AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Wat een heerlijk zware training!!
Blijf je bench bijzonder vinden, sterk!! :D

Lekkere training, ziet eruit als vanouds. Jouw triceps zijn toch wel master hoor.

Ziet er weer top uit! Lekker sterk!
Ik krijg altijd weer zin in die trainingen... maar ja.. zit er bij mij even niet meer in...

Damn wat een gewicht ook voor triceps! Nice hoor.
Die overhead ga ik je echt niet na doen :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.945
Laatst bewerkt:
Netjes Miss Milf

• #3.947
nog steeds lekker bezig zie ik...
Ja dat gaat gelukkig wel.door

Wat een heerlijk zware training!!
Blijf je bench bijzonder vinden, sterk!! :D
Thanks Sanne
Lekkere training, ziet eruit als vanouds. Jouw triceps zijn toch wel master hoor.
yep klopt;-)
Haha thnks Ron

Ziet er weer top uit! Lekker sterk!
Ik krijg altijd weer zin in die trainingen... maar ja.. zit er bij mij even niet meer in...
tis even niet anders Maria. .Komt wel weer

Damn wat een gewicht ook voor triceps! Nice hoor.
Die overhead ga ik je echt niet na doen :P
maar tis overhead cable he;-)

Anyhow vandaag benen+biceps

Full squats:
8×30kg
8x40 kg
8x50kg
8x52,5kg
8x55kg

Romanian dl:
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg

Hip trust in de smith:
8×30kg
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg.. burn baby burn

Lying leg curl:
8x25kg eigenlijk iets te licht begonnen
8×30kg
8x35kg
8x40kg
7x45kg

Db biceps curl:
8x8kg
8x9kg
3x10kg

Hammergrip optrekken:
8×bw
8xbw
8xbw
7xbw

Ccurl:
8×5kg
8x6kg
8x7kg
8x8kg
8x9kg

Toen nog 15 min gestept en ik lig nu verrot op de bank hahaha

Ben nieuwsgierig: doe je hip thrusts in machine puur omdat het sneller op te zetten is, of vind je het lekkerder aanvoelen in de smith?
Enne.. Dat mag hoor: verrot op de bank liggen.. Even bijkomen ;).

Ik kan t filmpje niet meer zien:(

zware romanian dl! nice

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

zware romanian dl! nice

• #3.950
ehhh thnks i guess:p

Ben nieuwsgierig: doe je hip thrusts in machine puur omdat het sneller op te zetten is, of vind je het lekkerder aanvoelen in de smith?
Enne.. Dat mag hoor: verrot op de bank liggen.. Even bijkomen ;).
beide..
als ik m in de smith doe kan ik mij echt puur focussen op t aanspannen van mijn glutes/hams en anders ben je toch ook veel bezig met balans. En t laden van de plates gaat gewoon stuk makkelijker:cool:

zware romanian dl! nice ik wel, typisch.. ???
Thnks die Romanian is idd echt lekker maar had al een keer een filmpje geplaatst van 110kg rdl dus..dan valt dit beetje tegen om te filmen:o

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

zware romanian dl! nice

Leuke instagram btw :)

Mooie squats met nette vorm.

• #3.954
  • #3.956
Ja das waar..dat steppen doe ik de laatste tijd na mijn training. Pff ik ga kapot na 15 min. .
2weken geleden begonnen met 5 min en nu iedere keer 1 minuutje erbij..om even de doorbloeding een boost te geven..

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Net de meettang kunnen vinden dus even aantal mm op laten meten: 25mm bij een 4 punts meting.
Ik woog vanmorgen 71.4kg dus ben benieuwd wat er weer gaat gebeuren.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

ik kom dus op 19,5% uit, mijn leeftijd meegenomen:rolleyes:

dat is erg netjes! Ik neem persoonlijk de leeftijd niet mee als iemand zoveel sport:) Ik kwam aan het einde van mn bulk op 28 mm uit meen ik. Over maandje weer een nieuwe meting.

Nette meting hoor; ) al aardig droog dan 25 mm 4 punten. Welke punten meet je altijd?
Leeftijd lekker niet naar kijken volgens mij moet dat niks uitmaken. Raar dat je als je ouder bent in schema van "vetter" valt.
Weet jij waarom dat is? Volgens mij wordt er bij mij ook geen leeftijd meegenomen.

• #3.959
dat is erg netjes! Ik neem persoonlijk de leeftijd niet mee als iemand zoveel sport:) Ik kwam aan het einde van mn bulk op 28 mm uit meen ik. Over maandje weer een nieuwe meting.
Netjes nog zeg na een bulk op 28mm uitkomen.. ben benieuwd ook hoe jij je gaat voelen nu dus cut is begonnen;-)
Nette meting hoor; ) al aardig droog dan 25 mm 4 punten. Welke punten meet je altijd?
Leeftijd lekker niet naar kijken volgens mij moet dat niks uitmaken. Raar dat je als je ouder bent in schema van "vetter" valt.
Weet jij waarom dat is? Volgens mij wordt er bij mij ook geen leeftijd meegenomen.
Volgens mij is dat omdat als je ouder bent je meer vet tussen je organen gaat verzamelen..but hey..dat is toch niet te meten..Dus beetje dikke vinger werk..
Ik meet altijd schouder,buik, biceps en tri..
Als t daar naar beneden gaat..gaat t overal naar beneden.
Ik denk dat 20% wel juist is hoe ik er nu bij sta..
Dus goed begin..

Haha dat zie je inderdaad niet:D
Fijn om te weten hoe je lichaam beetje werkt hè.
Bij mij is nu helemaal anders. Benen snelle droog ook rond knie. Was voorheen ramp. En altijd een plateau en daarna kan snel gaan . Volgende week even weer check.

Terug
Naar boven