Mitchje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe mn best. Ga je nog een beetje loggen dan 112?
Leuk log!
Voordat ik kennis maakte met het ijzer deed ik ook zulke dingen, Tuck/Straddle planches (bijnaaa full), Front/Back levers en human flags.
Doe ze nog steeds hoor, maar nu doe ik het meer om tof te doen...hehe![]()

Ik wil eigenlijk ook ringen, het lijkt me een mooie uitdaging om daar mee te trainen. Misschien dat ik van pvc iets ga maken, genoeg informatie daarvoor op internet. Weet je misschien waar je die van jou hebt gekocht of waar je ze redelijk goedkoop kunt kopen in Nederland?
Leuk log!
Voordat ik kennis maakte met het ijzer deed ik ook zulke dingen, Tuck/Straddle planches (bijnaaa full), Front/Back levers en human flags.
Doe ze nog steeds hoor, maar nu doe ik het meer om tof te doen...hehe![]()
Die human flags zijn wel masterlijk!
Hoe heb je dat opgebouwd voordat je dat uiteindelijk kon?
Vanavond eens proberen. Als jullie er niks meer over horen dan heb ik dus gefaild.
Damn man, ik moet ook wat van die ringen hebben. We moeten dat spul op de gym van de uni wel hebben hangen, zal eens gaan kijken. Wat pushups in die dingen doen lijkt me wel stylo.
Hehe, klopt!Voordat ik ''echt'' trainde kon ik hem ook. ik woog toen +- 65 kg. No offence naar Mitch, maar als je licht ben is hij niet zo moeilijk. Als je een beetje sterke core en lats hebt moet hij wel te doen zijn. Ik deed in die tijd veel pullups en core shit dus zo was hij wel te doen. Ik zou eigenlijk niet eens weten of ik hem nu nog kan.Vanavond eens proberen. Als jullie er niks meer over horen dan heb ik dus gefaild.
![]()
Nog ff mn wekker zetten op 1 uur snachts om nog ff een meal te pakken en daarna weer verder slapen. Morgen weer het normale ritme.
Die brinta neem je met melk neem ik aan? Misschien nog extra glas melk nemen zodat je bij het ontbijt iig voldoende eiwitten binnenkrijgt.
)
Haha je eet beter dan de gemiddelde BB'er!
Goed om te lezen dat je al bij een fysio loopt, dat wist ik nog niet. Succes! Dan kunnen we binnenkort hier een keer squatten![]()
Voeding is goedDie brinta neem je met melk neem ik aan? Misschien nog extra glas melk nemen zodat je bij het ontbijt iig voldoende eiwitten binnenkrijgt.
Zelfde voor je broodmaaltijden, vleeswaren oid is dan toch wel beter dan chocopasta (pindakaas is prima)
Vind die handstand trouwens heel impressive! Je leunt toch nergens tegen aan?
Goeie controle

Je krijgt overal kanker van! Maar je kunt echt 10x beter vleeswaren op je brood hebben dan suiker uit honing of chcocopasta...
. Yeah mother****a C'mon!
Erg netjes 2x100 als je bijna nooit bankdrukt!
Dat filmpje is echt master!! Dat nummer drowning pool - bodies heb ik altijd op als ik een PR ga zetten... hehé![]()