XXL Nutrition

Log Krachttraining Turnen

Goedemorgen,

Tja het was nog vroeg hé :o ;)
Ach ja wie weet sta je daar uiteindelijk wel, dan zal ik mijn vraag nogmaals stellen :eyebrow:

Lekkere trainingen weer btw, en zet um op hé! Je bent zeker wel lekker bezig..en die db shoulder press word vanaf gister alleen maar beter :thumbs:

Wat is je MP?

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt of je wat motivatie nodig hebt als ik dat zo lees :P

Gewoon gas geven beest! Het zit in je, je moet het er alleen nog even uit laten komen

Goedemorgen,

Tja het was nog vroeg hé :o ;)
Ach ja wie weet sta je daar uiteindelijk wel, dan zal ik mijn vraag nogmaals stellen :eyebrow:

Lekkere trainingen weer btw, en zet um op hé! Je bent zeker wel lekker bezig..en die db shoulder press word vanaf gister alleen maar beter :thumbs:

Thanks voor de support. Gisteren was ook geen goede dag. Ik was ook erg moe maar had toch maar besloten om te trainen. Soms is het ff lastig, leven als een machine.. trainen, eten, slapen.

Ik dacht trouwens dat ik met al die Handstand pushups mijn schouders goed aan het aanpakken was, maar dat heeft alleen mijn triceps sterker gemaakt.

Damn jij staat trouwens altijd wel vroeg op Pilates.:eek:

Die is ook shit. 4 * 50kg. Heb je nog tips om schouders goed aan te pakken?

Bijv. zoiets?
MP/ DB Press
side raises
Face pulls

Kerel...schouders aanpakken inderdaad! En wel nu!:fire:

Maarre wat zijn suitcase deadlifts? Is dat close grip of iets dergelijks?

Ligt eraan wat je schema is.
Ik zou sowieso 2 x per week MP's doen, ene dag wat meer volume en wat meer herhalingen (5jes) andere dag low rep.

Kerel...schouders aanpakken inderdaad! En wel nu!:fire:

Maarre wat zijn suitcase deadlifts? Is dat close grip of iets dergelijks?

Precies!!:fire:

Suitcase Deadlifts:
Wederom goede core shit
http://www.youtube.com/watch?v=Q6JPKhffutk

Ligt eraan wat je schema is.
Ik zou sowieso 2 x per week MP's doen, ene dag wat meer volume en wat meer herhalingen (5jes) andere dag low rep.

:thumbup: oke

Woensdag
Vandaag eerste les kickboksen. M'n nieuwe sport voor 'erbij'. Ik moet wel ff kijken hoe ik mn trainingen ga indelen want ik wil niet gaan boksen met spierpijn.

Zat wel een leuk circuitje in de training ook:

Pullups speed
Medicin bal slams
OH squat met medicin bal
Knietjes op een stootkussen
Ab wheel rollouts

Haha nice, kickboksen erbij.
Het is inderdaad ff uitvogelen hoe, het je het best je trainingen kan indelen maar het is te doen.

Haha nice, kickboksen erbij.
Het is inderdaad ff uitvogelen hoe, het je het best je trainingen kan indelen maar het is te doen.

Ja ik denk dat ik het op 3x per week KT hou en dan 1x per week Kickboksen.
Wel mooi, kickboksen is wel een goede manier om marokkanen klappen te geven zonder dat ze met messen en hun halve familie achter je aan komen:)

Donderdag
Nog spierpijn als de hel dus ff rustig aan gedaan.

Handstand
Was verbaasd over hoe stabiel ik sta. Bijna geen schommelingen.
4 * 40-50sec

Grip training
Heb een nieuwe wrist roller gemaakt. Het werkt vet goed omdat je hem niet met je schouders omhoog hoeft te houden dus het isoleert puur je grip. Maar het rollen was van korte duur want hij is nu alweer stuk gegaan. Het touw schoot onder de de klem want de klem zat niet strak genoeg. Maar ik ga hem fixen en verbeteren zodat hij het weer goed doet.
IMG_03881.jpg

Barbell curls met Fat Grip
7 * 35
8 * 32.5
12 * 30

BOR met Fat Grip
Ik heb nog nooit een BOR gedaan dus ik weet niet of ik hem goed doe. Rug 45 graden houden? Maar de vorm boeide niet echt want het ging toch om de grip.
12 * 50
12 * 50
12 * 50

Zaterdag
Lekker met 30 graden in m'n onderbroek getraind.:cool:
Hardcore getraind hebben we zeker! Heb me niet laten opfokken door de hitte maar gewoon de tijd genomen om op adem te komen. Goede mindset

Had geen zin in het programma dus gedaan wat ik zelf wilde.

Handstand Training
Chill in de tuin een paar setjes staan
Ook PR gemaakt: 3 * Hanstand pushups vrijstaand

Deadlifts
10 * 70
10 * 70
10 * 100
8 * 120
6 * 130
4 * 140

Front Squats
8 * 40
8 * 40
8 * 50
8 * 60
8 * 60
6 * 70

DB Shoulder Press
10 * 17.5
9 * 17.5
8 * 17.5 + gehoekte pushups met nadruk op schouders 2 * 6 * BW

Face Pulls
12 * groene band
12 * groene band
12 * groene band

L-sit in ringen
6 * 8/9sec * BW

Eten:
IMG_03901.jpg

Goede deadlifts en frontsquats!

Leuke oefeningen die suitcase deadlifts! (maar krijg je daar geen dikke taile van waardoor je Vvrom minder wordt?)

Hebben je burgers gesmaakt btw :D?

Ziet er goed uit! Zowel de training als het eten! keep it up

Goede deadlifts en frontsquats!

Leuke oefeningen die suitcase deadlifts! (maar krijg je daar geen dikke taile van waardoor je Vvrom minder wordt?)

Hebben je burgers gesmaakt btw :D?

Ziet er goed uit! Zowel de training als het eten! keep it up

Thanks beiden!
@ koekiemonster
Geen idee of m'n taille dikker wordt door al die core oefeningen. Maar het boeit me ook niet. Als m'n core maar sterker wordt.

Hamburgers waren idd een welkome afwisseling:)

Zit nog te twijfelen of ik met het programma doorga. Ik heb wel weer zin om m'n eigen oefeningen te doen namelijk. Ik heb in ieder geval veel geleerd van het programma.

Godver..kom ik hier met mijn karige volkoren boterhammen met kalkoen in je log is het eerste wat ik zie die twee monsterlijke hamburgers!:meal::mad:

Godver..kom ik hier met mijn karige volkoren boterhammen met kalkoen in je log is het eerste wat ik zie die twee monsterlijke hamburgers!:meal::mad:

:D keep it up marvin, nog even volhouden..

Dinsdag
Haha vandaag weer gedaan waar ik zin in had. Echt superchill getraind. Ik denk dat ik het programma maar ga droppen want dit is veel leuker.

Handstand Training
mwah ging niet echt chill, weinig concentratie.
1 goede poging van 1 minuut 10. Daarna was het shit.

Handstand Pushups
Heb een betere manier gevonden om handstand pushups te doen. Ik kan zo dieper zakken waardoor ik meer mn schouders gebruik.
Zie filmpje @ 2.20
http://www.youtube.com/watch?v=2sDadEB6IOI

8 * BW
6 * BW
6 * BW
5 * BW + gehoekte pushups met nadruk op schouders 8 * BW

Oja toen ik youtube opende zag ik deze staan bij populair. Wilde ik ook wel ff delen met jullie.

http://www.youtube.com/watch?v=6-VlG7rjf78&feature=popular

BOR
Ik heb nog nooit een BOR gedaan, maar volgens mij doe ik hem wel goed. ff wennen met stand, vorm, uitvoering. M'n rug was ook nog aardig ge****ed door kickboksen van gisteren dus vandaar het pussygewicht.
10 * 60
10 * 60
10 * 60
10 * 60

Arnold Shoulder Press (one arm)
10 * 17.5
10 * 17.5
10 * 17.5

Barbell Curl
12 * 30
8 * 35
8 * 32.5
8 * 32.5

Body Rows met dik touw
3 * 15 * BW

Nog ff een chill toetje gemaakt voor vanavond:
-500 gr Kwark
-4 lepels honing
-5 walnoten
-kaneel

IMG_03921.jpg

Nice training, nice toetje (al zou ik er zelf nooit zoveel honing inflikkeren zo laat op de avond) en een beste buffel in dat filmpje :O

Goede manier om handstand push ups te doen! Kan je ook nog een beetje cheaten als je het niet haald volgens mij met je voeten.

Goede chest die lieke :p

Terug
Naar boven