Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Ok dat gaan we proberenGeen idee wat HSPU is. Gewoon met barbell dus..
HSPU = Handstand Push Ups
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok dat gaan we proberenGeen idee wat HSPU is. Gewoon met barbell dus..
Mooie training gozer!
Op vakantie ook even HSPU proberen tegen de muur..![]()
, dippen op de rand van het aanrecht is ook wel een goede als je 0 equipment hebt. En pushups op stoelen of met 1 arm. Benen en rug wordt lastig zonder apparatuur. Ja, misschien wat rows en squats met je vriendin marv
Damn nice equipment !! En vind het goed van je hoe gedisciplineerd je ook bezig bent.
Je trainingen zien er interessant uit! Ik zie er dingen tussen staan die ik nog niet kende en waar ik weer wat van kan leren
Ik ga je volgen!
Suc6!
. Nu je het zegt heb ik idd wel nice equipment. Sta ik niet zo vaak bij stil. Gisteren trouwens nog 100kg binnegekregen aan 5kg schijfjes voor m'n dumbbells.
Dude ik doe niet mee 22 mei..... Mocht ik op het laatste moment nog besluiten om mee te doen dan contact ik je. Mn grote drie stats zijn echt bedroevig nu dus......
die kende ik nog niet
.Nice nice nice!
Heej tabata squats.... wat houdt dan in? Ik doe zelf wel min.1x per week tabata en kies dan zelf uit 4 á 5 oefeningen elk a 20sec. met daartusseni n 10 sec. rust en dan ong. 4 sets totaal... Squats doe ik daar dan ook bij, zoals bijv. jumping squats, wide squats etc...maar een tabata squatdie kende ik nog niet
.
What's the difference?
Als ik goed begrijp train je altijd alleen en in je eigen gym?
Nice hoor! Gisteren nog extra 5kg schijven..pff toe maar (ik wil ook haha)
. Je doet gewoon BW squats, 20sec lang. Daarna 10sec rust en dan weer 20sec squatten. Dit herhaal je 8x. Gewoon Tabata met 1 oefening dus. Maar kan idd ook met verschillende oefeningen. Maar 1x per week tabata is wel nice pilates.
Aha thx voor de uitleg, ik dacht al......tabata squats
![]()
Aha oké, maar ja... wie weet vind je nog wel een leuke trainingspartner... of je moet een vriend "om" krijgen zodat het meer een trainen dan lullentraining word
.
, maar is niet echt zijn ding. Ojee..Tabata Squats worden een hype! ik ga ze ook maar eens proberen hoewel gewoon een 70 of 100 reps squat ook dodelijk is![]()
Maar die Tabata shit schijnt heel effectief te zijn!
Ik kende het al uit mn boeken van Rosstraining. Deze conditietraininswijze is uitgevonden door Dr. Tabata; een of andere Japanner.
thx evengoedLekkere pullups!
En leuk he, static holdskopse kant bedoel je met je pinken hoog en duimen juist omlaag?

Dat vest wat op je foto's hangt op de onderste he....
Is dat gewoon voor extra gewicht en zoja, waar gebruik je het voor?