- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice workout!
Toch een goed idee he zo'n ventilator![]()

Hahaha killer kerel! Die lunges zijn echt dodelijk he! Wil niet weten hoe kapot je moet gaan op een zolderkamer zonder fatsoenlijke ventilatie met dit weer haha.

Mooie trainingen weer man, dit is echt een brutaal log wil je goede core-trainingen vinden.
Imo zijn jouw trainingen veel beter om je lichaam "fit" en sterk te maken dan die lame bodybuilding trainingen die wij doen.
Is crossfit trouwens niet wat voor jou, dat lijkt wat meer bij jou filosofie te passen.

Dodelijk man zo op je zoldertje trainen!!
Tip: Koop een industry ventilator..maakt takkew herrie maar blaast als een malle! of beter nog een airco![]()

.
. Kijk ook graag naar turnen als het zo nu en dan op tv is. Erg knap 
Lekkere training weer kerel
Burpees zijn hard ja... doe ze ook zo nu en dan als ik wat tabata ga doen. Gisteren was ik het nog van plan, maar was aardig op bij mijn schouder/borst van mijn training gisteren dus voornamelijk ff oefeningen gepakt voor de benen bij tabata.
Leuke oefeningen weerdie inverted rows... hang je dan aan een bepaald gewicht of gewoon een vaste lijn met stang?
DB overhead farmer walks...hoe moet ik dat zien ? de normale farmers walk ken ik wel... maar overhead.
Vet filmpje van Epke, vind het zo vet he als je dat soort dingen zou kunnen. Kijk ook graag naar turnen als het zo nu en dan op tv is. Erg knap
![]()

Mooi filmpje van Epke ook!@ Hij heeft best een aardig fysiek IMO..geen bodybuilding, maar op het strand doet het goed![]()
), Traps.
, VET gaaf!Hoop niet dat ik getinthecar tegen z'n been schop..maar ik denk dat ie gaat kijken..Ga je na het WK turnen in Rotterdam ja, VET gaaf!
Aan elke onderdelen doe jij mee?
.

Ga je na het WK turnen in Rotterdam ja, VET gaaf!
Aan elke onderdelen doe jij mee?
---------- Toegevoegd om 06:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:12 ----------
Die DB farmer walk met dus de DB boven je hoofd lijkt me inderdaad pittig...kan het ook met een barbell & gewicht in je nek, of gaat het er juist ook om je armen omhoog te houden.
ik ga er heen als toeschouwer. Via mijn oom heb ik kaarten kunnen krijgen. Maar het lijkt me wel heel cool om alles te zien. Yuri van Gelder maakt volgens mij ook zijn rentree dus ik ben benieuwd.
Hoop niet dat ik getinthecar tegen z'n been schop..maar ik denk dat ie gaat kijken..![]()

Waar doe je die snatch en push press met DB?
Sowieso is het veel oefenen qua controle en je kan voor het terug leggen iets regelen qua een band/mat ofzo.
Doe deadlifts kan je over het algemeen snel verhogen, die kracht groeit met de week
Sterkte met je nek man, das wel ****ed up.

. Wat een fail, echt schandalig. Heb in de 2 jaar dat ik train mijn schouders nooit serieus aangepakt. Met deze p*ssy gewichten als resultaat. Als ik klaar ben met dit programma gaan schouders echt de prio krijgen!!