- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
:
en dan voer ik men bor's zo uit dat men armen in een hoek van 70-90° staan tov men lichaam
!
, vandaag in ieder geval een super training gehad!
:
, geen idee eigenlijk, een soort van lat pull in zo'n cablestation met katrol vanboven alleen, sta jemeer naaar achter en breng je met gestrekte armen de bar naar beneden.
! Zalig weekend achter de rug en vandaag dan mijn training weer hervat. Eten was daar iets minder, maar desondanks ging de training super vandaag. Weer PR's eigenlijk kunnen zetten dus daarmee kunnen we alleen maar blij zijn. Heb wel side raises weer met gebogen armen gedaan want kbegon terug van men ellebogen last te krijgen en dat willen we niet
!
! Heb echt een stevige training achter de rug! Volumes weer wat hoger dan ervoor. Juist squats gingen iets minder maar we klagen niet
! Achteraf echt blij dat ik ben gaan trainen
!Hier een been training van paar maand geledenbarbell squats:
12x50kg
2x5x95kg -> evenwicht was slecht en met dat er niemand in de krachthoek zak dacht ik , ik ga mijn gewicht verlagen en mij proberen te fixeren op evenwicht.
5x5x90kg
barbell lunges:
2x5x70kg
2x4x70kg
deadlifts:
/
seated Leg press:
5x5x130kg
calf raises
3x10x130
, heb dus weer wat in te halen. het lopen heeft mij alvast niet geholpen! Natuurlijk zijn men repranges hier ook iets anders
, dus dat heeft ook een enorme invloed. Maar als ik het critisch bekijk, squats gaan nu dieper en altijd minstens tot onder paralel. Maar lunges zijn zoals nu uitgevoert en dat is al wandelend maar terplaatse
.