AndroidHealthClinic

Log Lisa_Too skinny

Tijdens one handed rows zat ik naast een vent die dezelfde oefening deed, maar dan met 85 kg per stuk. Verschil moet er wezen :p Kreeg overigens te horen dat hij het respectvol vond dat ik toch begonnen was met krachttraining, vooral tussen die beren, en dat iedereen begint met kleine gewichtjes.
Hoe serieuzer ze trainen, hoe respectvoller ze over het algemeen zijn naar jouw trainingen. Die grote beren weten wel dat resultaat niet vanzelf komt, en het begin het moeilijkste is ;)
Die snotneuzen die niet van de sport houden en alleen maar even snel resultaat willen, zijn een totaal ander verhaal. Die zijn veel sneller vervelend.

Tenminste, dat is mijn ervaring :o

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het pulley station ;)
Maar lekkere training en wat andere voor gewichten hebben is niet zo interessant :P komt vanzelf wel

Haha ja die!
Zwaardere gewichten komen inderdaad vanzelf wel, maar het was een mooi contrast zo naast elkaar :P

Mooie training hoor! elke begin is er een. Ik ben ook nog steeds het ieletje tussen de beren hoor. Maar dat went wel. Kreeg zelfs vandaag een compliment dat ik sterk was. (verhouding hoe ik eruitzie en wat ik kan) echt meid... klein beginnen en wacht maar af waar je straks komt! ;)

Ik neem aan dat het ongekookt is afgewogen? Zo ja... 20 gram (ongekookte) rijst bevat in kcal meer dan 50 gram kip. Dan zou je er namelijk op achteruit gaan.

Ja ik ben benieuwd, en heb gewoon zin om hard te gaan en voortgang te zien! :)
Ja ongekookt afgewogen. Was in dit geval omdat ik 's middags ook een portie rijst met kip wilde, maar wil voortaan 100 gr rijst en 100 gr kip, want het bakje kan nog net iets voller.. Maar thanks, ik moet sowieso alles nog even in mijn voedingsschema verwerken :)

Goed bezig zusje. Wat is die one handed row dan? Dumbbell rows of een of andere machine?

Je blijft wel een skinny bish
:trollface:

Dumbbell sorry ja :p
Haha goddomme, nee gij, dikz*k!
Skinny nog wel ja, over een jaartje hopelijk al iets minder..
Bish blijf ik sowieso wel :eyes:

Hoe serieuzer ze trainen, hoe respectvoller ze over het algemeen zijn naar jouw trainingen. Die grote beren weten wel dat resultaat niet vanzelf komt, en het begin het moeilijkste is ;)
Die snotneuzen die niet van de sport houden en alleen maar even snel resultaat willen, zijn een totaal ander verhaal. Die zijn veel sneller vervelend.

Ervaar ik precies hetzelfde ;-)
Het begin is het moeilijkste, maar voortgang komt vanzelf wel!

Dumbbell sorry ja :p
Haha goddomme, nee gij, dikz*k!
Skinny nog wel ja, over een jaartje hopelijk al iets minder..
Bish blijf ik sowieso wel :eyes:
Hebben ze bij jullie dumbbells van 85 kg? :eek: Die wil ik ook, ik loop tegenwoordig te kloten met one arm barbell rows :D

Niet spotten met mijn obesitas, dat is gemeen :sad:

Dat zie je echt overal. M'n vriendin gaat wel eens met mij mee en als ik dan ff wegloop zie je ecto's kijken en lachen terwijl zij over het algemeen beter traint dan die eerder genoemde ecto's :') Heb wel 's gedaan alsof ik de 120 kg bench failde en zij me spotte, wel lachen :P

Veel succes met je doelen TS, leuk dat je er serieus mee bezig bent, respect!

Succes
Take it easy
Je komt er wel zo te lezen

Hebben ze bij jullie dumbbells van 85 kg? :eek: Die wil ik ook, ik loop tegenwoordig te kloten met one arm barbell rows :D

Niet spotten met mijn obesitas, dat is gemeen :sad:

80 sowieso.. Ik zal morgen ff kijken ;-)
FIGHTING OBESITAS
STRONGER THAN FOOD
Dat is serieus een fb page :P

Dat zie je echt overal. M'n vriendin gaat wel eens met mij mee en als ik dan ff wegloop zie je ecto's kijken en lachen terwijl zij over het algemeen beter traint dan die eerder genoemde ecto's :') Heb wel 's gedaan alsof ik de 120 kg bench failde en zij me spotte, wel lachen :P

Veel succes met je doelen TS, leuk dat je er serieus mee bezig bent, respect!

Haha point taken zeker :D
Thanks, doet me goed!
Ik moet zeggen dat ik het allemaal zo interessant vind, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik ben altijd geinteresseerd geweest in eten, maar ik kan me echt verliezen in het lezen op dit forum ;) (over zowel voeding als oefeningen etc)

Succes
Take it easy
Je komt er wel zo te lezen

Dank je wel, fijn te lezen! :)

Succes met je doelen!

Ja ik ben benieuwd, en heb gewoon zin om hard te gaan en voortgang te zien! :)
En als je ziet en voelt dat je vooruit gaat wordt die drang om ertegenaan te gaan alleen maar groter! :D

Ja ongekookt afgewogen. Was in dit geval omdat ik 's middags ook een portie rijst met kip wilde, maar wil voortaan 100 gr rijst en 100 gr kip, want het bakje kan nog net iets voller.. Maar thanks, ik moet sowieso alles nog even in mijn voedingsschema verwerken :)
Grotere bakjes aanschaffen. ;) want dat zijn nog kleine maaltjes.

Even een update na 4 dagen zonder internet ;-)

Woensdag training:

Dumbbell press
4 x 10 x 4 kg

Bench Press
4 x 10 x 15

One handed row
4 x 10 x 9 kg rechts
4 x 10 x 9 kg links

Pull up underhand/chin up
3 x 10 x -40kg = 23kg
1 x 10 x -35kg = 28kg

Pull up wide grip
4 x 10 x -40 kg = 23kg
1 x 10 x -35kg = 28kg

Dumbell kickback
4 x 10 x 4kg rechts
4 x 10 x 4kg links

Side raises
4 x 10 x 2kg links & rechts tegelijk

Shoulder pull met pulley station
4 x 10 x 1,25kg links
4 x 10 x 1,25kg rechts

Geen Legpress want had erg veel last van mijn rechterknie. Telkens als ik door mijn knie zakte, knoepte er wat, dus deze training maar rust gegeven.

-----

Vrijdag training:

Dumbbell press
4 x 10 x 4 kg

Bench Press
4 x 10 x 15

One handed row
4 x 10 x 10 kg rechts
4 x 10 x 10 kg links

2 x 10 x -40kg = 23kg
2 x 10 x -35kg = 28kg

Pull up wide grip
2 x 10 x -40kg = 23kg
2 x 10 x -35kg = 28kg

Dumbell kickback
4 x 10 x 4kg rechts
4 x 10 x 4kg links

Side raises
4 x 10 x 2kg links & rechts tegelijk

Shoulder pull met pulley station
4 x 10 x 1,25kg links
4 x 10 x 1,25kg rechts

Legpress
4 x 10 x 50kg - Ging goed, geen last van mijn knie meer :)

Ik heb de sets verandert van 3 x 15 naar 4 x 10, en ben bij enkele oefeningen hierdoor al vooruit gegaan. Ook merk ik dat dit beter werkt qua techniek en het is wat langer vol te houden (maar wel evenveel spierpijn haha)

mooie progressie..
stiekem jaloers dat mijn vriendin niet intensiever lift, mooie vooruitgang!

zonde van je knie, blessure's zijn beroerd !

Waar zijn de squats?

Je gaat lekker!
wel balen van je knie. Weet je ook wat het is? anders even naar laten kijken?

mooie progressie..
stiekem jaloers dat mijn vriendin niet intensiever lift, mooie vooruitgang!

zonde van je knie, blessure's zijn beroerd !

Dankjewel :D
Samen gaan! Ik ga ook het liefst met mijn vriend sporten, dan kun je elkaar flink motiveren en tussendoor even spotten tijdens benchpress (ik bij hem dan :p )

Gelukkig nergens meer last van gehad, dus ik denk dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt toen ik mijn kwark onder uit de koelkast haalde ;)

Wil ik morgen mee gaan beginnen.
Vrijdag niet gedaan omdat ik een beetje huiverig was met mijn knie :)
Even kijken of the bf morgen meegaat, voor wat begeleiding/uitleg!

Je gaat lekker!
wel balen van je knie. Weet je ook wat het is? anders even naar laten kijken?

Ik denk dus een verkeerde beweging. Ik ga er vanuit dat het niets ernstigs is, maar als ik er vaker last van krijg ga ik even langs de fysio, die zit bij het Healthcentre in ;)

----

Gisteren helaas niet kunnen sporten i.v.m. school & afspraak 's avonds, dus morgen er flink tegenaan! :)

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 22:15 ----------

Toch vandaag gaan trainen, omdat ik gisteren gemist heb en morgen niet kan. Ipv ma-wo-vr dus di-do-za :)
Wel stervensdruk om 19.00, geen pretje. Veel was steeds bezet, zelfs de bankjes en gewichten :mad:

Anyways, lekker getraind!

Dumbbell press
4 x 10 x 6 kg (whoop 2 kg zwaarder)

Bench Press
4 x 10 x 15

1 x 10 x -40kg = 23kg
3 x 10 x -35kg = 28kg

Pull up wide grip
2 x 10 x -40kg = 23kg
2 x 10 x -35kg = 28kg

One handed row
4 x 10 x 10 kg rechts
4 x 10 x 10 kg links

Side raises
3 x 10 x 2kg links & rechts tegelijk
1 x 10 x 3kg links & rechts tegelijk (yeaaah schouders are coming)

Legpress
3 x 10 x 50kg
1 x 10 x 60kg ( :D )

Zeer tevreden :D

& Zojuist kaartjes voor de Flexcup gekocht :)

Nice! leuk om te kijken!
Ik ga naar de YBF! Naar mijn pt kijken. :)

lekker getraind gisteren! Wel balen als het zo druk is he.. ik was vandaag bijna alleen.. we waren uiteindelijk met 4 man/vrouw (2 om 2 :p komt niet vaak voor! :D)

Nice! leuk om te kijken!
Ik ga naar de YBF! Naar mijn pt kijken. :)

lekker getraind gisteren! Wel balen als het zo druk is he.. ik was vandaag bijna alleen.. we waren uiteindelijk met 4 man/vrouw (2 om 2 :p komt niet vaak voor! :D)

Ja ging lekker, vandaag nog lekkerder! :D Gelukkig net ook maar 5 man, ipv 25.

Leuk!
Ik ga er waarschijnlijk ook heen, welke dag ga je?

Zondag! Ben benieuwd :)

Me too! Is het nog een verassing voor lennie?

Yess, als verlaat bday present haha! Hebben jij en je gf al kaartjes gekocht? Gister zei ze dat je dat nog moest doen :p

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Zo verrukkelijk getraind vandaag.

Dumbbell press
4 x 10 x 6 kg

Bench Press
3 x 10 x 15
2 x 10 x 19 :D

3 x 10 x -35kg = 28kg
1 x 10 x -30kg = 33kg

Pull up wide grip
2 x 10 x -40kg = 23kg
2 x 10 x -35kg = 28kg

One handed row
3 x 10 x 10 kg rechts
3 x 10 x 10 kg links
1 x 10 x 12 kg rechts
1 x 10 x 12 kg links

Dumbell kickback
4 x 10 x 4kg rechts
4 x 10 x 4kg links

Side raises
2 x 10 x 2kg links & rechts tegelijk
2 x 10 x 3kg links & rechts tegelijk

Dumbbell Bent-Over One-Arm Deltoid Raise (nieuwe oefening, voelt goed)
4 x 10 x 2 kg links
4 x 10 x 2 kg rechts

Legpress - Ik weet niet waar deze benen ineens vandaan kwamen, maar gaat lekkerrrr
2 x 10 x 50kg
2 x 10 x 60kg
1 x 10 x 70kg

En toen met trillende benen in de sauna :p

Terug
Naar boven