Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Kga denk ik vanaf nu altijd een mix van tortollinies eten ipv rijst met ham. Zitten iets meer kcal in en dan kan ik mijn kcal weer wat verhogen zonder mega veel te eten. Ook wel wat meer vet, maar kzal eens zien wat dat zal geven
Gewichten lagen toch wat lager, ochja toch mercikes. Kga denk ik vanaf nu altijd een mix van tortollinies eten ipv rijst met ham. Zitten iets meer kcal in en dan kan ik mijn kcal weer wat verhogen zonder mega veel te eten. Ook wel wat meer vet, maar kzal eens zien wat dat zal geven
![]()

. Maar heb nog niet de juiste oefeningen mix gevonden. Ik blijf zoeken naar een oefening voor biceps ipv lying biceps curl. Nog geen idee wat ik volgende keer ga proberen. Ik heb T-bar row in een machine gedaan want barbells waren bezet en ik was er wel content over. Machine noemt low row. Maar low row kan je volgens mij beter dan met dumbbells doen zodat je een dumbbell row hebt. Dus hier ga ik volgende keer mischien ook nog een alternatief voor nemen zodat ik echt die rug voel bij die laatste oefening
!
, alleen ga ik zien dat ik wel wat opgewarmt ben, want zo heb ik de vorige keer een scheur in mijn aanhechteging van mijn triceps gehad waardoor ik 1-2 maand geen gelijkaardige bewegingen kon doen:s
.
, vanaf ik denk het gaat me niet lukken of ik heb echt assist nodig(gevraagt, geen ongevraagde assist) dan is het gedaan voor mij
.
. Kga nu cleanbulken dus
, kga wel vet% niet te hoog laten oplopen maar de kg's moeten er bij!
!! BTW: dit worden mijn oefening ook voor mijn schema, ga hier niets meer in veranderen

.
. Wat me dan weer een boost gaf
.wel de bar is eigenlijk 11.6kg. Maar om bij het loggen en op te schrijven makenlijk te rekenen reken ik 10kg en bij max zitten er ook nog sluiters op en dan zit je rond de 12kg.

. Maar ik reageer echt goed op push-pull-benen om massa te winnen en droog te staan
. Maar kwil ook nog is met UB/LB experimenteren om te zien wat dat zal geven
, maar das ook niet voor nu