thx jesper en RFNNCK
netjes! ziet er goed uit, pr's gaan hier wel van omhoog
Idd! vorige keer heb ik echt gemerkt dat dit systeem zeer goed was! Je doet niet veel oefeningen maar draait een hoog volume. En kracht ging hiervan echt goed vooruit.
Wat voor crossfit iets heb je gedaan?
T heeft mij ook altijd geïnteresseerd als ik int wat verder stadium ben dan ga ik me daar denk ook meer mee bezig houden.
Ik begin wel beetje jaloers te worden op je bp man.
Ik denk dat als jij barbell BP dat je dit ook pakt!
Wel echt crossfit was het niet want daarvoor heb je niet de goeie spullen bij ons

. Maar hoe ik het alsvolg doe:
5 min werken op oefeningen 1(human flag)
5 min werken op oefenening 2 (muscle ups)
circuit 1:
werken met boomstam achtig iets. Eerst een curl, dan een press en dan een soort scull crusher. En ik doe telkens hetzelfde maar verander 3 keer van gewicht en ga altijd hoger.
circuit 2:
BP/MP
BOR
squat
circuit3
dips
chin-up
pompen
Vanaf dat de oefenignen waarop ik werk lukken, voeg ik ze ook toe aan het circuit en kan het circuit complexer en moeilijker worden. En vanaf dat een oefening lukt ga ik ook weer op een nieuwe oefening werken.
Vandaag goeie training gehad! Er zit wel al een tijdje een knoop in mijn rug en dat is wat lastig, daarom begin ik altijd zeer langzaam en ga ik ook niet te hoog op pull-up en varianten omdat ik men rug dan voel. Bij de rest heb ik geen last. Facepulls is nog eeen beetje uitzoeken hoe ik ze precies ga doen.
BOR:
5*5*87.5kg
-> uitvoering kon een beetje beter maar was niet slecht
facepulls:
8*27.5
8*30
8*32.5
8*35
wide pull-up:
5*5*16KG
-> had geen riem bij en moest het met dumbbells doen
one arm dumbbell row: