XXL Nutrition

Log KEUN

Droog en al veel massa!

• Topic Starter Topic Starter
Ook vast, ik was epic ecto -1 haha.
Het is ook geen super foto die van mij. Sta nu wel beter bij, komt pas weer foto als ik 75 weeg ;)
Ben benieuwd:) blijven doorknallen he!
Ben 1.74 bij 71 kg 14% bf. Maar moet nog ff flink doorbulken :D
Ik zit ook in de bulk, maar blijf redelijk droog wat ik super vind(me vriendin ook).
Waarom zou ze dat vinden haha :dunno:
Ben er zelf ook wel blij om, dat ik geen vet buik krijg maar ja gainen doe ik toch en dat is het belangrijkste.

Ik ben nu weg mannen, tot vannacht weer;)

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Bedankt Rah Rah Man, ik was toestraks ook even in jou log rond aan het neuzen.
Zal hem binnekort even doornemen.
En die vla die je ergens had gepost moet ik ook eens uitproberen:meal:

Schouders-Traps

MP
15x30KG
10x50KG
10x50KG
8x60KG

DB-Front Raises
10x14KG
10x16KG
10x18KG

BB-Upright Row
10x30KG
10x30KG
10x40KG

Standing Side-Raises (van MD PJ Braun/Evan Centopani training)
10x14KG
10x14KG
10x16KG

BB-Shrugs(afentoe static holds)
15x50KG
15x90KG
6x140KG (PR)
15x90KG BRANDEEEE!

Korte maar zware training, nu goed uitrusten en zondag/maandag die borst aanpakken!! MUAHAHA:evil2:

Mooie training makker, die MP's zijn heel sterk! Nice!

Update:

Gister heb ik me gewogen bij me vriendin.
En de weegschaal zei: 72.5KG, ik ben aardig opweg, die 75KG moet zowiezo snel te behalen zijn.
En dan naar 80KG.

Gister verveelde ik me en ging eens kijken of ik de foto van mijn MM pose de lichtinval kon veranderen.
En dit is het resultaat ik vind hem fcking bruut geworden.
Vind het wel een post waard:rolleyes:

14b5nv9.jpg

En omdat ik niet 2x dezelfde foto wil posten compenseer ik het met een benen foto speciaal voor jullie!
Mijn kuiten zijn me zwakste punt, i know.

1zwgkk3.jpg

@ bovenste foto: Zozo!! Dat ziet er wel goed uit jah, lekkere pomp eh? :eyebrow:

@ onderste foto, sja, wel werk aan de winkel, maar de quads zijn best OK, seperatie word al aardig zichtbaar. Je hebt het geluk dat je goed droog bent eh? Enige nadeel wat jij hebt, (en dat heb ik ook) is dat je vrij lange benen hebt dus wat langere spieren. En dan lijkt het alsof je niet zoveel massa hebt.

Tsja, en die kuiten ... ik zit er zelf ook mee ...

Nice gedaan met die foto zieter goed uit!

@ bovenste foto: Zozo!! Dat ziet er wel goed uit jah, lekkere pomp eh? :eyebrow:

@ onderste foto, sja, wel werk aan de winkel, maar de quads zijn best OK, seperatie word al aardig zichtbaar. Je hebt het geluk dat je goed droog bent eh? Enige nadeel wat jij hebt, (en dat heb ik ook) is dat je vrij lange benen hebt dus wat langere spieren. En dan lijkt het alsof je niet zoveel massa hebt.

Tsja, en die kuiten ... ik zit er zelf ook mee ...
hehe nee totaal geen pump op die foto, was koud genomen maar zo ziet het niet uit.(misschien heel lichtjes van het flex voor de pose maar verder niks)

Boven benen zien er stuk beter uit als de kuiten ja, en ja dat klopt ook dat ik redelijk droog ben en blijf, enige wat afentoe schommelt is me buik maar niet storend of zo.
Thanks Kwark;)

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Nice gedaan met die foto zieter goed uit!
Bedankt kerel, nu ik die foto heb gemaakt is een shoot ook wel heel verleidelijk:p
(maar nu nog niet)

Bruute foto vriend ! Ik vind alles top, behalve je kuiten. Train ze heel afwisselend, high reprange, low raprange, high weights, low weights. Helpt wel bij mij. Nog niet zo lang gelede had ik ze gemeten : 41 cm en 2 dagen geleden 43+ :D wtf

Bruute foto vriend ! Ik vind alles top, behalve je kuiten. Train ze heel afwisselend, high reprange, low raprange, high weights, low weights. Helpt wel bij mij. Nog niet zo lang gelede had ik ze gemeten : 41 cm en 2 dagen geleden 43+ :D wtf
Thanks bro, ik weet het ecto kuiten. Ik ga ze toch maar 2 p.week aanpakken ipv van 1 keer, en goeie tip, dan pak ik ze 1x heavy-low reps, en 1x light-high reps.
Nu doet ik meestal zwaar en high reps tot failure.
Binnekort even meetlintje aanschaffen en zet ik me stats hier neer;)
goeie progessie in je kuiten dan hervee, keep it up

Vandaag en gister rustdag.
Ik ga nu na me vriendin's familie toe, en we gaan vis eten, dus dat zit wel goed:meal:

Morgen staan de t**ten op het schema, en heb ik ook me 1e schooldag weer
:nowai:

En ik wens jullie een prettige zondag toe.

ziet er wel dik uit die foto met die andere belichting
goed fysiek al

Vandaag en gister rustdag.
Ik ga nu na me vriendin's familie toe, en we gaan vis eten, dus dat zit wel goed:meal:

Morgen staan de t**ten op het schema, en heb ik ook me 1e schooldag weer
:nowai:

En ik wens jullie een prettige zondag toe.

Jij ook gap ;) Eet ze, lekker vol beunkeren makker!

ziet er wel dik uit die foto met die andere belichting
goed fysiek al
bedankt mike :D
Jij ook gap ;) Eet ze, lekker vol beunkeren makker!
ik had pas ontbeten toen ik ging, uur later complete maaltijd, lekkere vis was het, en net zo'n 5/6 boterhammen met gerookte ham, 2/3 plakken p.boterham. Heerlijk! En omdat ik vandaag niet me normale schema kon volgen heb ik wat fruit,melk en een aantal glazen melk.

Vandaag ben ik trouwens 17 maanden met mijn vriendin samen :)

ik had pas ontbeten toen ik ging, uur later complete maaltijd, lekkere vis was het, en net zo'n 5/6 boterhammen met gerookte ham, 2/3 plakken p.boterham. Heerlijk! En omdat ik vandaag niet me normale schema kon volgen heb ik wat fruit,melk en een aantal glazen melk.

Nice bro, ziet er allemaal goed uit. Wat zegt je vriendin ervan dat je aan bb doet?

Ah feliflapshizzle kerel! Geen whey? Nootjes? Kwark? Kip? :eek:

Nice bro, ziet er allemaal goed uit. Wat zegt je vriendin ervan dat je aan bb doet?
Ze vind soms dat ik wat overdrijf, omdat ik gewoon echt geen behoefte aan ''fast food'' meer heb, eerst wel nog maar ik snap echt niet wat er eigelijk lekker aan is.
Maar heel soms, vreet ik me vol aan de friet(heel zelden) omdat ik zowiezo als ik een training op de planning heb voor de dag erna, me voeding gewoon in orde moet zijn.(zit tussen me oren).

En ja soms vind ze het niet zo leuk, maar van andere kant waardeert ze het de moeite die ik erin steek en de resultaten natuurlijk.
Ik was al bezig met fitness toen ik haar leerde kennen.
nu ben heb ik veel meer ervaring opgedaan, met name door dit forum.

Heb je zelf een vriendin herve?
Ah feliflapshizzle kerel! Geen whey? Nootjes? Kwark? Kip? :eek:
geen nootjes die zijn op morgen inkopen doen, heb net wel zo'n 5-6 thee lepels pindakaas gegeten(vind ik zowiezo heerlijk), kip hellaas, ik heb het op vis/gerookte ham gehouden, ook eiwitjes.

En geen denken aan dat ik me dagelijkse kwark niet eet!
heb nog 250 gram op me wachten, is 12.2gr eiwit p.100 gram.

Net me shake genuttigd

Grote knul :D

Ik had een vriendin nog niet zo lang geleden:D ze wist bb wel te apprecieren, maar het bolde niet echt goed tussen ons:D

Terug
Naar boven