Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet filmpje! Bewijs dat kracht/lenigheid en snelheid echt wel goed te combineren zijn.
Die zou ik niet graag in het donker tegenkomen haha![]()
Ondanks je slechte slaap... Nice workout man!
5x135kg DLen die filmpjes zijn leuk om te zien! Mooie variatie van kracht/snelheid/lenigheid.
Planche zou echt kicken zijn als je dat kan, moet je ook niet te zwaar voor zijn lijkt me. Misschien ook goed om te proberen met voeten tegen de muur aan gedrukt en dan zo in een planche houding blijven staan om te oefenen?
Hahah die frog stand deed ik ook toen ik op breakdance zat, alleen me elleboog raakte aan de binnenkant de knie ipv op de knieschijf.
Best makkelijke oefening vond ik trouwens. Je leert hem vrij snel.
Idd een ziek filmpje, voorbeeld qua training en veelzijdigheid!
Ik vraag me af of hij bewust powercleant en dan frontsquat of dat het een mislukte squatclean is.....

Haha..aardig wat setjes optrekken...je wilde een bepaald aantal reps halen?
Prettige vakantie in ieder geval!![]()
Hey kerel hoe was je vakantie?
Laatst een keer getraind bij Messive, het is echt zwaar haha.
Hoop dat je een goede vakantie hebt gehad!
Weet niet hoeveel melk je pakt maar als je zo rond de 300-400ml melk pakt zou ik me niet druk maken om die eitjes. Eiwitten genoeg dan.
Met 1500 man oranje de finale zien verliezen was weer een drama. maar toch ook indrukwekkend..Kijk aan! Je bent weer terug en gelijk weer in het gareel! Nieuw voedingsschema...en gelijk weer trainen! Suc6 weer kerel!
Voedingsschema moet je gewoon proberen denk, zeker als je geholpen bent door Masha (Tieken?)..