Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Vandaag dodelijke training! Gewicht begint weer hoger te gaan bij squat, maar daar staat in tegen dat mijn benen nog meer vermoeid zijn en deadlift lukt dan gewoon niet meer. Dus vanaf nu 1 training deadlift en squat(ligt) en 1 training squat.
.
) maar daardoor komt mijn hartslag hoger te liggen. En laatste dagen echt veel meer last gehad dan anders.
.
.
. Ik heb je daar bijna in!

!
.
.
! Gewoon is zien hoeveel ik 1x kan.
! Nu is het een klein uurtje wachten op de cake
!
!flink bezig geweest man! Netjes!
Hoezo doe je die rack pulls op je benen dag? Doe je ze zo?
http://www.youtube.com/watch?v=5ztWR_AwbBk
Na paar trainingen op techniek deadlift te werken ga ik denk is proberen een PR te plaatsen! Gewoon is zien hoeveel ik 1x kan.
Heb zojuist een cake gemaakt met het recept van Ophethof. Benieuwd wat het zal geven! Pic's volgen normaal wel! Nu is het een klein uurtje wachten op de cake
!
Gisteren moest ik lastminut een shift van iemand overnemen. Waardoor ik niet kon eten. Maar dan heb ik iemand met wat eten laten afkomen. Wafels + een sla'tje + cashewnoten. Tesamen goed voor een maaltijd van 2300kcal!
Als de cake lukt is het goed voor 3 dagen. In het totaal zal de cake 3300kcal zijn, 99g eiwitten, 397g ky en 70g vet!
sterke pull-ups, very nice! Geldt ook voor de chin-ups.
. Maar als je rekening houd dat ik een kortere nacht achter de rug had
. Kan ik er mee leven. Ook was het achteraf gezien niet zo slim om bij mijn eerste twee oefening tot fail te gaan