- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt gewoon veilig je beentrainingen doen, en je hebt geen last van pijn?
Ik snap het probleem niet helemaal![]()

Hoeveel weeg je? 8xBW handstand pushup is sowieso bruut. Ik haal wrs nog niet eens 1 rep, als ik al rechtop kan blijven staan.
Pff, klote zeg van je knie!!!...ik raad toch aan voorzichtig te doen en een beetje te rehabben...

Is nog steeds 15 x ongeveer 75 BW, wat gewoon erg ziek is![]()

Je moet die VMO oefeningen even een tijdje de kans geven, knie probs zijn niet in een keer over. Meen me te herrineren dat je nog niet zo lang met die oefeningen bezig bent.
Leuke knutselwerkjes trouwens!![]()

Wat ik me afvraag... Zijn die oefeningen die je van de fysio krijgt niet gewoon veel te licht vaak? Ik bedoel, kracht ontwikkel je het snelst in een reprange van 1-5, ik neem aan dat dat met die oefeningen van de fysiotherapeut niet het geval is? Anders had ie je als rehab wel gewoon zwaar laten squatten lijkt me![]()

Als niets werkt kun je altijd nog overstappen naar 'the dark side'
One trial (43 participants) found that intramuscular injections of the anabolic steroid nandrolone phenylpropionate significantly improved both pain and function compared to placebo injections.
Authors' conclusions
There is only limited evidence for the effectiveness of NSAIDs for short term pain reduction in PFPS. The evidence for the effect of glycosaminoglycan polysulphate is conflicting and merits further investigation. The anabolic steroid nandrolone may be effective, but is too controversial for treatment of PFPS
Mijn mening over je schema:
SLDL zou ik zoieizo niet doen is echt een ruggesloper romanian is beter voor je rug.
Maar ik geef de voorkeur aan goodmornings zolang je onderrug goed aanvoelt anders Romanian deadlifts.
Die speeddag op woensdag zou ik eruit doen en bepaalde speed oefeningen voor een lb of ub training zetten.
Je lichaam heeft na 2 zware trainingsdagen echt even een dag rust nodig.
Op vrijdag zou ik die boxsquats ook eruit halen meer oefeningen is niet altijd beter. Je kan beter minder oefeningen doen en meer werksets op oefeningen draaien.
@ teakwonboxer: vind jij SLDL een rugsloper en good mornings niet?
Over de speed box squats, dat is voor mij de enige speed oefening voor LB. Doe je nu wat ander speed werk?
Wat me vooral belangrijk lijkt is dat je ook aan geeft hoeveel reps op welke intensiteit je van plan bent te trainen, dat is iig wel belangrijk.
Nou ja, kijk wat ik ook in de pm zei, ik denk dat je iig niet alle 4 die trainingen een max effort oefening moet nemen, maar je 1e UB en LB trainingen compound op kracht, maximaal kracht, assistance gewoon in de 8-15 rep range houden. En dan de 2e UB en LB training je hoofdoefening wat explosiever op snelheid trainen en lager in gewicht. Een semi herstel training. Assistance kan ook weer gewoon in de 8-15 reprange zitten. Zorg iig dat je een beetje een goede balans tussen zwaar/max compound en meer explosief/snelheid hebt zodat je lichaam ook goede rust krijgt. Die balans zou je denk ik idd een beetje moeten gaan aftasten.
Thanks! Ben beniewd hoe het gaat morgen, heb dr wel ****ing zin in.@ teakwonboxer: vind jij SLDL een rugsloper en good mornings niet?