Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Nog even m'n nieuwe schema. Ik wil lekker veel variatie houden in de oefeningen. Vandaar dat er zoveel afwisseling in staat. Qua turnen focus ik mij op de handstand (pushups), Planche & iron Cross. Schouders en Benen hebben daarnaast ook de prio.
Alle schuingedrukte oefeningen wissel ik af per week. Voor core training ken ik wel een miljoen oefeningen. Hoofdzakelijk zullen het ab wheel rollouts, L-sit, hanging leg raises, swiss bal shit + low back worden.
Ik vind het zelf goed in elkaar zitten. Maar ik hoor graag jullie meningen
Maandag
Kickboksen
Dinsdag
Extra gymnastics + grip
Woensdag
Planche + Iron Cross
Deadlift zwaar: Deadlift/ Rom Deadlift/ Sumo Deadlift
Assistance hamstrings: GHR/ Band Curl/ Pull Throughs/ GM
Schouders zwaar: MP/ Arnold Press/ Seesaw Press/ DB Press
Core training
Vrijdag
Iron Cross + Planche
Pushing oefening zwaar: HSPU/ Muscle ups
Pushing oefening middelzwaar: Dips/ Incline BP/ Divebomber/ Ring Pushups/ T-pushups/ One arm bench/ One arm pushup/ Med Bal Pushups etc etc..
Schouders licht: side raises + achterkant schouders
Core training
Zaterdag
Handstand training
Squat middelzwaar: Squat/ Front Squat
Benen licht: Lunges/ Reverse Lunges/ Hip Thrusts/ Glute Bridge etc etc..
Pulling zwaar: BOR/ Pullups/ Chins/ DB Row/ Weighted body rows
Grip
---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------
Ja klopt man ik ga eigenlijk alleen naar de dokter zodat hij mij kan doorverwijzen naar de fysio/ ziekenhuis. Ik stap morgen wel gelijk naar de fysio.
Alle schuingedrukte oefeningen wissel ik af per week. Voor core training ken ik wel een miljoen oefeningen. Hoofdzakelijk zullen het ab wheel rollouts, L-sit, hanging leg raises, swiss bal shit + low back worden.
Ik vind het zelf goed in elkaar zitten. Maar ik hoor graag jullie meningen

Maandag
Kickboksen
Dinsdag
Extra gymnastics + grip
Woensdag
Planche + Iron Cross
Deadlift zwaar: Deadlift/ Rom Deadlift/ Sumo Deadlift
Assistance hamstrings: GHR/ Band Curl/ Pull Throughs/ GM
Schouders zwaar: MP/ Arnold Press/ Seesaw Press/ DB Press
Core training
Vrijdag
Iron Cross + Planche
Pushing oefening zwaar: HSPU/ Muscle ups
Pushing oefening middelzwaar: Dips/ Incline BP/ Divebomber/ Ring Pushups/ T-pushups/ One arm bench/ One arm pushup/ Med Bal Pushups etc etc..
Schouders licht: side raises + achterkant schouders
Core training
Zaterdag
Handstand training
Squat middelzwaar: Squat/ Front Squat
Benen licht: Lunges/ Reverse Lunges/ Hip Thrusts/ Glute Bridge etc etc..
Pulling zwaar: BOR/ Pullups/ Chins/ DB Row/ Weighted body rows
Grip
---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------
**** doktoren, ga naar een (sport)fysio. Die beginnen vanaf dag 1 van de studie met het bewegingsapparaat. Zij zijn de shit!
De dokter zegt waarschijnlijk 2 weken rust en als het niet over is terug komen.
Ja klopt man ik ga eigenlijk alleen naar de dokter zodat hij mij kan doorverwijzen naar de fysio/ ziekenhuis. Ik stap morgen wel gelijk naar de fysio.

?

. Misschien ook goed om te proberen met voeten tegen de muur aan gedrukt en dan zo in een planche houding blijven staan om te oefenen?