AndroidHealthClinic

LOG: Largest of the gym

• Topic Starter Topic Starter
Wacht maar tot dat je gaat Squat :p

heb beentraining al 1 dag uitgesteld want ik heb bij het skieën bijna gans de week door spierpijn gehad:D. eerste 5 dagen gewoon mijn benen, laatste 5 mijn lies en quads omdat ik zonder stokken ging:rolleyes:.

Vandaag super training gehad!:D Heb op de bench een beetje gedeload zodat ik niet te vroeg op een stop zit!

BP:
10*50
6*3*80
-> easy^^

BP decline smith:
3*50
3*60
3*70
3*80
3*90
3*100
3*110(PR)

BP incline:
2*5*30
6*30

Dumbbell press:
5*20
5*20
5*20

DIPS:
3*5*25

lying cable skull crusher:
7*25
7*25
7*25

BW: deze ochtend 2kg gestegen:rolleyes:....

Sterke training man! Decline kan je meer dan flat?

Super die PR op de decline bench! Vind dat echt niet fijn in de Smith.

Sterke training man!

Ik volg trouwens, nu officieël :P

Zware decline man! :)

decline gaat inderdaad goed!

welkom jay93;)

vandaag eerste beentraining gedaan, heb het nog wat op het gemak gedaan omdat ik morge ook een drukke dag heb en toch een beetje deftig wil kunnen lopen;).

Front squat:
5*30
5*40
5*50
5*60
5*70

squat:
5*50
5*60
5*70
5*80
5*90

leg press:
10*150
10*140
10*140
-> ben nu aan het tweifel of er niet 10kg meer opstond bij deze setjes:p

bulgarian split squat:
8*10kg
8*30kg
8*30kg
8*10kg

stretching + kuiten;)

wat denken jullie ervan moest ik meedoen met de DBB wedstrijd dat er jaarlijks gedaan word? Ben ik al groot genoeg, of toch nog maar een jaartje wachten:D. Ik ben er echt om aan het tweifelen want gewicht staat lager dan ik wou:(

Ik zou gewoon meedoen.
Misschien val je weliswaar dan niet in de top 3 maar dan heb je wel een goeie ervaring met cutten naar een wedstrijd toe dan kan je het volgend jaar perfectioneren.
Mijn stem heb je in ieder geval.

Ik zou gewoon meedoen.
Misschien val je weliswaar dan niet in de top 3 maar dan heb je wel een goeie ervaring met cutten naar een wedstrijd toe dan kan je het volgend jaar perfectioneren.
Mijn stem heb je in ieder geval.

Daar heb je zeker een punt!

Gisteren zo crossfit achtig iets gedaan. En vandaag FB training. Normaal moest het eerst nog een rustdag zijn maar ik had een dagje overgslagen en nu zit ik dus weer op schema. FB trainingen ga ik op dezelfde manier doen als in de zomer dus 3-4 oefeningen. En de setjes op russian bear manier. Dwz setjes van 5 herhalingen tot je aan je DM zit en daarna deload je je gewicht 10-20% en dan settjes blijven doen tot je het setje erna niet meer kan uitdoen.

BP:
5*50
5*57.5
5*65
5*72.5
5*80
3*5*70

BOR:
5*40
5*50
5*60
5*70
5*80
3*5*65

dumbbell press(gewicht van dumbbells):
5*10
5*12
5*14
5*16
5*18
5*20
5*22
5*18

squat:
5*30
5*40
5*50
5*60
5*70
5*80
-> niet hoger gegaan want ik ben gisteren gevallen en was er wat stijf van.

Zijn wel weer beestachtige trainingen ;)

Toch mooi volume gedraaid ondanks de low rep!

netjes! ziet er goed uit, pr's gaan hier wel van omhoog

Wat voor crossfit iets heb je gedaan?
T heeft mij ook altijd geïnteresseerd als ik int wat verder stadium ben dan ga ik me daar denk ook meer mee bezig houden.
Ik begin wel beetje jaloers te worden op je bp man.

thx jesper en RFNNCK

netjes! ziet er goed uit, pr's gaan hier wel van omhoog

Idd! vorige keer heb ik echt gemerkt dat dit systeem zeer goed was! Je doet niet veel oefeningen maar draait een hoog volume. En kracht ging hiervan echt goed vooruit.

Wat voor crossfit iets heb je gedaan?
T heeft mij ook altijd geïnteresseerd als ik int wat verder stadium ben dan ga ik me daar denk ook meer mee bezig houden.
Ik begin wel beetje jaloers te worden op je bp man.

Ik denk dat als jij barbell BP dat je dit ook pakt!
Wel echt crossfit was het niet want daarvoor heb je niet de goeie spullen bij ons:D. Maar hoe ik het alsvolg doe:
5 min werken op oefeningen 1(human flag)
5 min werken op oefenening 2 (muscle ups)
circuit 1:
werken met boomstam achtig iets. Eerst een curl, dan een press en dan een soort scull crusher. En ik doe telkens hetzelfde maar verander 3 keer van gewicht en ga altijd hoger.
circuit 2:
BP/MP
BOR
squat
circuit3
dips
chin-up
pompen

Vanaf dat de oefenignen waarop ik werk lukken, voeg ik ze ook toe aan het circuit en kan het circuit complexer en moeilijker worden. En vanaf dat een oefening lukt ga ik ook weer op een nieuwe oefening werken.

Vandaag goeie training gehad! Er zit wel al een tijdje een knoop in mijn rug en dat is wat lastig, daarom begin ik altijd zeer langzaam en ga ik ook niet te hoog op pull-up en varianten omdat ik men rug dan voel. Bij de rest heb ik geen last. Facepulls is nog eeen beetje uitzoeken hoe ik ze precies ga doen.

BOR:
5*5*87.5kg
-> uitvoering kon een beetje beter maar was niet slecht

facepulls:
8*27.5
8*30
8*32.5
8*35

wide pull-up:
5*5*16KG
-> had geen riem bij en moest het met dumbbells doen

one arm dumbbell row:
3*8*28kg

lying shoulders fly
3*8*6kg

pull-ups:
5*20kg
5*20kg
5*20kg
8*BW

incline biceps curl:
8*16
5*16
5*14
8*12
10*10

Zeer sterke BOR, en dan ook nog die pull-ups zo ver in de training. Erg knap!

beestig training, welke bor variant doe je?

Thx! Voor mijn BOR leg ik mij op een bankje; het bankje staat op 15° en dan breng ik de barbell tot aan het bankje;).

Gisteren (weer) uitgeweest:rolleyes:, maar desondanks super training neergezet! Ik wist niet meer welke gewichten ik had want ik vond mijn boekje niet meer. Dit was alvast men training:

BP:
10*50
6*3*80
En dit had ik vorige keer ook genomen, na deze week weer hoger gaan!

BP decline:
3*60
3*70
3*80
3*90
3*100
3*1*110

BP incline:
6*30
6*30
5*30

Dumbbell press:
4*5*20

scull crusher:
8*22.5
8*25
8*27.5

dips:
3*7*BW
-> belt vergeten daaro mpas op het einde gedaan

Je kracht in je rug is de laatste tijd echt enorm toegenomen pff

Ik wou net zeggen, je kracht gaat lekker vooruit man!

Kracht is idd goed toegenomen, denk dat dit vooral aan het bulken ligt;)

Training van gisteren was maar half omdat ne vriend zijn gsm gestolen was en de aandacht daar naar toe ging en ik daarna door moest.

had squats gedaan, front squats en leg press. Dus toch wel al het grootste deel van mijn training. Maar ik heb slecht nieuws voor mijn been trainingen. Ik ga squats naar de achtergrond brengen als oefening en wat andere oefeningen proberen te vinden voor benen. Waarom? Ik zit de laatste tijd met een knoop in men rugspier die altijd terugkomt na het squaten. Dus ga ik squaten eerder op de achtergrond laten:rolleyes:
Als er suggesties zijn voor goeie oefeningen, laat maar weten! Ik dacht momenteel aan:
lunges
leg press
bulgarian split squat
gewone squat maar eerder als opwarming oefening
en dan heb ik er nog 1ntje nodig:D

Als je bulgarian split squats doet en lunges ben je denk ik al kapot haha, eventueel nog leg press er achteraan en dan is het prima voor je bovenbenen!

Terug
Naar boven