MuscleMeat

LOG: Largest of the gym

Doe nu weer push-pull benen omdat samen met het lopen FB te zwaar was. Maar ik moet vandaag of morgen weer gaan lopen, is bijna een week geleden:(. Maar ik reageer echt goed op push-pull-benen om massa te winnen en droog te staan:D. Maar kwil ook nog is met UB/LB experimenteren om te zien wat dat zal geven:), maar das ook niet voor nu:D

Ik wil ook ub/lb wellicht kunnen we tegelijk beginnen over 2/3 maanden.

• Topic Starter Topic Starter
Das goed:)! Maar mischien dat ik het mix met push-pull-benen;)

Vandaag een goeie training gehad. techniek is merkbaar beter geworden. Ik heb ook wat low bar squats gedaan. Die voelde veel aangenamer aan! Thx to nesselaar en bjorn ;). Juist voelde ze wat onwennig aan aan de polsen maar dat valt aan te werken.
Training was eigenlijk te licht, maar ik ga straks nog 2 uur lopen normaal. Vandaar dat ik niet maximaal ben gegaan:o.

Squats:
10x40
10x50
10x60
10x70
10x80
5x70

deadlifts
10x70
10x80
10x80
4x1x110(geen max maar wou wat zwaarder kwa gewicht gaan)

lunges:
3x10x40

leg press:
10x70
10x100

Succes met lopen en goeie training man:)

lopen viel tegen:(. Khad eerst een wedstrijdje gedaan van een kwartier waardoor ik helemaal uitgeput was en dan nog 3 kwartier gelopen:p. Kheb mezelf al voorgenomen dat ik binnen drie dagen terug ga lopen en deze keer voor de benen training;).
Kben ook is vlug n snack gaan kopen:D, 100g parmaham en big leo(jammie:D!)

Juist goeie training gehad:D, juist die wide pull ups blijven wat onaangenaam aanvoelen. Als dat niet beterd ga ik toch naar iets smaller gaan. We hadden wat extra motivatie rondlopen om beter te presteren en het heeft zijn effect gehad:p

wide pull ups:
12xBW
5x5xBW

BOR:
5x50
5x60
5x70
5x80(half en half kwa uitvoering)
6x70

upright rows(cable):
10x40
8x40
8x40

rotatted cuffs back:
10x8.75
8x8.75
8x7.5

rear deltoid cable fly's:
10x12.5kg
10x12.5kg
10x12.5kg(open grip)

dumbbell twisted curl:
8x18
6x18
6x18
4x1x18

Pull-ups:
9xBW
7xBW
5xBW

vertical traction:
10x80
8x80
10x70

Gast 12 x bw is best naice voor wide pull-ups.
Pak is een dipbelt en doe je eerste set small gewoon 5 x bw ofzo opwarming set.

pak dan je belt doe er 10 kg aan doe zo breed als je altijd doet trek je 5 -6 x op.
dan knal je er zo 4 x 10 x bw uit beleave me;)

De 12x BW was nog smal:), kga nu opwerken dat de beweging goed vlot en dat ik geen onaangevoel soms nog ehb bij de oefening. Dus kga waarschijnlijk iets smaller gaan. Maar wil wat voorzichtig zijn met deze oefening, want de vorige keer met zo breed te nemen(toen wel iets anders aangepakt) had ik een klein scheurtje in de aanhechting van mijn triceps waardoor ik 2 maand geen gelijkaardige bewegingen kon doen:o. Maar Kga het onthouden als ik aan de 3x10 BW zit (breed) dan ga ik Belt kopen om gewicht aan te hangen:D

De 12x BW was nog smal:), kga nu opwerken dat de beweging goed vlot en dat ik geen onaangevoel soms nog ehb bij de oefening. Dus kga waarschijnlijk iets smaller gaan. Maar wil wat voorzichtig zijn met deze oefening, want de vorige keer met zo breed te nemen(toen wel iets anders aangepakt) had ik een klein scheurtje in de aanhechting van mijn triceps waardoor ik 2 maand geen gelijkaardige bewegingen kon doen:o. Maar Kga het onthouden als ik aan de 3x10 BW zit (breed) dan ga ik Belt kopen om gewicht aan te hangen:D

Hhaa nu gewoon belt kopen is ook handig voor dips/chins

Zal het kopen:), kmoet er is werk van maken! Ik ga een belt kopen en dan via een riem maar ik er een dips belt van?:D

En al eventjes terug van het lopen, vandaag 16km gelopen maar stomme is dat ik na het lopen toch altijd beetje last in mijn knie heb. Straks push training:D ik kijk er naar uit!

Ik ging vol motivatie naar men training, maar eens daar toe gekomen verminderde het. Broek vergeten, bic vergeten. Doordat onze gewichten afgeven, heb ik geen dips gedaan met gewichten ertussen vermits ik een deftige broek aan had;). Al bij al geen slechte training maar ook geen super.

Bench Press:
5x50
5x60
5x70
4x3x77.5
3x75

Dumbbell incline bench press:
8x26
6x26
5x26

Dips:
3x12xBW

cable skull crusher:
10x25
10x25
8x27.5

rotatted cuffs front:
10x12.5
10x12.5
10x12.5

rotatted cuffs side:
10x12kg

side raise:
2x10x10kg

haha je broek vergeten dat is echt het ergste wat er kan gebeure tip laat gewoon altijd je ouwe erin liggen bij het opnieuw inpakken je oude er pas uit halen als je de nieuwe erin doet.
hij mij wel is gered:D

meestal ga ik al gekleed in mijn sportkledij naar de fitness;). Dus dan kan ik amper iets vergeten:p, maar vandaag was het is anders en jah:cool: typisch dat je dan iets vergeet:D.

meestal ga ik al gekleed in mijn sportkledij naar de fitness;). Dus dan kan ik amper iets vergeten:p, maar vandaag was het is anders en jah:cool: typisch dat je dan iets vergeet:D.

haha altijd je tas nalopen jongetje na de gym gaan zonder sportbroekje ist t zelfde als naar voetbal gaan zonder voetbalschoenen:p

lol in een spijker broek getraint?

Je mag ook gewoon zeggen dat je aandacht wou je bent gewoon aandachtgeil.
geef maar toe:D

Tuurlijk:D, zijn we dat niet allemaal;)?

Tip doe alles uit ga blood flexing in gym, heb je genoeg aandacht nou ja even dan voordat je de gym wordt uitgetrapt heheh
Eigenlijk vind ik dat ze 1 dag per week dat zouden moeten toelaten:D, meisjes mogen in bikini;).

Even een update over mijn knie, ik weet wat het is. Lopersknie....:(, ze raden eigelijk aan om tijdenlijk de intensiviteit/duur van het lopen te verminderen. Dit kan al genoeg zijn om de genezing na enkele weken te laten komen. Maar probleem is enkele weken niet lopen dan kan k de 21km denk ik niet uitlopen:D. Dan heb ik nog enkele stretch oefeningen die gericht zijn op de genezeing ervan. Dus oftewel moet ik een alternatieve loptraining zoeken of...;
http://www.fysiotherapie-enschede.nl/content/ziektenbeelden3upo/Lopersknie.htm
http://www.mtchuizen.com/tractus.php

Oh,bij ons zijn er.bijna geeb meiden... btw wel toevallig iedereen die ik ken, die squat heeft last van zij knieen... :(.

ja maar bij mij komt de last in mijn knieën door het lopen:D. Gisteren dan nog een benen training gedaan. Wel relatief ligt in gewichten gebleven, maar heb niets van last aan mijn knie ondervonden. Het is dus echt puur door het lopen dat ik last van mijn knie heb:D(is toch een beetje positief).
Gisteren feestje gehad en men voet lichtjes omgeslagen toen ik van de trampoline sprong:rolleyes:, typisch.
Ik ga vandaag geen rustdag nemen maar morgen dus ik ga gewoon door trainen:o want morgen ga ik dan een dagje naar zee:D

Training van gisteren:

Squats:
10x20
10x30
10x40
10x50
12x70
12x70

deadlifts
10x70
10x80
10x80