor morgen, had er net 3 gegeten, ik dacht op begeven moment: DAMN ik eet veel(so it's all good:D).
Heb ook nog een bak bami/kip/groenten in de diepvries staan, maar ik wil me zilvervlies rijst met kip, ananas maken. maar me moeder blijft nu maar met goeie gerechten komen:o:P

Vandaag had ik trouwens een late school dag, half 12 school tot kwart over 3, en me moeder maakt me boterhammen klaar(FAIL, but it's good) ze weet wat ik wil, ben ik nog een pak chocomelk gaan halen en had de helft leeg gezopen, dat voel je toch wel dan op je maag, zoals ik voor me training zei.

Straks nog een shake, nootjes, kwark.
(had gister gezouten cashew's gehaald, en vandaag komt m'n moeder, de held met ongezouten, thank you mama!)

Sja, in moeders ogen blijf je een kleine jonge eh? haha

Je word maar verwent beest!

Sja, in moeders ogen blijf je een kleine jonge eh? haha

Je word maar verwent beest!
Haha ja, ik blijf de jongste.

En zo hoort het! ze mogen blij zijn dat ik geen voetbal meer doe(deed ik voor BB), konden ze elke zaterdag vroeg opstaan:roflol:

Had het vandaag met haar erover dat ik al 6.5KG ben gegained laatste 2 maanden, zegt ze dat komt door die pillen(Crea-Force capsule), ik zo of het komt omdat ik goed eet, zegt ze je eet me het huis leeg.

Maar ja ik denk dat ik uiteindelijk goed ben gaan gainen door me voeding, of de creatine enig effect had, ik denk ja, maar voornamenlijk me voeding is een stuk verbetert dan voorheen.

Crea werkt ook mee idd. Blijf lekker doorvreten gap! En ja, de naam is Chris :D

Ik zie dat je voor 2 getraind hebt gozer:D . Doe zo verder en dan kan je binnen de korste keren ook genieten van een weekje rust:D :cool:

Potverdomme,
ik zat toestraks in bad, doe ik regelmatig voor ontspanning voor me spieren en gewoon om tot rust te komen.
Maar goed, ik had ook me shake in bad gedronken.
En toen ik uit bad wou gaan stoot ik me tegen een piepklein rekje, zit me rug te bloeden, is een snee van zo'n 3cm maar dat prikt, godver:roflol:

Ik zie dat je voor 2 getraind hebt gozer:D . Doe zo verder en dan kan je binnen de korste keren ook genieten van een weekje rust:D :cool:
haha eigelijk moest ik nog 1rep van 160KG deadlift doen voor jou!:p
rust, dan woord kan ik niet!
ik blijf gewoon doorknallen:D neem nu afentoe 1 dag extra rust, dus 3 ipv 2.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Ik ga nu aan me nootjes,kwark
ben een beetje misselijk, njah gewoon eten en dan slapen
tot morgen mannen

Potverdomme,
ik zat toestraks in bad, doe ik regelmatig voor ontspanning voor me spieren en gewoon om tot rust te komen.
En toen ik uit bad wou gaan stoot ik me tegen een piepklein rekje, zit me rug te bloeden, is een snee van zo'n 3cm maar dat prikt, godver:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

tot morgen mannen

Terusten gast, volgende keer pak je die 160 kg weer he en dan wel meer als voor 1 rep;) rust ze !

Terusten gast, volgende keer pak je die 160 kg weer he en dan wel meer als voor 1 rep;) rust ze !
haha nee ik bedoelde een PR voor jou neer zetten.
Ik zit nu op 1x150KG en wil nu even me DL op uithoudingsvermogen trainen zodat ik binnen de kortste keren 3-4 setjes met 100-120KG kan uitvoeren, en daarna wil ik wil weer gaan verhogen;)

Potverdomme,

tot morgen mannen

hahaha, handige harrie! Leuke plek ook, op je rug :roflol:

hahaha, handige harrie! Leuke plek ook, op je rug :roflol:
Net zo waar je ondergoed zit, schuurt het ook nog zo lekker erlangs:o

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

vanmorgen was ik overigens wat laat wakker, of ja ik moest me klaarmaken enz, kwam ik onder was het 8uur en dan moet ik al gaan rennen naar de bus.(net gehaald, ik moest door rood rennen om hem te halen nog)
heb ik me bijna een halve liter melk gedronken en paar slokken yoghurt.
zit de aan me boterhammen,banaan,fles water(in de les).
ben toch over 1 uur al uit:roflol:

en vandaag word een goede dag voor me voeding, heb weer tonijn en dergelijke gehaald

Laatst bewerkt:
Yeah buddy, goed zo!

oei, met spierpijn de rug trainen?? Ik zou ff een rustdag nemen man.

Waarom 9 vitamine C pillen? Waar is dat goed voor? ???
Hmm ik neem ze meestal bij bepaalde maaltijden, gewoon omdat het kan:D
Maar het waren er 6 geen 9 had me vergist, neem meestal op school in de middag met me ZMA, en afentoe 2 voor het trainen nog, voel ik me door een of andere reden iets fitter(raar i know)
en bij voor het slapen, dan is het dus:
noten,kwark,3 vit's,1 zma

Hmm ik neem ze meestal bij bepaalde maaltijden, gewoon omdat het kan:D
Maar het waren er 6 geen 9 had me vergist, neem meestal op school in de middag met me ZMA, en afentoe 2 voor het trainen nog, voel ik me door een of andere reden iets fitter(raar i know)
en bij voor het slapen, dan is het dus:
noten,kwark,3 vit's,1 zma

Dat zijn die lekkere vitamince c pillen he, van het kruidvat, als ik me niet vergis toch:). Ik zou op die deadlift gewoon beginne met opwarming, enkele werksets van 3 herhalingen of zo, niet te veel..
en dan met 140 kg een deftige repout gaan doen, wordt je veel sterker van als van die 100 of 120. Ik heb 160 kg 1 x getrokken de week erna deed ik een repout v an 140 met 6 reps en voor ik het wist dit ik 160 kg met 4 reps. Succes met je delt training KEUN !

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

En nu ga ik weer verder leren:D

Voeding van vandaag:

(was laat wakker zoals eerder vermeld, moest de bus halen).

8:00
0.4/0.5 liter melk
paar slokken yoghurt

9:00
2 boterhammen (pindakaas)
1 banaan
0.5 liter water

12:15
3 Borden Pasta/Rundergehakt
zie spoiler

15:00:
65gr tonijn(uit blik)
2-4 boterhammen (pindakaas of geroostert)
1 glas chocomelk

17:30
Bami/Kip/Groenten
1 gebakken ei(met dooier)
evt. yoghurt

20:00(ongeveer)
Whey shake

23:00
Cashew Noten
Kwark

scewps.jpg

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Dat zijn die lekkere vitamince c pillen he, van het kruidvat, als ik me niet vergis toch:). Ik zou op die deadlift gewoon beginne met opwarming, enkele werksets van 3 herhalingen of zo, niet te veel..
en dan met 140 kg een deftige repout gaan doen, wordt je veel sterker van als van die 100 of 120. Ik heb 160 kg 1 x getrokken de week erna deed ik een repout v an 140 met 6 reps en voor ik het wist dit ik 160 kg met 4 reps. Succes met je delt training KEUN !

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

En nu ga ik weer verder leren:D
haha ja sinasappel, ik neem ze meestal met water/melk, maar voor de training laat ik het oplossen, omdat ik zowiezo uit me bek stink van de EAS dan, en als me broer moet spotten bij BP bijv. is dat geen plezier voor hem:roflol:

dus
Warm up 12-15 x50KG (vind ik gewoon lekker opwarmen).
dan 3x90, 3x100 3x110-120 en dan 4-6 reps proberen op 130-140?

Ik twijfel of ik zal gaan trainen vandaag, ik heb een super Post-WO voeding gehad net, zie vorig bericht.
Heb goeie/lekkere spierpijn in me onderug/boven, en wil niet dat me schouders hier onder lijden tijdens de training.
(ik denk zelf niet echt, tenzij ik de MP bij een paar reps te diep laat zakken zal ik het voelen, maar ik moet in principe gewoon doorknallen)

Heb morgen vrij trouwens(LEKKER)
ik zou ook me training om kunne gooien.
ik neem vandaag rust, morgen benen, vrijdag schouders, weekend rust.

Laatst bewerkt:
Ziet er lekker uit KEUN ! Ga zometeen ook wat lekkers klaarmaken;). Ik zou vandaag dan rust pakken en morgen je schouders trainen zoals het hoort.

Ziet er lekker uit KEUN ! Ga zometeen ook wat lekkers klaarmaken;). Ik zou vandaag dan rust pakken en morgen je schouders trainen zoals het hoort.
Mama's speciaaliteit(alweer).
Doe ik ook, ga ik vandaag eens wat eerder na me vriendin, in de middag.
Normaal ga ik alleen in de avond, na het avond eten naar haar toe, zal ze leuk vinden:)

Zit alleen met me volgende maaltijd dan, ik ga geen tonijn,chocomelk mee nemen.
njah ill figure it out.

Laat me weten wat jij hebt klaargemaakt Hervé:eyebrow:

Terug
Naar boven