Fitness Seller

LOG: Largest of the gym

even serieus ik zie gewoon geen chin-ups in dit schema of ben ik blind.
verder is je bor gewoon netjes hoor.

Nette training sterke bor

• Topic Starter Topic Starter
even serieus ik zie gewoon geen chin-ups in dit schema of ben ik blind.
verder is je bor gewoon netjes hoor.

Komt door jou:D, ik heb zo'n 2jaar lang tegen wide-pull ups chin-ups gezegt. Dus het meosten geen chin-ups zijn maar wide pull ups:o. De gewoonte zit er soms nog eens in:(.

@sebbie, nessie,RFFNCK thx BOR zijn echt wel goed zeker omdat ik ze dan nog eens naar iets boven de navel toe brengt. Maar ik zit nu al een tijdje vast rond die 70 maar we gaan nu wel in reps voorruit:D:D

Komt door jou:D, ik heb zo'n 2jaar lang tegen wide-pull ups chin-ups gezegt. Dus het meosten geen chin-ups zijn maar wide pull ups:o. De gewoonte zit er soms nog eens in:(.

@sebbie, nessie,RFFNCK thx BOR zijn echt wel goed zeker omdat ik ze dan nog eens naar iets boven de navel toe brengt. Maar ik zit nu al een tijdje vast rond die 70 maar we gaan nu wel in reps voorruit:D:D

Tip bij mij helpt t juist om me dan op andere oefening te focussen en dan helemaal achteraan de bor te doen.
Zo ben ik nu ook op 70 gekomen van 50 terwijl dat eerst met moeite lukte.
Ik deed bijv:
Wide pull-ups weighted en bw
Met zon straigle over op de lat pulldown
ARm straight lat pulldown.
Db row
Bor.
Werkte voor mij erg goed.

Ik ga nu eerst deze verandering aanhouden maar daarna zal ik de jouwe ook eens uittesten:)

training vandaag:

It's all about the arch! Ik probeer arch te minimaliseren maar de laatste 5 ging een nipte te worden dus ik doe een goeie arch en bam! die laatste 5 vlogen er als niets uit:D!
De laatste tijd is het druk druk druk maar het ziet er naar uit dat alles goed blijft lopen!:o Juist de training van vandaag had een totaal andere volgorde dan anders vandaar soms iets andere gewichten:o

training vandaag:

BP:
5*50
5*5*72.5

dumbbell BP incline:
8*26
6*28
5*28

BP decline
5*50
5*60
5*70
5*80

Dips:
8*8kg
7*8kg
8*8kg
-> ik ga hier naar de 3x 10 toewerken

Dumbbell press:
8*14
2*5*16

rottated cuffs front:
10*12.5
2*8*15

Goede training weer, flink volume en leuke gewichten!

pec punisher !

nette training man!

Ook zeker een nette decline man! Gaat lekker :D

thx!

incline ging beter omdat ik het voor decline had gedaan en decline is in smith dus is echt puur op kracht:o, geen evenwicht. Gewoon pushen.

Voila heb nu 1 jaar progressie pics, ga ze proberen ine en appart topic is up te loaden:D

Hier alvast een voorproefje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 11:25 ----------

hierin staan al de foto's:p
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/1-jaar-progressie-321947/#post7195883

ziet goed uit hoor metal

Netjes man! Ziet er klasse uit! Push-pull-benen heeft je goed gedaan? Ofja dat is toch wat je hiervoor deed he? :p

ja die push-pull-benen was eerst wat wennen, maar heb daar echt goede gains op gemaakt. Hoop met push-pull-benen-UB-lB even goede gains te hebben:D

@nessie: thx:o! Ben er ook echt blij mee!

Vandaag UB training, had gisteren iets minder goed gegeten, was vandaag op de training wel te merken. Focus was ook wat minder maar wel goeie training;)!

BP:
10*50
5*5*72.5
-> volgende keer 75kg

BOR:
10*50
9*70
8*70
2*7*70-> bij deze 2 setjes was telkens de laatste iets minder goeie uitvoering

MP:
8*35
3*6*42.5

wide pull-ups:
3*6*6kg
8*BW
-> beweging voelt laatste tijd minder goed aan:(

twisted dumbbell curl
6*18kg
5*18kg
5*18

triceps pulldown:
10*25
10*30
10*30

Metal hoe oud ben je eigenlijk nu?
18-19 ofzo?
Nette training.
Als die beweging minder aanvoelt is het misschien gewoon te zwaar dat heb ik tenminste.

Ben 20:eek:. Mischien weer is van BW herbeginnen en volledig op bouwen:o

sterk Training! ik heb vandaag ook 5x 72.5kg bp gedaan :P

Denk dat dit schema je goed gaat bevallen

ik blijf nog 2 weken op dit gewicht pak elke week 1 rep meer tot de 7 reps dan 2.5kg omhoog

Heb het gezien in je logje:D, maar het was wel geen 5*5*72.5kg:p

Vandaag super goeie training gehad!:D Nu bij squats heb ik 7*100kg gedaan, maar deze tel ik niet als een PR. Want ik had niemand die een defige assist kon geven en de persoon die er mij dan 1 gaf vertrouwde het niet volledig en wou dan liever mij iets vroeger al beginnen te helpen dan alleen als het echt moet:o. Geen probleem maar daarom dat ik er ook wat extra herhalingen van heb gemaakt:D!

Squat:
5*50
5*605*70
5*80
5*90
7*100(assists)

deadlift:
5*50
5*60
5*70
5*80
5*90
5*100
5*1*110(ging echt wel easy, volgende keer naar 5*1*120)

leg press:
10*110
10*120
10*130
10*140
10*150

leg extension
12*75
12*80

leg curl
10*60
10*60