Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog n maandje, daarna ga ik of naar UB/LB of terug naar push-pull-benen maar ik denk UB/LB zodat ik dat ook is heb geprobeert en dan echt al veel schema's ben afgegaan en wat kan vergelijken welk ik het beste vind![]()
, lijkt verdacht veel op het begin. Maar ben niet zeker. Kga het daarom wat rustiger aandoen, want over een dikke maand moet ik de 20km van Brussel lopen en vanaf dan stop ik met lange afstanden lopen en word het alleen nog maar korte intervals.
.
, moest je nu nog in Belgie gewoont hebben hadden we nog mischien kunnen samen trainen, maar holland is nogal verweg!
,zitten we momenteel met 3 die wat aan de rug voor hebben
.
maar ik merkte enorm snel vooruitgang!
, normaal zou ik het lopen opgeven en moet het ook wel in orde komen, maar vermits ik 7 oktober de 21km van brussel mee doe, moet ik zien dat ik ervoor getraint ben.
.Wennen is het niet, want dan zou ik al veel eerder last hebben gehad, normaal zou ik het lopen opgeven en moet het ook wel in orde komen, maar vermits ik 7 oktober de 21km van brussel mee doe, moet ik zien dat ik ervoor getraint ben.
Eventueel moet ik overwegen om te lopen + daarna later op de te gaan trainen met n FB schema of omgekeerd, zolang het maar op dezelfde dag is.
, en wat bedoel je met 1x ind e week?
? Ik had je eerdere post opgevat als: probeer voort te doen met FB, het zal geen blessure zijn, maar gewoon wat last dat weggaat na het wennen van zoveel te squatten
BW lunges gaan, zelf met gewicht heb ik momenteel geen last, en wat bedoel je met 1x ind e week?
Dus dan toch benen 1x in de week trainen? Ik had je eerdere post opgevat als: probeer voort te doen met FB, het zal geen blessure zijn, maar gewoon wat last dat weggaat na het wennen van zoveel te squatten
![]()
, nee spierpijn was gewoon is toevallig
, nee heb denk ik een blessure, vandaar dat ik de frequentie zou verlagen
. Van 3x benen per week naar 1x tot 7 october, dan zie ik weer verder
, mischien dat ik jouw push en pull schema neem, dan kunnen we is vergelijken
, maar benen telt dan momenteel wel niet
.haha, nee spierpijn was gewoon is toevallig
, nee heb denk ik een blessure, vandaar dat ik de frequentie zou verlagen
. Van 3x benen per week naar 1x tot 7 october, dan zie ik weer verder
, mischien dat ik jouw push en pull schema neem, dan kunnen we is vergelijken
, maar benen telt dan momenteel wel niet
.

, een zwaare bulk ga ik er niet tegen aangooien. Maar ik denk dat ik lichtjes zal bulken, beetje boven onderhoud eten en zo op een jaar tijd mischien 5kg bij komen
, maar kwil men vet% niet meer boven de 13 laten komen
. Ik eet nu per dag:
, ben juist gaan lopen, was vermoeiend, naar het einde toe voelde ik mijn heup en knieën een beetje, maar geen pijn
. Heb zo'n 13km gelopen en +- 800 kcal verbrand
, dus een extra groote porsie nu van yoghurt en muesli
en mischien vanavond extra grote porsie kip met groentjes!