AndroidHealthClinic

LOG: Largest of the gym

Ik vind het geen verkeerde training hoor:)

• Topic Starter Topic Starter
Gewichten lagen toch wat lager, ochja toch mercikes;). Kga denk ik vanaf nu altijd een mix van tortollinies eten ipv rijst met ham. Zitten iets meer kcal in en dan kan ik mijn kcal weer wat verhogen zonder mega veel te eten. Ook wel wat meer vet, maar kzal eens zien wat dat zal geven:D

Gewichten lagen toch wat lager, ochja toch mercikes;). Kga denk ik vanaf nu altijd een mix van tortollinies eten ipv rijst met ham. Zitten iets meer kcal in en dan kan ik mijn kcal weer wat verhogen zonder mega veel te eten. Ook wel wat meer vet, maar kzal eens zien wat dat zal geven:D

Lijkt me goed idee:D

Vollop bezig met examen wiskunde dus had niet zo veel tijd. Ik heb doorgedaan en was wel tevreden over mijn training:D. Maar heb nog niet de juiste oefeningen mix gevonden. Ik blijf zoeken naar een oefening voor biceps ipv lying biceps curl. Nog geen idee wat ik volgende keer ga proberen. Ik heb T-bar row in een machine gedaan want barbells waren bezet en ik was er wel content over. Machine noemt low row. Maar low row kan je volgens mij beter dan met dumbbells doen zodat je een dumbbell row hebt. Dus hier ga ik volgende keer mischien ook nog een alternatief voor nemen zodat ik echt die rug voel bij die laatste oefening:D!

wide pull ups:
12xBW
10xBW
4xBW(uiterste vastgepakt)
8xBW
-> hier heel breed gegaan deze keer. Mischien dat ik echt ga opbouwen tot het breedst en dan pas weer met gewicht.

BOR:
5x50
5x60
5x70
5x72.5

upright rows(cable):
10x36..25
8x40
8x40kg

rotatted cuffs back:
2x10x7.5kg
5x10kg

rear deltoid cable fly's:
10x12.5kg
8x12.5kg
10x11.5kg

dumbbell twisted curl:
8x18kg
6x18kg
4x18kg
4x18kg
3x1x18kg
-> Ik ga hier voor 25 herhalingen in 3 setjes.

lying biceps curl:
10x25kg
5x30kg
8x27.5kg

Low row:
10x50
10x60kg
8x70kg

ziet er goed uit!, alleen hoe bedoel je tot het breedst? met wide pull ups,je kan beter 1 stand houden dan opbouwen zoals:
12xbw
10xbw
6xbw+5kg
6xbw+5kg

elke keer 1/2 reps omhoog dan als je 10x kan 1,25kg/2,5kg er bij en weer 6x doen

Awel, normaal hou ik het inderdaad op dezelfde stand. Maar deze keer ben ik is echt breed gegaan;)
zoals deze ongeveer, maar dan echt op het uiterste van de bar genomen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik denk dat ik ga zien dat ik opbouw tot al mijn setjes tot het breedst;), alleen ga ik zien dat ik wel wat opgewarmt ben, want zo heb ik de vorige keer een scheur in mijn aanhechteging van mijn triceps gehad waardoor ik 1-2 maand geen gelijkaardige bewegingen kon doen:s

Wide pull-ups doe ik altijd ook op ze breedst misschien wel interssant om te weten ik merk de laatste vaker als ik zeg maar met pull-ups juist begin met gewicht en dan naar bw ga werken dat ik er veel meer uit haal misschien wel interssant voor jou:)

Ga ik onthouden;)! Goeie tip:)!

Minder is meer. Dat word mijn doel voor borst. Ik ga minder borst doen in de hoop zo sneller/beter in kracht bij te komen. Dus ik ga weer 2 doelgerichte oefeningen voor borst doen. Ik heb een goeie training gehad en ik heb nu al mijn vaste oefeningen gevonden voor deze training!

Bench Press:
5x50
5x60
5x70
6x75kg
8x60kg

Dumbbell incline bench press:
8x26
5x26
8x22

Dips:
5x5x8kg

rotatted cuffs front:
10x12.5
10x12.5
10x12.5

rotatted cuffs side:
10x8kg
10x10kg
10x8kg

cable skull crusher:
10x5
8x25
7x2.5

Mooie training man.
kort maar krachtig;)

lekkere training! probeer niet teveel failure op bp, Dat is namelijk de meeste gemaakte fout

idd het was n korte training:D.
Ik probeer eigenlijk nooit meer tot failure te gaan:D, vanaf ik denk het gaat me niet lukken of ik heb echt assist nodig(gevraagt, geen ongevraagde assist) dan is het gedaan voor mij:D.

Ik heb me deze ochtend gewogen... 70.2kg:mad:. Kga nu cleanbulken dus:D, kga wel vet% niet te hoog laten oplopen maar de kg's moeten er bij!

!Met ik wat sukkel met mijn benen heb ik een stevige training gedaan maar niet te hoog in gewcichten gegaan maar meer naar volume toe. Pas op het einde voelde ik mijn knie een beetje dus ben dan gestopt. Ik heb gecorigeerde schoenen voor het lopen waar een zooltje in zit. Ik ga zien dat ik volgende keer die schoenen ook aandoe voor benentraining en eens zien of dat zal helpen:D!! BTW: dit worden mijn oefening ook voor mijn schema, ga hier niets meer in veranderen:o

Squats:
10x50
10x60
10x70
10x77.5

deadlifts
5x77.5kg
6x75kg(dacht at ik het gewicht verhoogd had, blijkbaar niet...)
6x3x85kg

lunges:
10x42.5kg
10x42.5kg
10x42.5kg

leg press:
10x50
10x70

-> bij deze oefening krijg ik meestal pijntjes. Daarom ga ik het gewicht laag beginnen en wat opbouwen.

Benen waren echt aan het trillen op het einde. Het zijn niet de benen trainingen van vroeger, maar dat komt wel binnenkort;)

Je bent al op de weg terug dat zegt al genoeg bro

Stevige training gehad. Bijna mijn low rows op het einde vergeten, maar dacht er juist optijd aan. Kheb nog altijd geen idee met welke oefening ik die zou veranderen. Ik heb posing curls gedaan, semi content van. Mischien volgende keer met pull-ups eindigen om mijn biceps af te maken maar dan doe ik 2 pull ups in deze training.

wide pull ups:
12xBW
8xBW
4xBW
7xBW
4xBW
-> vanaf tweede serie naar het breedste gegaan. Ik moet juist zien dat ik wat opwarming voor mijn schouders heb gehad want anders voelt de beweging onaangenaam aan.

BOR:
5x50
5x60
5x70
5x75
8x67.5

upright rows(cable):
10x38.75
8x40
8x37.5

rotatted cuffs back:
10x8.75
8x8.75
10x7.5

rear deltoid cable fly's:
10x12.5kg
8x12.5kg
10x10kg

cable posing curl(gewicht langs elke kant):
10x10
10x15
8x15

dumbbell twisted curl:
6x16
9x14
7x14

Low row:
10x70
9x75
8x75

Ik kom droger en droger te staan heb ik de indruk, maar ik eet meer en meer... Maar ik ben wel aan het bijkomen normaal:D.
Vandaag goeie training gehad! Ik maakte ook het besef dat bij het maxen ik de bar 12.5kg reken, ipv zoals nu 10 en dat mijn werksetjes dus eigenlijk met 80kg zijn:D. Wat me dan weer een boost gaf:D.

Bench Press:
5x40
5x50
5x60
5x70
3x3x77.5
3x75kg
10x60kg

Dumbbell incline bench press:
8x26
7x26
6x26

Dips:
5x5x10kg

cable skull crusher:
10x22.5
10x25
10x25

rotatted cuffs front:
2x8x15kg
10x12.5

rotatted cuffs side:
3x10x10kg

Hoezo reken je de bar ineens 2,5 kg meer dan ?

wel de bar is eigenlijk 11.6kg. Maar om bij het loggen en op te schrijven makenlijk te rekenen reken ik 10kg en bij max zitten er ook nog sluiters op en dan zit je rond de 12kg;).

wel de bar is eigenlijk 11.6kg. Maar om bij het loggen en op te schrijven makenlijk te rekenen reken ik 10kg en bij max zitten er ook nog sluiters op en dan zit je rond de 12kg;).

Ik snap em nouja netjes toch :)
wat voor schema volg je eig 4 daagse split of niet?

Doe nu weer push-pull benen omdat samen met het lopen FB te zwaar was. Maar ik moet vandaag of morgen weer gaan lopen, is bijna een week geleden:(. Maar ik reageer echt goed op push-pull-benen om massa te winnen en droog te staan:D. Maar kwil ook nog is met UB/LB experimenteren om te zien wat dat zal geven:), maar das ook niet voor nu:D

Terug
Naar boven