AndroidHealthClinic

LOG: Largest of the gym

nette training man

lekkere training, je deadlifts zijn.wel.aan de lage kant?

• Topic Starter Topic Starter
Ja deadlifts zijn aan de lage kant, maar kga volgende keer eerst deadlifts doen en dan pas de lunges:D. Ook ga ik het gewicht bij deadlift behouden maar ik wil er naar toe werken om 10*10*70kg te doen en daarna 10kg te verhogen.

Bij mijn andere beendag ga ik lager in herhalingen en hoger in gewicht;)

Thx nessie:D

Aah gaat goed man!

Ziet er toch weer fijn uit, hoe bevalt 2x pw benen trainen?

Ervoor deed ik ook soms 2x benen per week en dat valt wel mee, zolang je geen trainingen skipt hoe vlotter het gaat. Vanaf ik 1 training skip merk ik direct de spierpijn:D.

Vandaag voel ik de spierpijn ook altijd meer worden in men glutes:o. Kwou een pic nog is posten voor de volgers, maar tinypic werkt niet. Na deze maand heb ik progressiefoto's van 1 jaar en maak ik er is een appart topic van;)

Benen zijn super stijf! Lang geleden dat ze zo stijf zijn geweest. Bij BOR was dit dan ook een beetje lastig:o. Eerste training is altijd gewichten wat leren kennen, maar het ging nog vrij goed. Volgende keer ga ik hier en daar iets meer setjes doen.

bench press:
10*50
10*65
8*70
7*70
6*70
-> kwil hier naar 3*10*70 toewerken

wide pull ups:

4*5*12
-> de 5de herhalingen waren vaak juist niet goed genoeg, dus volgende keer mischien toch 10kg proberen.
5*10kg

MP:
10*35
6*45
4*45-> Bij MP wil ik niet te laag gaan in herhalingen dus gewicht omlaag gebracht.
6*40

BOR:
10*55
8*65
7*65

touw push down:

10*25
6+4*30
8+2*26.5
-> voor de plus zijn de herhalingen waar ik het touw uit elkaar ook breng, na de plus hou ik men handen bij elkaar om toch nog enkele extra herhalingen te doen.

Dumbbell curls
10*14
9*16
6*18

sterke training, sterke bp! ben beniewd naar je foto`s

Voila, via imgur lukte het:p, zo zie je de plaatjes?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nette training man je komt dichtbij met pull-ups :(

Lekkere training weer!

i.imgur in de url van je plaatjes even veranderen in img.imgur :)

datums kloppen al weer niet of wel.
je staat nog goed droog ben en je hebt al beste massa op je rug hoor

oja er vergeten bij te zetten, datums kloppen nog altijd niet. Eerst foto is links boven, foto rechts ernaast is die van volgende maand;). De foto rechts vanonder is dan ook de meest recentste. Maar ik heb gemerkt dat mijn poses voor men front totaal niet hetzelfde altijd zijn. Dus ga proberen een vaste manier te maken zodat alles beter te vergelijken valt:D. Kzal zien dat ik volgende keer de maanden aanpas, want tis altijd op hetzelfde doc dat ik voortwerk:D

Ziet er goed uit, op de rug flinke vooruitgang zichtbaar!

thx! En voorkant foto's heb ikte vel verschillende verandering dus vind dat eigenlijk geen goei representatieve foto's voor vooruitgang. heb er ook wel nog van benen, zijkant en double biceps:p, maar die post ik allemaal tesamen als ik aan 1 jaar foto's zit met rug:D

ziet er heel goed uit, je hebt al aardig wat massa! rug zit ook enorme progressie in!

heb je ook nog paar benen pices? en paar normale poses? ben benieuwd naar

Wat bedoel je met normale poses? En benen pics zijn er, laatste is wel mislukt heb ik gezien, dus zal n nieuwe moeten nemen want hij is gans wazig.

Bon kga nu vlug gaan trainen, lichte training want heb toch nog wat(lees te veel:p) spierpijn. Maar wil geen benen training overslaan;)

Nette rug man... Erg goede progress..

Met normale poses bedoeld ie waarschijnlijk gewoon normaal voor de camera, armen naast je zij en niets aanspannen

zo'n heb ik ergeen maar kan er gerust is 1'ntje maken;). En thx, rug is 1 van men sterke punten:D:D! zien dat ik deze progressie voort kan doen en dan zit ik tegen volgende zomer super goed!

Ik was in de fitness, daar kwamen ze me zeggen dat het brandoefening ging zijn maar gelukkig had ik just gedaan. Maar dan kom ik toe op men kot, mocht ik neit binnen, daar ook al brandoefening....
Training was zeer zacht, want had nog te veel spierpijn. Ik ga de intensiviteit van deze training opschroeven vanaf volgende keer.

Squat:
niet gedaan want overmorgen halve marathon

deadlift:
niet gedaan want halve marathon

leg press:

10*100
10*120
10*130
10*140

Leg extension
3*8*75kg
-> machine was wat kapot dus kon het ding aan men voeten neit goed zetten anders ga ik makelijk tot 85-90

Leg curl:
3*12*40
-> Kheb hier nog het meeste spierpijn aan de achterkant van men benen, dus hier op het gemak gedaan:D!

Veel succes bij de halve marathon!

Terug
Naar boven