- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Jij ook RonKEUN, jouw rug training ging ook lekker zo te horen
![]()

Thanks Chris(dat is de naam toch?), jup jup alles in orde, me moeder wilt voorkomen dat ik maaltijden voor mezelf ga maken dus ze verleidde me gister met pangafilet/krieltjes(aardappeltjes), en vandaag met pasta's/runder gehakt en groenten.Gaat lekker bij je kerel, vreten ook in orde... Helemaal toppie! Als jij niet groeit als een mofo dan weet ik het niet meer
En, ik heb nog zo'n 2 borden over voor morgen, had er net 3 gegeten, ik dacht op begeven moment: DAMN ik eet veel(so it's all good
).Heb ook nog een bak bami/kip/groenten in de diepvries staan, maar ik wil me zilvervlies rijst met kip, ananas maken. maar me moeder blijft nu maar met goeie gerechten komen

Vandaag had ik trouwens een late school dag, half 12 school tot kwart over 3, en me moeder maakt me boterhammen klaar(FAIL, but it's good) ze weet wat ik wil, ben ik nog een pak chocomelk gaan halen en had de helft leeg gezopen, dat voel je toch wel dan op je maag, zoals ik voor me training zei.
Straks nog een shake, nootjes, kwark.
(had gister gezouten cashew's gehaald, en vandaag komt m'n moeder, de held met ongezouten, thank you mama!)

rust ze !
. Ik zou op die deadlift gewoon beginne met opwarming, enkele werksets van 3 herhalingen of zo, niet te veel..