AndroidHealthClinic

LOG: Largest of the gym

• Topic Starter Topic Starter
Doe je ze nog steeds zo? Je kunt beter je armen bijna recht houden daar wordt het een stuk zwaarder van voor je schouders. En dan niet de dumbbells voor je lichaam laten komen maar naast je lichaam houden zodat je niet kunt smokkelen.

Momenteel doe ik ze niet meer:rolleyes:, maar als je ze practischr recht voor je doet dan word het toch gewoon een front raise;).

@jasper en nessie: sowiso dat ik het rustig aan zal doen, maar heb hier vroeger vooral last van gehad, nu door de fitness heb ik er minder last van maar als ik er last van heb, is het harder. Omdat je lichaam weet dat er iets mis is, gaan je spieren zich aanspannen rond de zone waar je last hebt. Maw hoe meer spieren, hoe meer last:D!
en waarschijnlijk zal ik de komende training het wat lichter doen;). Is volgens mij gewoon een geknelde zenuw:D

Weekje deload kan wonderen verrichten!

weekje rust komt juist na deze week(vakantie), vandaar dat ik deze week nog geen echte deload ga doen.

In iedergeval rug is al veel beter, heb vandaag een zeer lichte rug training gedaan. Dit heeft in het verleden wel al vaker geholpen.
megasetje van:

BOR 10*50kg
wide-pull ups 10*bw
hyperextensions10*bw

en dit 5x en dan nog wat chin-ups gedaan:rolleyes: en dat was het voor vandaag:(.

Vind het lastig om me in te houden. push en benen training zal nog een rustige training worden en daarna hopelijk terug 100% geven:D.

Had nog is een wokje gemaakt:
1kg kip
1kg gehakt(balletjes van gemaakt)
1kg groenten
1kg sojascheuten
2kg rijst
=6kg wok!
goed voor zo'n 12000kcal, of 12maaltijden:D

Dan een update over BW, dit blijft stagneren rond eind 73.7 en 74.8. ondanks dat ik vaker een extra snack heb gegeten. Mischien komt het door de examens? Geen idee in iedergeval:(. Hoop toch binnenkort de 78kg aan te kunnen tikken om dan te cutten! Ten laatste moet dit gehaalt zijn in maart.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 13:23 ----------

oja hier is mijn afweging voor mijn volgend schema:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/experimenteren-schemas-328210/

Vandaag een iets zwaardere training maar nog niet 100%. Triceps was wel zeer vermoeid:eek:

BP
6*3*80kg

decline
3*50
3*60
3*70
3*80
3*90
3*100(PR)

incline
3*5*30

dumbbell press zittend:
7*18kg
6*18kg
6*18kg

dips:
8*20
6*20
6*20

BP close grip:
6*50
5*50
5*50
-> weer eenmalig deze oefening, vanaf dat mijn rug beter is zal het een skullcrusher variant worden voor de laatste 2 trainingen:D

Flinke pr gast

Sterke pr!!!

thx:D! Hou wel in het achterhoofd dat het smithmachine is:o, dus dat maakt het al iets minder impresionant.

Vandaag korte beentraining gedaan. Hierna ga ik weer 100% geven op de training

squat:
5*10
5*30
5*50
5*60
5*70
5*80
5*90
5*100
5*100

leg press:
10*100
10*110
10*120
10*130
10*140
10*150

Lekker volume paar oefeningtjes erbij en hij is compleet

Korte maar heftige training, dit is zeker niet minder! Top!

Lekkere volume ! Voel je goed in je quads !

Squat je nog.met bankje?

Hoe squat je 10kg met 20kg barbell ? Of smith ?

Hoe squat je 10kg met 20kg barbell ? Of smith ?

10kg met barbell, los zonder gewichten. Om eens aan te voelen hoe het ging:o

Quads waren kapot.
En zoals je zegt nesselaar, paar oefeningen erbij en het is compleet. 4 oefeningen vind ik ideaal voor benen:D. Het toffe is ook dat ik op beentraining en als ik niet te veel vocht vast heb, strepen in men vastus medialis zie:D

Oh , ik blaas helemaal op als ik train zuig ik als sponsos vol :s

wat is je vp op het moment

Oh , ik blaas helemaal op als ik train zuig ik als sponsos vol :s

wat is je vp op het moment

goeie vraag:cool:, geen idee. Weet het echt niet, het hangt ook heel erg af van dag tot dag merk ik. Vanwege het vocht dat ik vasthou. Binnen een week upload ik wel nog is een pic;).

Vandaag begint prof met mij over anabolen en zegt daarna dat ik moet oppassen:rolleyes:. Zeker een compliment ondanks dat hij er niet veel van weet:D.

Dan training vandaag:

bench press:
6*3*80-> easy

BOR:
5*5*85
-> beweging kon beter, ik merkte dat ik bij de laatste herhalingen wat scheef trok. Volgende training er wat aandacht op geven en daarna verhogen waarschijnlijk.

dumbbell press seated:
5*18
5*20
5*22
5*24
5*22
-> toch nog even voorzichtig zijn met de rug

wide pull ups:
5*5*20

dips:
3*5*27.5

chin-ups small:
5*20
2*5*25

Sterke training sterke dips! ik kan max 15kgx8reps .

waren die bor's niet belastend voor.je rug?

Prima training, zieke pull-ups weer zoals altijd, zeer sterke BOR ook. Ben benieuwd naar de pics!

thx en bij de bor lig ik plat op een bankje waardoor ik het eigenlijk veel minder belastend vind voor mijn rug omdat je je beweging buiten scheef, niet verkeerd kan doen:D.

Ik ben zelf ook benieuwd naar de pics en naar mijn gewicht op dat moment, want dat schommeld veel de laatste tijd doordat ik meer last heb van mijn darmen:rolleyes:

Vandaag slechte dag:/, benen wel getraint maar techniek voelde zo onzeker aan. Ben dus niet zo zwaar gegaan en heb maar 3 oefeningen gedaan vanwege tijdsgebrek:(

Front squat:
5*30
5*40
5*50
5*60
5*70

squat:
5*50
5*60
5*70
5*80
5*90

leg press:
10*130
10*130
10*130

Volgende keer dubbel zo hard knallen dus! Maar al met al toch niet heel slecht dit hoor!

Ziet er toch netjes uit vind ik. Is het trouwens een 45 graden leg press?

Terug
Naar boven