Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een lekkere trainingsweek gehad dus, heerlijk dat je vijf dagen hebt kunnen gaan!!
.. Toevallig hadden Tdwag en ik het vandaag nog over je.. Moet zelf toch echt wat losser met voeding om leren gaan en weer 'leren te genieten'. Als in: ik wil heel veel dingen, maar ik ontzeg het mezelf omdat ik bang ben "ineens weer dik" te worden. Als gevolg hiervan ga ik op een cheatday zodanig los dat ik er letterlijk niet lekker van word..
Tdwag wist zich te herinneren dat je eens verteld hebt dat je vaak gewoon wekelijks een dag hebt waarbij je eet waar je zin in hebt. En wil dat nu zelf ook maar eens gaan invoeren.
Zo zie je maar, je bent een mooi voorbeeld op meerdere vlakken!
Heb je het trouwens nog goed naar je zin bij F4F? Toch wel erg fijn als je met plezier naar je werk kunt gaan.. ^^

Nope, geen oppas..jij wel geweest?
Hij is echt super zwaar maar je voelt m ontzettend goed in je hams en billen. Alleen opletten dat je niet teveel met je tenen gaat knijpen zeg maar..t krampachtig met je voorvoet in de bal drukken,.dan krijg je wel kramp nl ;-)Ja die swissball ham oefening ken ik.. (heb ooit eens een core les meegedaan). Volgens mij deden die oudjes t toen nog beter XD Ik kreeg kramp in mn hams haha
b Enjoy again :-OIk denk dat ik m ook een x weer ga doen. Indd goeie oefening!
Ja ik vindt t ook altijd leuk hoor en vooruit plannen is altijd goed, doelen voor ogen hebben ook! ;-)Ja ik ben geweest. Nieuwe boys en girls. Erg leuk om weer nieuwe fysieken te zien.
Mijn agenda voor nov 2016 is gemaakt.
Je bedoelt denk ik gecontroleerde wedstrijden? Er zijn er wel volgens mij, zeker weten doe ik dat niet.......Ja ik vindt t ook altijd leuk hoor en vooruit plannen is altijd goed, doelen voor ogen hebben ook! ;-)
Ik baal alleen dat er niet echte natural wedstrijden in Nederland zijn..
Dacht ook dat er inmiddels een gecontroleerde wedstrijd is, maar ook geen idee hoe en wat..Je bedoelt denk ik gecontroleerde wedstrijden? Er zijn er wel volgens mij, zeker weten doe ik dat niet.
.
is gelukt, alleen wel echt een pokke-end rijden..pff dik 2u in de auto
Thnks Neet!Swiss ball hamstring bridges zijn wel lekker ja
Flinke training weer!
Ja vindt t ook een heerlijke oefening, ben er ook gewoon sterk in, volgens mij vindt je het dan zoieso een lekkere oefening hahahhaZwaar doe je die straight arm pd! Ik vind dat btw echt een heerlijke oefening. Daarna dikke lat burn altijd![]()
Done whaha
Mening had ik altijd wel, en ik merk met pressen dat ik er geen last van heb, terwijl ik hem helemaal laat zakken en als ik t bv doe aan de Lat pull dat t dan wel "onnatuurlijk"aanvoelt.. gewoon ervaren hoe t voelt voor je..dat is de sleutel. Voor nu voelt t goed, voel ook echt geen belasting in mijn nek oid..dus we houden m er ff in.Fijn weekend, geniet van de cheat.
Heb jij overigens een mening over blessuregevoeligheid met neck press?![]()
Gecontroleerde wedstrijden, wedstrijden voor naturals komt op hetzelfde neer hé, ik kan ze in Nederland nl niet vinden..en met selectief doping-controle schiet je uiteindelijk ook niks op.Je bedoelt denk ik gecontroleerde wedstrijden? Er zijn er wel volgens mij, zeker weten doe ik dat niet.
Ach gewoon doen wat je wil doen toch. Ik zie de wedstrijd als een afsluiter van een jaar hard werken.
Plek op podium is wel belangrijk maar geen doel op zich.
i wishDacht ook dat er inmiddels een gecontroleerde wedstrijd is, maar ook geen idee hoe en wat..
Voorheen was t de ybf, maar die controleren nu oook niet meer iedere nrs 1 tot en met 3 (kost ook veel geld natuurlijk)Ik meen dat ook ergens gezien te hebben alleen voor naturals. Gaaf om te zien wat je uit jezelf allemaal kan bereiken.
Dan zal je nooit een wedstrijd vinden. Er wordt immers niet volledig getest. Toen ik grote darttoernooien organiseerde moest er ook dopingcontroles worden uitgevoerd....Gecontroleerde wedstrijden, wedstrijden voor naturals komt op hetzelfde neer hé, ik kan ze in Nederland nl niet vinden..en met selectief doping-controle schiet je uiteindelijk ook niks op.....
Dan zal je nooit een wedstrijd vinden. Er wordt immers niet volledig getest. Toen ik grote darttoernooien organiseerde moest er ook dopingcontroles worden uitgevoerd.
Dit is extreem duur. Iemand die je namelijk verdenkt mag een contra expertise laten uitvoeren. En dat is niet op kosten van de (darter) atleet.
Een gemiddelde test kost 75 euro en dat is enkel de verdenking op aanwezige stoffen. Komt nog 500 euro bij voor lab-testen.
En als je bepaalde stoffen ervoor hebt gebruikt zijn deze niet meer zichtbaar. (coke, kannabis in de dartwereld)
maw ben je als je "clean" bent na een test wel "schoon" aan je massa gekomen, Want dat is toch wat ik lees in je verhaal.
Het laatste zal je nooit weten.
Ik snap je wel hoor. Ik kijk gewoon naar mezelf. Mijn poten zijn mijn slechtste spiergroep daar werk ik nog steeds heel hard voor.
We zullen het zien in 2016