Fitness Seller

LOG: Miss H..

Swiss bal voor hams ? Heb je voorbeeld oid?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.042
Laatst bewerkt:
  • #4.043
Een lekkere trainingsweek gehad dus, heerlijk dat je vijf dagen hebt kunnen gaan!!
.. Toevallig hadden Tdwag en ik het vandaag nog over je.. Moet zelf toch echt wat losser met voeding om leren gaan en weer 'leren te genieten'. Als in: ik wil heel veel dingen, maar ik ontzeg het mezelf omdat ik bang ben "ineens weer dik" te worden. Als gevolg hiervan ga ik op een cheatday zodanig los dat ik er letterlijk niet lekker van word..
Tdwag wist zich te herinneren dat je eens verteld hebt dat je vaak gewoon wekelijks een dag hebt waarbij je eet waar je zin in hebt. En wil dat nu zelf ook maar eens gaan invoeren :).
Zo zie je maar, je bent een mooi voorbeeld op meerdere vlakken!

Heb je het trouwens nog goed naar je zin bij F4F? Toch wel erg fijn als je met plezier naar je werk kunt gaan.. ^^

Ach t tis nu gewoon werk..t bedrijf is zo groot dat took minder persoonijk is geworden,,das jammer. Maar ik maak er wel wat van hoor.
Zaterdag is mijn cheatdag en daar heb ik ook echt behoeft aan..dan let ik ook op vrij weinig moet ik eerlijk bekennen hahaha
Ehm ik weet ff niet wie Tdwag is:o

Ga je nog naar Beverwijk zondag?
Nope, geen oppas..jij wel geweest?
Ja die swissball ham oefening ken ik.. (heb ooit eens een core les meegedaan). Volgens mij deden die oudjes t toen nog beter XD Ik kreeg kramp in mn hams haha
Hij is echt super zwaar maar je voelt m ontzettend goed in je hams en billen. Alleen opletten dat je niet teveel met je tenen gaat knijpen zeg maar..t krampachtig met je voorvoet in de bal drukken,.dan krijg je wel kramp nl ;-)
Ik hou m er in iig..
Ik doe m ook als laaste..eerst squat, dan romanian dl, liggende legcurl, extensie en dan die swiss bal en die doe ik altijd 5x15..dan ben ik er ook helemaal klaar mee..

Ik denk dat ik m ook een x weer ga doen. Indd goeie oefening!

Ja ik ben geweest. Nieuwe boys en girls. Erg leuk om weer nieuwe fysieken te zien.
Mijn agenda voor nov 2016 is gemaakt.

• #4.046
Ik denk dat ik m ook een x weer ga doen. Indd goeie oefening!
b Enjoy again :-O

Ja ik ben geweest. Nieuwe boys en girls. Erg leuk om weer nieuwe fysieken te zien.
Mijn agenda voor nov 2016 is gemaakt.
Ja ik vindt t ook altijd leuk hoor en vooruit plannen is altijd goed, doelen voor ogen hebben ook! ;-)
Ik baal alleen dat er niet echte natural wedstrijden in Nederland zijn..

• #4.047
Weer een zware trainingsweek erop zitten..

Vandaag Rug-schouders:

Pull ups wijd:
8xbw
4x6bw

Bor 90gr:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x45kg

Lat pull down small:
pff geen id hoe de weights lopen..
laatste was met 58kg..dacht ik

seated cable row met 1 arm:
8x12kg
4x8x19kg

Straight arm p.down:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg

Front press:
8x20kg
8x25kg
8x27,5kg
8x30kg
8x32,5kg

Neck press:
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg

Bent over side raise:
4x8x5kg
8x6kg

Side raise:
5x8x5kg

Shrugs barbell:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x90kg

Toen nog 15 min geroeid, morgen finally Junkdag.
We gaan bij vrienden op visite..only helemaal in Groningen..dus tis stukkie rijden..ben morgen wel onder de pannen hahahaha

Gezellig naar grunn! Have fun. Fijn weekend.

Swiss ball hamstring bridges zijn wel lekker ja :thumb:
Flinke training weer!

Zwaar doe je die straight arm pd! Ik vind dat btw echt een heerlijke oefening. Daarna dikke lat burn altijd:)

Geniet van je dagje weg en cheat! :D

Fijn weekend, geniet van de cheat ;).
Heb jij overigens een mening over blessuregevoeligheid met neck press? :)

......Ja ik vindt t ook altijd leuk hoor en vooruit plannen is altijd goed, doelen voor ogen hebben ook! ;-)
Ik baal alleen dat er niet echte natural wedstrijden in Nederland zijn..
Je bedoelt denk ik gecontroleerde wedstrijden? Er zijn er wel volgens mij, zeker weten doe ik dat niet.
Ach gewoon doen wat je wil doen toch. Ik zie de wedstrijd als een afsluiter van een jaar hard werken.
Plek op podium is wel belangrijk maar geen doel op zich.

Ik meen dat ook ergens gezien te hebben alleen voor naturals. Gaaf om te zien wat je uit jezelf allemaal kan bereiken.

• #4.056
Gezellig naar grunn! Have fun. Fijn weekend.
is gelukt, alleen wel echt een pokke-end rijden..pff dik 2u in de auto

Swiss ball hamstring bridges zijn wel lekker ja :thumb:
Flinke training weer!
Thnks Neet!

Zwaar doe je die straight arm pd! Ik vind dat btw echt een heerlijke oefening. Daarna dikke lat burn altijd:)
Ja vindt t ook een heerlijke oefening, ben er ook gewoon sterk in, volgens mij vindt je het dan zoieso een lekkere oefening hahahha

Geniet van je dagje weg en cheat! :D
Done whaha

Fijn weekend, geniet van de cheat ;).
Heb jij overigens een mening over blessuregevoeligheid met neck press? :)
Mening had ik altijd wel, en ik merk met pressen dat ik er geen last van heb, terwijl ik hem helemaal laat zakken en als ik t bv doe aan de Lat pull dat t dan wel "onnatuurlijk"aanvoelt.. gewoon ervaren hoe t voelt voor je..dat is de sleutel. Voor nu voelt t goed, voel ook echt geen belasting in mijn nek oid..dus we houden m er ff in.

Je bedoelt denk ik gecontroleerde wedstrijden? Er zijn er wel volgens mij, zeker weten doe ik dat niet.
Ach gewoon doen wat je wil doen toch. Ik zie de wedstrijd als een afsluiter van een jaar hard werken.
Plek op podium is wel belangrijk maar geen doel op zich.
Gecontroleerde wedstrijden, wedstrijden voor naturals komt op hetzelfde neer hé, ik kan ze in Nederland nl niet vinden..en met selectief doping-controle schiet je uiteindelijk ook niks op.
Ik ben niet maanden aan t afzien om als laatste te eindigen, daarom wil ik ook in principe niet tussen meiden staan die gebruiken, hetzij anabolen,diuretica en weet ik veel wat allemaal..
Een natural atleet kan je nl niet vergelijken met iemand die gebruikt, als ik zie wat meiden bv in een paar maanden bereiken waar ik verdorie al 13jr voor train, vind ik dat niet een erg eerlijke vergelijking. plus denk ik dat je als natural als vrouw niet zulke diepe cuts in je benen kan krijgen dan bv iemand die 'on' is.
Maar goed, mijn laatste wedstrijd was ook alweer kleine 5jr geleden dus daarna ben ik pas echt vooruit gegaan dus geen idee als ik nu diep ga wat er dan onder vandaan komt..
Ik zeg niet dat de mensen die gebruiken het niet zwaar hebben hoor, ik wil alleen een aparte wedstrijd ;-)
Ik zal nu wel weer een hoop scheve gezichten krijgen..maar dat boeit me niet..loop er iets te lang voor mee

Dacht ook dat er inmiddels een gecontroleerde wedstrijd is, maar ook geen idee hoe en wat..
i wish

Ik meen dat ook ergens gezien te hebben alleen voor naturals. Gaaf om te zien wat je uit jezelf allemaal kan bereiken.
Voorheen was t de ybf, maar die controleren nu oook niet meer iedere nrs 1 tot en met 3 (kost ook veel geld natuurlijk)

...Gecontroleerde wedstrijden, wedstrijden voor naturals komt op hetzelfde neer hé, ik kan ze in Nederland nl niet vinden..en met selectief doping-controle schiet je uiteindelijk ook niks op.....
Dan zal je nooit een wedstrijd vinden. Er wordt immers niet volledig getest. Toen ik grote darttoernooien organiseerde moest er ook dopingcontroles worden uitgevoerd.
Dit is extreem duur. Iemand die je namelijk verdenkt mag een contra expertise laten uitvoeren. En dat is niet op kosten van de (darter) atleet.
Een gemiddelde test kost 75 euro en dat is enkel de verdenking op aanwezige stoffen. Komt nog 500 euro bij voor lab-testen.
En als je bepaalde stoffen ervoor hebt gebruikt zijn deze niet meer zichtbaar. (coke, kannabis in de dartwereld)
maw ben je als je "clean" bent na een test wel "schoon" aan je massa gekomen, Want dat is toch wat ik lees in je verhaal.
Het laatste zal je nooit weten.
Ik snap je wel hoor. Ik kijk gewoon naar mezelf. Mijn poten zijn mijn slechtste spiergroep daar werk ik nog steeds heel hard voor.
We zullen het zien in 2016

• #4.058
Dan zal je nooit een wedstrijd vinden. Er wordt immers niet volledig getest. Toen ik grote darttoernooien organiseerde moest er ook dopingcontroles worden uitgevoerd.
Dit is extreem duur. Iemand die je namelijk verdenkt mag een contra expertise laten uitvoeren. En dat is niet op kosten van de (darter) atleet.
Een gemiddelde test kost 75 euro en dat is enkel de verdenking op aanwezige stoffen. Komt nog 500 euro bij voor lab-testen.
En als je bepaalde stoffen ervoor hebt gebruikt zijn deze niet meer zichtbaar. (coke, kannabis in de dartwereld)
maw ben je als je "clean" bent na een test wel "schoon" aan je massa gekomen, Want dat is toch wat ik lees in je verhaal.
Het laatste zal je nooit weten.
Ik snap je wel hoor. Ik kijk gewoon naar mezelf. Mijn poten zijn mijn slechtste spiergroep daar werk ik nog steeds heel hard voor.
We zullen het zien in 2016

Nee dat snap ik, maar bv standaard nrs 1 en 2 controleren en niet lukraak iemand eruit "pikken" want dan is t weer vriendjespolitiek..snappie?
Ik krijg t idee dat er tegenwoordig helemaal makkelijk naar 'spullen' word gegrepen, ik bedoel..een paar maanden trainen en dan gebruiken? Ik snap dat echt niet..
t word veel te veel geromantiseerd en alle sides worden gemakshalve maar even vergeten..
das niet mijn pakkie an natuurlijk, maar daarvoor hou ik teveel van deze sport en van mijn lichaam.
Ik vindt gewoon dat als je zelf gebruikt, je een gelijke wedstrijd aan moet willen gaan en dan niet tussen alteten moet willen staan die echt clean zijn..maar dat is vrees ik een Utopie..
En idd we zullen t wel zien in 2016

Ik begrijp het wel als je dan als natural ertussen staat en je er toch wat anders uitziet. Aan de andere kant weet jij dat je alles hebt gegeven maar dan zonder bepaalde hulpmiddelen en shine je gewoon daar in je beste shape. Wat de jury dan ook van je vind! Als je even geduld hebt shine ik met je mee, ik wil ook zien waar ik kan komen zonder die dingetjes. Aan allerlei kanten worden me middeltjes aangeboden maar ik wil het ook zelluf doen.

Je bent en blijft een hardwerkend toppertje !

• #4.060
Thnks Pat, lief van je :heart:
ach.. we gaan het idd wel gewoon zien.
De sfeer van wedstrijden is wel altijd top!

Terug
Naar boven