Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Minder kerel, volgende x beter!
ik ga nu me tietjes trainen![]()
succes bro !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minder kerel, volgende x beter!
ik ga nu me tietjes trainen![]()
)pfoeh dat zegt me niks, we hebben zo'n 10 van die apparaten, leg press waar ik die 300kg op doe trouwens, 3 chest presses met verschillende press-punten, boven borst, midden borst, en een kleine twist press, standing-calve van 1e filmpje in me log(kai green), glutes machine, 2 rows apparaten, midden row, en onder row, en nog zo'n pull down apparaat voor je rug wijdte.Is dat zo een hammerstrength chest press apparaat? hebben ze niet bij onsje had kunnen vragen ofje mee kon benchen he bro. Bij ons in de gym is dat bijna nooit bezet. Alle homo's gebruiken machines daar..

. Wij mogen zelfs onze drank niet mee in de gym nemen, moet in een hoekje blijven staan, in zo een rekje. Fail. Goeie training verder KEUN. Ik blijf je volgen
WTF? met dat drinkeJa bij ons zeuren ze er ook over, over het laten vallen van dumbbells. Onze gym heeft 6 olympische barbells en een hele hoop aan schijven, maar stata vol met homo apparatuur die uberhaput niet nodig is, en de dumbbells gaan maar tot 42.5 kg. Gymbazen zijn nu eenmaal zo. Wij mogen zelfs onze drank niet mee in de gym nemen, moet in een hoekje blijven staan, in zo een rekje. Fail. Goeie training verder KEUN. Ik blijf je volgen
![]()
heb ik wel al eerder vernomen van gym's.
WTF? met dat drinkeheb ik wel al eerder vernomen van gym's.
26KG/42.5KG doe mij die 42.5KG maar, ik heb al eens DB-rows gedaan met 46KG trouwens) in een andere gym, enige wat goed aan die gym was/is, DB's,een of ander buikspier apparaat(2 zelf), sauna en dat was het?
En onze gym heeft 1ton aan plates en dan willen ze geen BB'ers ok?
Bedankt Hervé ik zal jouwne ook blijven volgen![]()

zeg ik niet
zeg ik niet
volgens mij zag ik het ergens staan, en je hebt op sommige plaatsen herve staan en je nickname is hervee, en é zeg je als ee dus hervé

. Is imo veel leuker om het in grotere sprongen te zien bijkomen, als dat je het iedere dag ziet, maar er eigenlijk bijna niet bij stilstaat omdat het maar zo kleine beetjes zijn. ja dat was ik zowiezo van plan, maar ik kick meer op de chocomelk, en de melk zit in me whey/brinta pap al, maar ik zal gewoon regelmatig wat melk drinken zonder whey. neem regelmatig een pak chocomelk mee naar school, ik zag dat jij het zelfde deed met de melk heheAls ik jou was zou ik nog wat meer melk in je schema plaatsen en je dagelijkse dosis kwark verhogen naar 500 gr. Works for me. En geil niet te zeer op die kilo's die de weegschaal aantikt. Als ik dat doe ben ik haast meer bezorgd met het halen van een hoog bodyweight, als met mijn uiterlijk in de spiegel. Mijn weegschaal was overlaatst stuk en had me 2 weken niet meer gewogen, ineens 2 kilo bij. Is imo veel leuker om het in grotere sprongen te zien bijkomen, als dat je het iedere dag ziet, maar er eigenlijk bijna niet bij stilstaat omdat het maar zo kleine beetjes zijn.
Zo, ik heb mijn cardio gedaan en mijn kwark en nootjes genuttigd, dus is het bedtijd ! Rest is good for you
Greetz