Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap ik heel goed. Het loggen zegt echt niks. Ik log denk ik vooral nog voor mijzelf om te kijken waar het nog aan schort en of er toch een beetje progressie in zit. Ook dat is vaak lastig in te schatten want een net andere techniek, rusttijd, ROM, bewegingsssnelheid etc en je lift een stuk meer of minder!! Met anderen vergelijken is sowieso al daarom niet te doen, maar toch lees ik nog steeds met veel plezier andermans trainings ervaringen. Toch jammer dat je niet echt meer logt hoor![]()
Hey Neet, ja de echte kern blijft gewoon trainen tis immers a way of life héHa ms Helen. Gelukkig is alles goed.
Ach er komen wat nieuwe mensen loggen en er vallen wat oude af.... maar de meesten blijven wel trainen geloof ik hoor.
En al zegt het misschien niet veel, ik vind het toch leuk om te lezen hoe iemand bezig is, en wat goed gaat en wat er tegen valt....
Ik vind het ook wel shocking om te zien wat er aan preparaten van wat voor soort dan ook gebruikt worden. Vooral de hormonen, maar ook van die mensen die heel moeilijk doen over 'clean eten' en dan wel allerlei pre WO en waiste gainers en fat burners en hoe die troep heet er bij nemen![]()
haha nou ik ben er weer.. voor zolang t duurt (lol)he MissH leuk even wat te horen.
Het klopt wel wat je zegt. Ik train ook gewoon redelijk hetzelfde.. gooi zo nu en dan wat om.. gewichten.. tja.. zegt inderdaad niet veel.
het gaat om het totaalplaatje van een training.
Ik vind het altijd nog steeds motiverend om jouw log te lezen. Maar ik snap het wel. Om je heen idd veel mensen die gooien met hoge gewichten en een vorm dat je zegt wanneer komen de blessures.. Echt verdrietig soms ja.
Maar goed te horen dat het met jou wel goed gaat en dat het meeviel met je moeder.
Maar lekker door blijven trainen dus he. Ik heb niet veel tijd meer.. al mis ik je log wel als ik wel even tijd heb.![]()
Haha ik zal t proberenLoggen hoeft ook niet zolang je maar vids dropt
Gelukkig gaat goed met je ma.

leuk dat je weer effe bent komen kijken in je log- tja trainen doe je toch ook voor jezelf en iedereen heeft daar zijn gedachten en redenen voor . En als ze willen snoepen prima - ieder zijn ding - je ziet daarnaast wel vaak een stuk techniek verdwijnen imo - er lopen bij ons niet voor niks veel fysio's rond en veel peoples met schouderklachten - het zou je aan het denken zetten maar dat is voor sommige een lastig issue een ongrijpbaar iets
lekker heel blijven en goed trainen - aan jou wel vertrouwd![]()

Ja gelukkig wel en jij ook! Gaat nog steeds goed ook met jou?

Ja gelukkig wel en jij ook! Gaat nog steeds goed ook met jou?

Schouderblessure is wel heel nasty.. al lang last van of is ie al op zn retour![]()

Al een paar maanden, loop voor het eerst van m'n leven bij een fysio...gaat wel beter maar is zeker nog niet over.
Hhnnggg @ foto's![]()
mooi!!

ja schouder is echt ruk wat dat betreft..kan zo lang duren..nou succes ermee zeg maar ..