Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwdOok vast, ik was epic ecto -1 haha.
Het is ook geen super foto die van mij. Sta nu wel beter bij, komt pas weer foto als ik 75 weeg![]()
blijven doorknallen he!Ik zit ook in de bulk, maar blijf redelijk droog wat ik super vind(me vriendin ook).Ben 1.74 bij 71 kg 14% bf. Maar moet nog ff flink doorbulken![]()

Bedankt Rah Rah Man, ik was toestraks ook even in jou log rond aan het neuzen.

Schouders-Traps
MP
15x30KG
10x50KG
10x50KG
8x60KG
DB-Front Raises
10x14KG
10x16KG
10x18KG
BB-Upright Row
10x30KG
10x30KG
10x40KG
Standing Side-Raises (van MD PJ Braun/Evan Centopani training)
10x14KG
10x14KG
10x16KG
BB-Shrugs(afentoe static holds)
15x50KG
15x90KG
6x140KG (PR)
15x90KG BRANDEEEE!
Korte maar zware training, nu goed uitrusten en zondag/maandag die borst aanpakken!! MUAHAHA![]()
Bedankt kerel, jij hebt ook sterkste schoudertjes, met die Front/Side raises!Mooie training makker, die MP's zijn heel sterk! Nice!

hehe nee totaal geen pump op die foto, was koud genomen maar zo ziet het niet uit.(misschien heel lichtjes van het flex voor de pose maar verder niks)@ bovenste foto: Zozo!! Dat ziet er wel goed uit jah, lekkere pomp eh?
@ onderste foto, sja, wel werk aan de winkel, maar de quads zijn best OK, seperatie word al aardig zichtbaar. Je hebt het geluk dat je goed droog bent eh? Enige nadeel wat jij hebt, (en dat heb ik ook) is dat je vrij lange benen hebt dus wat langere spieren. En dan lijkt het alsof je niet zoveel massa hebt.
Tsja, en die kuiten ... ik zit er zelf ook mee ...

Bedankt kerel, nu ik die foto heb gemaakt is een shoot ook wel heel verleidelijk

Thanks bro, ik weet het ecto kuiten. Ik ga ze toch maar 2 p.week aanpakken ipv van 1 keer, en goeie tip, dan pak ik ze 1x heavy-low reps, en 1x light-high reps.Bruute foto vriend ! Ik vind alles top, behalve je kuiten. Train ze heel afwisselend, high reprange, low raprange, high weights, low weights. Helpt wel bij mij. Nog niet zo lang gelede had ik ze gemeten : 41 cm en 2 dagen geleden 43+wtf

Vandaag en gister rustdag.
Ik ga nu na me vriendin's familie toe, en we gaan vis eten, dus dat zit wel goed
Morgen staan de t**ten op het schema, en heb ik ook me 1e schooldag weer
En ik wens jullie een prettige zondag toe.
Eet ze, lekker vol beunkeren makker!bedankt mikeziet er wel dik uit die foto met die andere belichting
goed fysiek al

ik had pas ontbeten toen ik ging, uur later complete maaltijd, lekkere vis was het, en net zo'n 5/6 boterhammen met gerookte ham, 2/3 plakken p.boterham. Heerlijk! En omdat ik vandaag niet me normale schema kon volgen heb ik wat fruit,melk en een aantal glazen melk.

bedankt mike
ik had pas ontbeten toen ik ging, uur later complete maaltijd, lekkere vis was het, en net zo'n 5/6 boterhammen met gerookte ham, 2/3 plakken p.boterham. Heerlijk! En omdat ik vandaag niet me normale schema kon volgen heb ik wat fruit,melk en een aantal glazen melk.
Vandaag ben ik trouwens 17 maanden met mijn vriendin samen![]()
bedankt mike
Vandaag ben ik trouwens 17 maanden met mijn vriendin samen![]()

Ze vind soms dat ik wat overdrijf, omdat ik gewoon echt geen behoefte aan ''fast food'' meer heb, eerst wel nog maar ik snap echt niet wat er eigelijk lekker aan is.Nice bro, ziet er allemaal goed uit. Wat zegt je vriendin ervan dat je aan bb doet?
geen nootjes die zijn op morgen inkopen doen, heb net wel zo'n 5-6 thee lepels pindakaas gegeten(vind ik zowiezo heerlijk), kip hellaas, ik heb het op vis/gerookte ham gehouden, ook eiwitjes.Ah feliflapshizzle kerel! Geen whey? Nootjes? Kwark? Kip?![]()
Minder kerel, volgende x beter!Ik had een vriendin nog niet zo lang geledenze wist bb wel te apprecieren, maar het bolde niet echt goed tussen ons
![]()