AndroidHealthClinic

LOG: Largest of the gym

Mooie training man hoelang ben je nog van plan fullbody te doen?

• Topic Starter Topic Starter
Nog n maandje, daarna ga ik of naar UB/LB of terug naar push-pull-benen maar ik denk UB/LB zodat ik dat ook is heb geprobeert en dan echt al veel schema's ben afgegaan en wat kan vergelijken welk ik het beste vind:D

Nog n maandje, daarna ga ik of naar UB/LB of terug naar push-pull-benen maar ik denk UB/LB zodat ik dat ook is heb geprobeert en dan echt al veel schema's ben afgegaan en wat kan vergelijken welk ik het beste vind:D

Welke schema's heb je allemaal gedaan dan?

Ub/lb werkt het beste voor mij, ik ga over 3-4 weken weer ub/lb doen jammer dat je niet bij ons gym traint konden we samen trainen.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 18:14 ----------

Sterke bp, de sporter heeft dus barbell rows gedaan ? :P

Volgens mij, stablietiet in je onder rug of bekkens, Ik heb van dat soort dingen nog niet zo veel verstand, misschien moet je het even posten op het forum. onder blessures

bekkeninstabiliteit:mad:, lijkt verdacht veel op het begin. Maar ben niet zeker. Kga het daarom wat rustiger aandoen, want over een dikke maand moet ik de 20km van Brussel lopen en vanaf dan stop ik met lange afstanden lopen en word het alleen nog maar korte intervals.
Ga denk ik tijdenlijk stoppen met squaten en lunges doen, en dan zien of het samen met het lopen verbeterd of niet. Stoppen met lopen is geen optie of ik haal mijn 20km niet:p.
Ook ga ik per training enkele bekkenstabiliteits oefeningen doen, dat zal in ieder geval geen kwaad kunnen en dan hopen dat het niet escaleert:D

spotter heeft idd barbell rows gedaan:D, moest je nu nog in Belgie gewoont hebben hadden we nog mischien kunnen samen trainen, maar holland is nogal verweg!:p

Ja, zo iets las ik ook op internet, maar echt zo toevalig ik ging vandaag squaten wou 7x120kg no belt heb ik al ene paar gedaan. wat denk je 1na laaste set vererk ik in me onder rug een spier... moest ik 110kg doen met belt bah...

Ja jammer dat je zo ver weg woont, :L en het is beter dat je even stopt met squaten, want je hebt maar 1 lichaam

true;),zitten we momenteel met 3 die wat aan de rug voor hebben:o.

Vandaag is het al veel beter, alleen waren die benen super stijf! Ik heb juist enkele BW squats gedaan en de Power cleans heb ik vandaag dan ook maar rustig gedaan. Voor mijn grip te verbeteren heb ik op aanraden van chrisk clean pulls erbij gestoken.
Training was niet zo slecht, alleen ben ik nu aan het denken om FB nu al te eindigen en tijdenlijk naar push-pull benen over te gaan want hierdoor kan ik mijn benen meer rust gunnen dan bij FB. Liefst van al zou ik FB volledig hebben afgemaakt maar na alles af te gaan denk ik dat ik momenteel meer baat bij heb om FB om te wisselen naar een split. Mischien dat ik later terug over schakel naar een FB want ik ben hier echt wel content van. Nadeel is dat je minder kan trainen:( maar ik merkte enorm snel vooruitgang!
Mischien dat ik mij nog bedenk maar ik denk dat ik vanaf overmorgen push-pull benen zal doen. En terug 5x per week trainen...

squat(licht):
enkele B squats gedaan en dat was het:o

BP:
5x50
5x60
5x70
5x80(1 assist)
5x75
3x5x67.5

BOR
5x40
5x50
5x60
5x70
5x72.5
5x70
4x5x60

Power pulls
10x50(voor die betere grip)
PC
2x 10x50

chin-ups:
10xBW
9xBW
7xBW

rottated cuffs: achterkant
3x10x6.25
rottated cuffs: zijkant
3x10x6

Mooie training is t niet gewoon wennen aan vaker squatten?

Wennen is het niet, want dan zou ik al veel eerder last hebben gehad:), normaal zou ik het lopen opgeven en moet het ook wel in orde komen, maar vermits ik 7 oktober de 21km van brussel mee doe, moet ik zien dat ik ervoor getraint ben.
Eventueel moet ik overwegen om te lopen + daarna later op de te gaan trainen met n FB schema of omgekeerd, zolang het maar op dezelfde dag is:cool:.

Wennen is het niet, want dan zou ik al veel eerder last hebben gehad:), normaal zou ik het lopen opgeven en moet het ook wel in orde komen, maar vermits ik 7 oktober de 21km van brussel mee doe, moet ik zien dat ik ervoor getraint ben.
Eventueel moet ik overwegen om te lopen + daarna later op de te gaan trainen met n FB schema of omgekeerd, zolang het maar op dezelfde dag is:cool:.

Kan je denk beter gewoon bw lunges doen en heel heel langzaam opbouwen?

gewoon 1 x ind e week

BW lunges gaan, zelf met gewicht heb ik momenteel geen last:), en wat bedoel je met 1x ind e week?
Dus dan toch benen 1x in de week trainen;)? Ik had je eerdere post opgevat als: probeer voort te doen met FB, het zal geen blessure zijn, maar gewoon wat last dat weggaat na het wennen van zoveel te squatten:D

BW lunges gaan, zelf met gewicht heb ik momenteel geen last:), en wat bedoel je met 1x ind e week?
Dus dan toch benen 1x in de week trainen;)? Ik had je eerdere post opgevat als: probeer voort te doen met FB, het zal geen blessure zijn, maar gewoon wat last dat weggaat na het wennen van zoveel te squatten:D

Ik wist niet dat je blessure's had ik dacht gewoon dat je door spierpijn niet veel kon sq'en.

Ja ik zou zelf een keer in week dan benen trainen wat lager niveau en dan bw lunges erbij doen met langzaam aan wat gewicht erbij toevoegen.

haha:p, nee spierpijn was gewoon is toevallig:o, nee heb denk ik een blessure, vandaar dat ik de frequentie zou verlagen:D. Van 3x benen per week naar 1x tot 7 october, dan zie ik weer verder:o, mischien dat ik jouw push en pull schema neem, dan kunnen we is vergelijken;), maar benen telt dan momenteel wel niet:p.

haha:p, nee spierpijn was gewoon is toevallig:o, nee heb denk ik een blessure, vandaar dat ik de frequentie zou verlagen:D. Van 3x benen per week naar 1x tot 7 october, dan zie ik weer verder:o, mischien dat ik jouw push en pull schema neem, dan kunnen we is vergelijken;), maar benen telt dan momenteel wel niet:p.

Haha doe dat is wel leuk:)
ik verwacht wel dat je veel sterker ben binnenkort is me vaste trainingsmaat weer terug dan ga ik weer over op push/pull/lb nu doe ik push 2 x gewoon scohuders borst los/pull/lb

Veel sterker denk ik toch ook niet hoor;), jullie wegen allemaal al een stuk meer dus kdenk dat het nog zal meevallen:o

Goede training, maar zou je niet gaan bulken? i.v.m vet % gewicht en lengte?

kvind vet% zo laag juist zo tof:D, een zwaare bulk ga ik er niet tegen aangooien. Maar ik denk dat ik lichtjes zal bulken, beetje boven onderhoud eten en zo op een jaar tijd mischien 5kg bij komen:p, maar kwil men vet% niet meer boven de 13 laten komen:sd:. Ik eet nu per dag:
3000kcal, 186g eiwitten, 382g koolhydraden en 78g vet. Kdenk dat ik hier wel wat op zal bijkomen en op kan groeien momenteel:p

Ja sorry bedoelde clean bulk :P tot 11,5%

lol:D, ben juist gaan lopen, was vermoeiend, naar het einde toe voelde ik mijn heup en knieën een beetje, maar geen pijn;). Heb zo'n 13km gelopen en +- 800 kcal verbrand:D, dus een extra groote porsie nu van yoghurt en muesli:o en mischien vanavond extra grote porsie kip met groentjes!

lekker, kip=:meal: :)

Ik Heb buttwink bij squaten best k*t, daarom rug blessure

Terug
Naar boven