AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Mooie trainingen en veins :thumb:

Kan niet anders dan in de herhaling blijven vallen..
Da's een zeer mooie arm!! :heart:

die schuine legpress hebben wij ook - mooi dingetje alleen het onderhoud is erg slecht op die app

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.984
Jah lijkt me ook gaaf om zo'n compleet netwerk te hebben van aders:D Vorige cut had ik voor t eerst ab veins.
whoo ab-veins :heart:

dank u dank u:)

Kan niet anders dan in de herhaling blijven vallen..
Da's een zeer mooie arm!! :heart:
Bedankt weer Sanne;)

die schuine legpress hebben wij ook - mooi dingetje alleen het onderhoud is erg slecht op die app
Ja geen idee, we hebben m net, maar t was een van de weinige keren aangezien ik niet daar standaard sport dus zal er niet veel 'last'van hebben

Trainingen van eergister en gister geen zin om te logen, wel getraind.
Beetje verontrustend nieuws gehad omtrent mijn moeder maar ik krijg daar morgen de uitslag pas over dus.. probeer maar ff de zinnen te verzetten (houdhetdanverdommenooitopallemaal!!!)

Benen:

Full squat:
8x30k
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg

Rdl:
8x60kg
8x70kg
8x80k
8x90kg
8x95kg

Hip thrust smith
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg

Liggende leg curl SS leg extension
8x25kg 8x49kg
8x30kg 8x56kg
8x35kg 8x63k
8x40kg 8x70kg
6x45kg 8x77kg echt kapot en misselijkheid kwam ook zachtjes opzetten:o

Bicep db curl
8x8kg
8x9kg
8x9kg
2x8x10kg

Overhead cable curl:
8x15kg
8x17kg
8x18kg
8x20kg
8x22kg

concentration cable curl:
3x8x10kg
2x8x12kg

Swissbal roll out 3x15hh
Gymball bridge wih trunk rotation 3x20hh met medicijbal van 10kg
rechte plank:3x30sec

Ik voelde mijn buikspieren nog van 2 dgn geleden maar ja t kwam nou eenmaal zo uit..dus brandden deden ze wel

Een heerlijke training om je gedachten te verzetten. Maar het feit dat gedachten verzet moeten worden.. Dat heb je natuurlijk liever niet.
Houd je taai xxx

Damn Miss H, weer een zalige leg training.

Kloten van het nieuws! Sterkte :kiss:
Gedachten even kunnen verzetten is dan altijd fijn.
Rustig aan;)

sterke rdl meid.

Klote van je ma :(

Trainen is dan wel de beste afleiding... maar het zit niet mee inderdaad.:( sterkte in ieder geval.
Maar wel weer een super legday neergezet!

Helemaal het verhaal over je moeder overgeslagen. Damned Miss H, sterkte zeg. Even een virtuele knuffel.

Nou ik heb de arm gezien missh, die Rambo 5 film gaat er zeker komen! ;) Je zult al wel een verdoofde pink hebben van het trainen schat ik zo.

Mooie training en sterkte met je ma !

Sterkte met je mams:(, hopelijk valt t mee..

Hoe gaat het hier?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.995

Pff again..half jaar geleden :o
Maar dat is wel vaker t geval geweest..

Ik heb soms ook echt t idee waarom iedere keer mijn training loggen omdat t vaak op hetzelfde neer komt.
Soms gooi ik er eens een andere oefening tegen aan..maar je kan via t internet zo weinig aflezen hoe iemand traint. gewichte zeggen ten slotte helemaal niets.
als ik zie hoeveel jongens en meiden er verkeerd trainen bi mij op de club..(pff te erg gewoon)

Lijkt ook wel als ik mijn Insta open..dat de hele wereld aan de snoepjes zit..jeez sommige zijn pas 18jr :rolleyes: daar schrik ik echt van.. en zo jammer.
T wedstrijd gebeuren word daardoor ook steeds minder..omdat je nou eenmaal geen appels met peren kan vergelijken..maar hey, das mijn ding.

Met mijn moeder gaat t gelukkig goed.
Heeft wat voeten in de aarde gehad maar gelukkig was t niet waar ik zo bang voor was.

Zelf nog steeds lekker aan t trainen.

Vanmorgen weer lekker benen-biceps gedaan en 15min Hit.

Vanavond komen buikspieren aan de beurt.

Hoe is t hier allemaal?

Snap ik heel goed. Het loggen zegt echt niks. Ik log denk ik vooral nog voor mijzelf om te kijken waar het nog aan schort en of er toch een beetje progressie in zit. Ook dat is vaak lastig in te schatten want een net andere techniek, rusttijd, ROM, bewegingsssnelheid etc en je lift een stuk meer of minder!! Met anderen vergelijken is sowieso al daarom niet te doen, maar toch lees ik nog steeds met veel plezier andermans trainings ervaringen. Toch jammer dat je niet echt meer logt hoor;)

Ha ms Helen. Gelukkig is alles goed.
Ach er komen wat nieuwe mensen loggen en er vallen wat oude af.... maar de meesten blijven wel trainen geloof ik hoor.
En al zegt het misschien niet veel, ik vind het toch leuk om te lezen hoe iemand bezig is, en wat goed gaat en wat er tegen valt....
Ik vind het ook wel shocking om te zien wat er aan preparaten van wat voor soort dan ook gebruikt worden. Vooral de hormonen, mmar ook van die mensen die heel moeilijik doen over 'clean eten' en dan wel allerlei pre WO en waiste gainers en fat burners en hoe die troep heet er bij nemen ;)

he MissH leuk even wat te horen.
Het klopt wel wat je zegt. Ik train ook gewoon redelijk hetzelfde.. gooi zo nu en dan wat om.. gewichten.. tja.. zegt inderdaad niet veel.
het gaat om het totaalplaatje van een training.

Ik vind het altijd nog steeds motiverend om jouw log te lezen. Maar ik snap het wel. Om je heen idd veel mensen die gooien met hoge gewichten en een vorm dat je zegt wanneer komen de blessures.. Echt verdrietig soms ja.
Maar goed te horen dat het met jou wel goed gaat en dat het meeviel met je moeder.

Maar lekker door blijven trainen dus he. Ik heb niet veel tijd meer.. al mis ik je log wel als ik wel even tijd heb. :)

Loggen hoeft ook niet zolang je maar vids dropt :eyebrow:

Gelukkig gaat goed met je ma.

leuk dat je weer effe bent komen kijken in je log :D - tja trainen doe je toch ook voor jezelf en iedereen heeft daar zijn gedachten en redenen voor . En als ze willen snoepen prima - ieder zijn ding - je ziet daarnaast wel vaak een stuk techniek verdwijnen imo - er lopen bij ons niet voor niks veel fysio's rond en veel peoples met schouderklachten - het zou je aan het denken zetten maar dat is voor sommige een lastig issue een ongrijpbaar iets

lekker heel blijven en goed trainen - aan jou wel vertrouwd :rocker:

Terug
Naar boven