- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt of je wat motivatie nodig hebt als ik dat zo lees
Gewoon gas geven beest! Het zit in je, je moet het er alleen nog even uit laten komen
Goedemorgen,
Tja het was nog vroeg hé![]()
Ach ja wie weet sta je daar uiteindelijk wel, dan zal ik mijn vraag nogmaals stellen
Lekkere trainingen weer btw, en zet um op hé! Je bent zeker wel lekker bezig..en die db shoulder press word vanaf gister alleen maar beter![]()

Kerel...schouders aanpakken inderdaad! En wel nu!
Maarre wat zijn suitcase deadlifts? Is dat close grip of iets dergelijks?

Ligt eraan wat je schema is.
Ik zou sowieso 2 x per week MP's doen, ene dag wat meer volume en wat meer herhalingen (5jes) andere dag low rep.
Haha nice, kickboksen erbij.
Het is inderdaad ff uitvogelen hoe, het je het best je trainingen kan indelen maar het is te doen.

Ja ik denk dat ik het op 3x per week KT hou en dan 1x per week Kickboksen.
Wel mooi, kickboksen is wel een goede manier om marokkanen klappen te geven zonder dat ze met messen en hun halve familie achter je aan komen![]()

Goede deadlifts en frontsquats!
Leuke oefeningen die suitcase deadlifts! (maar krijg je daar geen dikke taile van waardoor je Vvrom minder wordt?)
Hebben je burgers gesmaakt btw?
Ziet er goed uit! Zowel de training als het eten! keep it up

Godver..kom ik hier met mijn karige volkoren boterhammen met kalkoen in je log is het eerste wat ik zie die twee monsterlijke hamburgers!![]()
keep it up marvin, nog even volhouden..Nice training, nice toetje (al zou ik er zelf nooit zoveel honing inflikkeren zo laat op de avond) en een beste buffel in dat filmpje :O