AndroidHealthClinic

Log KEUN

Net ook mijn tietjes getraind. Eens kijken of ik je een beetje in kracht kan bijhouden. Ik denk het wel niet:(

• Topic Starter Topic Starter
Borst-Triceps

Het begon al slecht, was er ene op ''mijn'' flat-bench bezig.
njah ben ik met een andere oefening begonnen als warm-up

Incline-Chest press (je zit op stoel en duwt zo met je bovenborst) met plates
15xno weight
15x40KG
10x80KG

Flat-Benchpress
15x50KG
12x70KG
4x70KG (voor bereiding op de 90KG)
7x90KG (ik merkte opzich al dat ik al wat kracht verbruikt had op de incline).
10x80KG

Incline-DB press
12x26KG(max weight???)
14x26KG
12x26KG

Flyes
15(+)x14KG niet getelt maar meer dan 15
12x16KG
15x14KG
(ik doe de flyes meer voor definitie, en niet voor kracht)

Dips
14xBW
16xBW
13xBW
10xBW +10KG

Tricep-Rope push down(wide)
15x20KG (easy)
16x25KG
15x27,5KG (ik heb niet goed getelt volgens mij waren het meer)
tot fail 27.5KG

Tricep-Pushdown (palm up)
+- 15x25KG
17x30KG
15x30KG in piramide(tot fail 25KG tot fail 20KG, na die 15 reps)

Bench-dips
meer dan 20 reps lekker licht en snelle herhalingen

EXTRA

Rotary-Calves (machine)
+- 40 reps 62.5KG(max weight) lekker licht, snelle herhalingen tot fail en afentoe static holds
3 setjes trouwens

ik ga me kuiten nu regelmatig extra doen
Ik vond het niet een van me beste trainingen, vooral omdat ik de 8 reps bij de 90KG benchpress niet haalde, njah volgende keer beter zeggen we dan maar.

Ik ga nu lekker 300gram pangafilet eten, en nog wat krieltjes(aardappel bolletjes) gemaakt in zonnebloemolie.

Laatst bewerkt:
Jammer dat je niet gelijk kon bench-en, achja zo was toch ook wel prima ?
Hoog volume in je training man :thumbup:

Wel balen van die 26kg max DB's in je gym. Moet je filmpjes van Yin Yang kijken, die had er een leuk oplossing voor :roflol:

Is dat zo een hammerstrength chest press apparaat? hebben ze niet bij ons:D je had kunnen vragen ofje mee kon benchen he bro. Bij ons in de gym is dat bijna nooit bezet. Alle homo's gebruiken machines daar..

Is dat zo een hammerstrength chest press apparaat? hebben ze niet bij ons:D je had kunnen vragen ofje mee kon benchen he bro. Bij ons in de gym is dat bijna nooit bezet. Alle homo's gebruiken machines daar..
pfoeh dat zegt me niks, we hebben zo'n 10 van die apparaten, leg press waar ik die 300kg op doe trouwens, 3 chest presses met verschillende press-punten, boven borst, midden borst, en een kleine twist press, standing-calve van 1e filmpje in me log(kai green), glutes machine, 2 rows apparaten, midden row, en onder row, en nog zo'n pull down apparaat voor je rug wijdte.
opzich zijn dit echt BB apparaten, die je gwn vol kunt fl*kkeren met plates.
Maar ze willen geen BB'ers wat ik heb vernomen(FAIL), waarom zulk apparatuur dan wat echt BB gericht is, en dan zo'n k*t dumbbells dat reegt me echt op.

Vandaag ook, kwam die vent van de gym kijken hoe ik incline-DB press ging doen, van een afstandje.(of ik ze deze x niet liet vallen of zo)
Hij mag me niet zo denk ik, omdat ik al eens de dumbbells heb laten vallen naar een killer set,daar ging die over zeuren, en ik zei toen tegen hem, schaf rubberen matten aan, en het het zal niet meer gebeuren.
5min. later ging die zeuren dat mijn tas, op de lockers lagen en niet in de lockers, moet ik dan elke week 1 euro uitgeven aan lockers? 0.20cent p.keer) zo'n 50 euro zouden ze dan alleen aan mij verdienen als ik een locker gebruik.

En vandaag ook, deed ik me vest tijdens de training uit, en ik was aan het dippen, komt die zo richting mij gelopen ik denk dalijk gaat die nog zeggen je moet je vest weer aan doen, maar hij keek me alleen dom aan, en wees naar een oefening, hij dacht dat ik 2 oefening bezet hield???
wat een figuur

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

En nee ik wou hem niet vragen of ik mee kon doen, ik mag hem niet zo.
Die jongen ging 90KG bankdrukken, maar maakte maar een halve ROM's, en dacht bij mezelf zo kan ik het ook ja:roflol:

Ja bij ons zeuren ze er ook over, over het laten vallen van dumbbells. Onze gym heeft 6 olympische barbells en een hele hoop aan schijven, maar stata vol met homo apparatuur die uberhaput niet nodig is, en de dumbbells gaan maar tot 42.5 kg. Gymbazen zijn nu eenmaal zo:D. Wij mogen zelfs onze drank niet mee in de gym nemen, moet in een hoekje blijven staan, in zo een rekje. Fail. Goeie training verder KEUN. Ik blijf je volgen;)

Ja bij ons zeuren ze er ook over, over het laten vallen van dumbbells. Onze gym heeft 6 olympische barbells en een hele hoop aan schijven, maar stata vol met homo apparatuur die uberhaput niet nodig is, en de dumbbells gaan maar tot 42.5 kg. Gymbazen zijn nu eenmaal zo:D. Wij mogen zelfs onze drank niet mee in de gym nemen, moet in een hoekje blijven staan, in zo een rekje. Fail. Goeie training verder KEUN. Ik blijf je volgen;)
WTF? met dat drinke:roflol: heb ik wel al eerder vernomen van gym's.
26KG/42.5KG doe mij die 42.5KG maar, ik heb al eens DB-rows gedaan met 46KG trouwens) in een andere gym, enige wat goed aan die gym was/is, DB's,een of ander buikspier apparaat(2 zelf), sauna en dat was het?
En onze gym heeft 1ton aan plates en dan willen ze geen BB'ers ok?

Bedankt Hervé ik zal jouwne ook blijven volgen:D

WTF? met dat drinke:roflol: heb ik wel al eerder vernomen van gym's.
26KG/42.5KG doe mij die 42.5KG maar, ik heb al eens DB-rows gedaan met 46KG trouwens) in een andere gym, enige wat goed aan die gym was/is, DB's,een of ander buikspier apparaat(2 zelf), sauna en dat was het?
En onze gym heeft 1ton aan plates en dan willen ze geen BB'ers ok?

Bedankt Hervé ik zal jouwne ook blijven volgen:D

Hoe weet je dat ik Hervé heet met een é?:D

Vandaag nogmaals gewogen, omdat ik eerst schommelde dan was het 69-70-71
ik blijf nu op 72.5KG steken, ben afgelopen 2 maanden trouwens 6.5KG bijgekomen, omdat ik in de zomer nog wat droger was komen te staan.
dus het gaat weer goed, ik heb al eens eerder 72.8 gewogen, maar dat was begin dit jaar, en nu zit er duidelijk meer massa op.

Voeding van vandaag:
40 gram whey
300 ml melk

200-250ml melk
brinta(tot het stevig word)

4 boterhammen met pindakaas
1 banaan
0.7 liter water

2 boterhammen kipfilet
0.3 liter water(de rest van het flesje)

2 boterhammen kipfilet
2 ei-eiwitten
1 glas chocomelk

training

300 ml water
20 gram EAS
20 gram Dextro

300 Gram pangafilet
1 vol bord aardappal krieltjes

300 ml melk
40 gram whey

1 hand cashew noten

2 uur later
(zak cashew toestraks geopend)
voor de helf leeg aantal handen vol dus
250 gram Kwark

Laatst bewerkt:
zeg ik niet

volgens mij zag ik het ergens staan, en je hebt op sommige plaatsen herve staan en je nickname is hervee, en é zeg je als ee dus hervé

Slimme gast ben je, de meeste sullen kunnen men naam al niet uitspreken als ze hem geschreven zien staan, zoals hij geschreven hoort te zijn:D

Enige vitaminen en dergelijke over de hele dag verdeeld
3 ZMA capsules (magnesium, zink, vitamine B6) (De Tuinen)
9 Vit-C tabletjes(Kruidvat)
3 Crea-Force Capsules (XXL)

Als ik jou was zou ik nog wat meer melk in je schema plaatsen en je dagelijkse dosis kwark verhogen naar 500 gr. Works for me. En geil niet te zeer op die kilo's die de weegschaal aantikt. Als ik dat doe ben ik haast meer bezorgd met het halen van een hoog bodyweight, als met mijn uiterlijk in de spiegel. Mijn weegschaal was overlaatst stuk en had me 2 weken niet meer gewogen, ineens 2 kilo bij:D. Is imo veel leuker om het in grotere sprongen te zien bijkomen, als dat je het iedere dag ziet, maar er eigenlijk bijna niet bij stilstaat omdat het maar zo kleine beetjes zijn.
Zo, ik heb mijn cardio gedaan en mijn kwark en nootjes genuttigd, dus is het bedtijd ! Rest is good for you:thumb:

Greetz

Als ik jou was zou ik nog wat meer melk in je schema plaatsen en je dagelijkse dosis kwark verhogen naar 500 gr. Works for me. En geil niet te zeer op die kilo's die de weegschaal aantikt. Als ik dat doe ben ik haast meer bezorgd met het halen van een hoog bodyweight, als met mijn uiterlijk in de spiegel. Mijn weegschaal was overlaatst stuk en had me 2 weken niet meer gewogen, ineens 2 kilo bij:D. Is imo veel leuker om het in grotere sprongen te zien bijkomen, als dat je het iedere dag ziet, maar er eigenlijk bijna niet bij stilstaat omdat het maar zo kleine beetjes zijn.
Zo, ik heb mijn cardio gedaan en mijn kwark en nootjes genuttigd, dus is het bedtijd ! Rest is good for you:thumb:

Greetz
ja dat was ik zowiezo van plan, maar ik kick meer op de chocomelk, en de melk zit in me whey/brinta pap al, maar ik zal gewoon regelmatig wat melk drinken zonder whey. neem regelmatig een pak chocomelk mee naar school, ik zag dat jij het zelfde deed met de melk hehe:D
en die 250gr kwark wat ik heb, is een vrij stevige, had eerst altijd 450gr milde kwak van melkan(stuk duurder) en als ik die nu eet vult die niet echt, ik slaap graag met een verzadigd gevoel in me maag, geen idee waarom.
maar ik moet eerst werk zoeken, zodat ik me moeder ook van al die etenwaar kosten verlos(een gedeelte dan)

ik ben met me kwark bezig momenteel, en daarna drink ik heel toevallig een glas melk(om de ZMA,vit's weg te spoelen).

Trusten Hervé,
Droom zacht, groei hard!

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

En wat betreft dat wegen, dat was even een check omdat ik eerst altijd schommelde, en ik wou checken of ik nu echt 72.5 KG was, volgende check zal eind nov. zijn. maar het is toch altijd leuk om te zien of je bent gegained, maar de spiegel zegt meer, en op dit moment zegt die dikke onderbuik(heb ik vaak na het avond eten, maar no worry's, it's all nutrition inside of me)

Oke ik had een redelijke lange dag op school, tot 3uur , half 4 thuis.
Kleine maaltijd voor de training:
2 boterhammen kipfilet(lekker veel plakjes).
Glas chocomelk.

Ik voel momenteel me maag een beetje borrelen/opspelen.
Zometeen me EAS nemen, en dan gaan we eens kijken wat we vandaag in huis hebben.

RUG-BICEPS staat op het progamma:wl:

Succes KEUN! :thumbup:
Ik ga zo even eten en het laten zakken dan ga ik ook beginnen aan me rug

Rug-Biceps

Chin-up(wide-grip)
10xBW
8xBW

Deadlift
15x50KG
9x90KG
8x110KG
10x100KG

Lat-Pulldown Front (wide grip)
12x65KG
12x75KG
7x90KG PR!! op reps verbroken (full stack)
10 of 12 x80KG

Back-Extension's frame
15x10KG daarna meteen 10xBW (lekker)
10x10KG daarna 10xBW (brandee)

Low-Row Machine (plates)
1 handed(kan ook 2 handed)
15x40KG(alles heel rustig laten rekken en krachtig trekken)
10x60KG
12x40KG

Concentration-Curls
12x14KG
12x14KG (links 10x) in pyramide naar onder gewerkt
6x12KG 5x10KG (heavy)

Cable-Curl (one arm)
12x12.5KG
12x12.5KG (links 10x)
12x10KG (links weer 10x)

EZ-Bar Curl er zat al 10KG op heb ik daar een setje mee gedaan
10x10KG (schouder grip), 10x10KG smalle grip (als 1 set)
12x20KG (schouder grip) squezeeee!

en een setje onderarm curls (machine)
12x25KG(elke arm)

Laatst bewerkt:
KEUN, jouw rug training ging ook lekker zo te horen :D

:thumbup:

Gaat lekker bij je kerel, vreten ook in orde... Helemaal toppie! Als jij niet groeit als een mofo dan weet ik het niet meer

Terug
Naar boven