SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat gaat gelukkig wel.door
Thanks SanneWat een heerlijk zware training!!
Blijf je bench bijzonder vinden, sterk!!![]()
yep klopt;-)Lekkere training, ziet eruit als vanouds. Jouw triceps zijn toch wel master hoor.
tis even niet anders Maria. .Komt wel weerZiet er weer top uit! Lekker sterk!
Ik krijg altijd weer zin in die trainingen... maar ja.. zit er bij mij even niet meer in...
maar tis overhead cable he;-)Damn wat een gewicht ook voor triceps! Nice hoor.
Die overhead ga ik je echt niet na doen![]()
ehhh thnks i guess

beide..Ben nieuwsgierig: doe je hip thrusts in machine puur omdat het sneller op te zetten is, of vind je het lekkerder aanvoelen in de smith?
Enne.. Dat mag hoor: verrot op de bank liggen.. Even bijkomen.

Ik kan t filmpje niet meer zien![]()
zware romanian dl! nice ik wel, typisch..
Thnks die Romanian is idd echt lekker maar had al een keer een filmpje geplaatst van 110kg rdl dus..dan valt dit beetje tegen om te filmen
---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------
Ik kan t filmpje niet meer zien![]()
zware romanian dl! nice
Thnk u ja enorm uitgebreid valt wel mee..vaak doe ik 5 oefeningen voor benen..maar was leeg hahahaMooi diep. Mooi strakke form!
En daarnaast weer een enorm uitgebreide training....pfff.
Thnks, en wie ben jij op Insta :-)
Thnk u ja enorm uitgebreid valt wel mee..vaak doe ik 5 oefeningen voor benen..maar was leeg hahaha

Netjes nog zeg na een bulk op 28mm uitkomen.. ben benieuwd ook hoe jij je gaat voelen nu dus cut is begonnen;-)dat is erg netjes! Ik neem persoonlijk de leeftijd niet mee als iemand zoveel sportIk kwam aan het einde van mn bulk op 28 mm uit meen ik. Over maandje weer een nieuwe meting.
Volgens mij is dat omdat als je ouder bent je meer vet tussen je organen gaat verzamelen..but hey..dat is toch niet te meten..Dus beetje dikke vinger werk..Nette meting hoor; ) al aardig droog dan 25 mm 4 punten. Welke punten meet je altijd?
Leeftijd lekker niet naar kijken volgens mij moet dat niks uitmaken. Raar dat je als je ouder bent in schema van "vetter" valt.
Weet jij waarom dat is? Volgens mij wordt er bij mij ook geen leeftijd meegenomen.