Fitness Seller

LOG: Largest of the gym

Goed dat je wel getraint heb en naar je lichaam heb geluisterd.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er toch netjes uit vind ik. Is het trouwens een 45 graden leg press?

nope, leg press is horizontaal.

Vandaag geen goeie training gehad. De laatste dagen heb ik echt geen honger, maar ik zorg dat ik alles toch nog op heb en aan mijn kcal kom. Vandaag zie ik dat ik vermagerd was:(. Echt demotiverend! Zal straks mijn trainig posten

Had vandaag ook een matige training maar komop kop op man.
Als je minder honger hebt eet je toch gewoon wat noten meer op die dag dat je in iedergeval aan je kcals komt.

Had vandaag ook een matige training maar komop kop op man.
Als je minder honger hebt eet je toch gewoon wat noten meer op die dag dat je in iedergeval aan je kcals komt.

dat heb ik ook gedaan^^, heb zo is op 1 dag 200g cashewnoten gegeten:D. Dat is eht cutte gewoon, ik heb er alles aan gedaan om die kcal te hebben maar desondanks dat toch vermagerd:/

Wat zijn je stats momenteel, neem aan dat je nu wel zwaarder weegt dan 71 kg :P

Miss tijd om aan te passen?

ja maar weet mijn exact gewicht niet vanwege ik al lang niet meer thuis ben geweest en mijn enige rictlijn de fitness is;), het enige dat ik weet is dat het tussen de 74 en 76 is

Vandaag nog altijd wat gedemotiveerd:/ omdat ik de bedenking maak dat ik een jaar geleden ongeveer op hetzelfde gewicht zat maar nu aleen meer striemen heb:/. Wat het dan weer beter maakte is dat ik wel een super goeie training!:D

Maar ik zit met een probleem,als je niet atg squat, hoe kun je er dan voor zorgen dat je altijd even diep gaat? Want ik heb gemerkt doordat mijn techniek beter is ik makelijker dieper kan gaan met een goei houding. Vandaag heb ik dan ook opmerkelijk dieper gesquat dan anders:D!

Front squat:
5*30
5*40
5*50
5*60
5*70
-> houding kon beter, dus neit hoger gegaan

squat:
5*50
5*60
5*70
5*80
5*90
5*100-> dit was echt nipt!

bulgarian split squat:
8*10kg
8*15kg
8*20kg

leg press:
3*10*140
dit ging even makelijker dan verwacht

Schijven op de grond leggen.
Zodat je weet hoe je diep je wilt gaan en dan net iets eronder zodat je ze net niet hoeft aan te raken?

t*ring man, front squat + squat + split squats, succes met lopen deze week!

Je hoeft niet altijd atg tesquaten net er boven is gewoon goed, sterke training!

Wordt moeilijk trap lopen

Achja die benen van jou zijn toch zeker wat gewend! Stevige training :D

Heb uiteindenlijk geen schijven op de grond gelegt, maar heb een super been training gehad! heb ook geen spierpijn gehad:D! Helaas denk ik dat dit morgen anders zal zijn. Het was lang geleden dat ik nog eens zo diep ben gegaan. Vanavond uitgaan en mroge UB!:o Ik ben benieuwd:rolleyes:

Squat:
5*50
5*60
5*70
5*80
5*90
5*100
vond techniek niet goed genoeg om te verhogen
5*100

front squat:
5*50
5*60
5*70

bulgarian split squat:
8*20
8*20
8*20
-> dit was echt zwaar!!

leg press:
10*150
10*150
10*150

Waarom dan geen stapje achteruit voor de squat?

Sterke training! blijf gewoon 100kg squaten, anders gaat je form er onder lijden (msh) en dan kan je blessure oplopen

Voel je front squat goed in je quads? want ik bijna nooit me quads na het squaten...

Eindelijk terug van vakantie!

@nessie, dat is zeker geen slecht gedacht, maar ik denk dat ik seb zijn ding ga opvolgen en vooral met 100kg ga blijven squaten, voor even tot ik 3 keer 10kg doe, na het opbouwen naar 100kg:p

Skivakantie was super, helaas wel enkele kg kwijtgespeelt ondanks het veel eten. Dan was er nog een ander probleem, foto apparaat is kapot, dus ik zal geen pics hebben van begin deze maand:(. Ik had wel nooit gedacht dat skieen zo vermoeiend kon zijn voor mijn benen:p

Nu beginnen met het nieuwe schema, ik ben benieuwd wat het zal geven! Ik ga wel nog even doorbulken, BW deze ochtend 72kg, maar zal snel weer naar 73-74 gaan.

Beschouwen jullie facepulls als rug oefening of achterkant schouder oefening?

pull:

BOR:
5*5*85kg

facepulls:
10*20
10*25
8*27.5
8*30

wide pull-up:
5*5*14KG
-> had geen riem bij en moest het met dumbbells doen

one arm dumbbell row:
3*10*26kg

lying shoulders fly
3*8*4kg

pull-ups:
5*20kg
5*20kg
5*20kg

incline biceps curl:
5*14kg
5*14kg
2*7*10kg
-> eerste keer dat ik deze oefening deed en was toch wel wat wennen.

Fijne vakantie gehad Metal?

sterke bor's en pull ups!

sterke training

Wacht maar tot dat je gaat Squat :p

Terug
Naar boven