AndroidHealthClinic

Log: NeuuuuFunk

• Topic Starter Topic Starter
RUG

DL

10*80
10*90
10*110
3*3*125

BOR

10*60
10*70
10*70 T
10*75

Cable row

10*63.5
10*68
10*68
9*77

Pulldown behind neck

10*54.5
10*54.5
9*59
( LPD : 7&7 63.5)

T- bar row

7*45

Voorarmen

reverse & wrist curl

Comment

BOR ging goed voor de eerste keer. Juist techniek daale bij de laatste ( rug wat krom) Maar komt goed.
T-Bar heb ik maar 1 set gedaan want kracht was weg, wat ook normaal is.
De vraag is welke oefening gooi ik er best uit in de plaats van BOR. Ik zat te denken ofwel T-bar of cable row...

*Ook denk ik Behind neck te vervangen door LPD ... wat is jullie mening ?
* Mening van topic erbvoven ? ( eetschema)

BW: 81 / 82
BF : 16,5 % ( Morgen meet ik hem met caliper)

Laatst bewerkt:
Pittige Bor mr. Funk.:)

....

Mooi training gozer! Nog even wat betreft de voeding..clean bulken betekend niet per definitie laag in vetten gaan. Goed essentiele vetten zijn zelfs erg belangrijk (ook ivm testosteron). Meen me te herineren dat in een basic bulk de vetten op ongeveer 20% van het totaal 'moeten' zitten. Dit is natuurlijk maar een richtlijn, maar vind <20% erg laag hoor! Daarmee ook nog het feit dat de relatie tussen koolhydraten en diabetis/obesitas steeds meer toe neemt (terwijl vroeger vet de boosdoener was).

In mijn ogen kun je beter aanwerken op een E/K/V verhouding van ongeveer 30/45/25 (ook dit is maar een richtlijn, want wat voor de 1 werkt, werkt niet voor de ander).

Goede vetten haal je uit: pindakaas, noten (pinda's, cashews, pecan, amandel), vette vis (zalm, markreel), olijfolie etc. etc.

Heeft iemand anders nog wat toe te voegen aan het bovenstaande...misschien kunnen we Neufunk een beetje helpen..

Mooi training gozer! Nog even wat betreft de voeding..clean bulken betekend niet per definitie laag in vetten gaan. Goed essentiele vetten zijn zelfs erg belangrijk (ook ivm testosteron). Meen me te herineren dat in een basic bulk de vetten op ongeveer 20% van het totaal 'moeten' zitten. Dit is natuurlijk maar een richtlijn, maar vind <20% erg laag hoor! Daarmee ook nog het feit dat de relatie tussen koolhydraten en diabetis/obesitas steeds meer toe neemt (terwijl vroeger vet de boosdoener was).

In mijn ogen kun je beter aanwerken op een E/K/V verhouding van ongeveer 30/45/25 (ook dit is maar een richtlijn, want wat voor de 1 werkt, werkt niet voor de ander).

Goede vetten haal je uit: pindakaas, noten (pinda's, cashews, pecan, amandel), vette vis (zalm, markreel), olijfolie etc. etc.

Heeft iemand anders nog wat toe te voegen aan het bovenstaande...misschien kunnen we Neufunk een beetje helpen..

Tnx alvast voor je reactie. Zal men eetschema eens even onder de loep nemen.
Andere reacties mogen nog altijd komen. Want als men voeding niet 100% zit is het ook ma k*t om zo verder te gaan.

Zal eerst op zoek gaan hoe ik die KH wat kan verminderen & in wat ik het kan vervangen

K50/E30/V20 wordt vaak gehanteerd. Als krachtsporter zou ik wat verhogen qua eiwitten. Eiwitten kun je uit vis (vette) noten halen en de KH uit je warm eten, kwark, brood, pasta's etc halen. Maar voor een goed advies zou ik naar een krachtatleet in je buurt gaan met een goed fysiek en kijk wat die voor je kan doen.:)

K50/E30/V20 wordt vaak gehanteerd. Als krachtsporter zou ik wat verhogen qua eiwitten. Eiwitten kun je uit vis (vette) noten halen en de KH uit je warm eten, kwark, brood, pasta's etc halen. Maar voor een goed advies zou ik naar een krachtatleet in je buurt gaan met een goed fysiek en kijk wat die voor je kan doen.:)

tnx

Benen

Squat

10*90
10*95 S
6*100 H
6*105 H

Legg press

10*117
10*134
10*141 S
10*149

Calfraise

10*70
10*75 S
6*85
7*80

Seated leg curl

10*95,5
10*100 S
8*102,5
10*102,5 T

Triceps

Cable ( nrml & reverse grip)

10*18
10*22,5
10*2,5 ( gewichten weet ik niet meer bij welke houding)

Extension (machine)

10*27,5
10*27,5
10*34,5
10*41,5

Erna nog wat oefeningen gedaan tussendoor. Niet meer opgeschreven.

Comment: Ging goed.

Laatst bewerkt:
goedzo, ben alleen weer al die afkortingen van je vergeten :P zet volgende training ff erachter waar het allemaal voor staat haha :P

Haha niets zo speciaal hoor die afkortingen , maak er gewoon rapper progressie in. Makkelijk om te weten om volgende training aan te pakken :

S = Neem ik volgende keer als start gewicht
H = Hulp nodig gehad
T = Techniek niet 100% zuiver
E = te licht gewicht , easy

toch maar proberen te memorisen

Goede training gozer!:D Mooi te zien dat je een hoop oefeningen volgende keer zwaarder kunt starten!:thumbs:

Borst

Benchpress

10*65
10*70
8*75 1 H
8*75 PR 1 H

Incline Press DB

10*20 S
10*22
9*24
8*24

Dumbbell flyes

10*16
10*16
7*17
8*17

Erna nog even 2 setjes Pec fly gedaan 10*39 & 7*52

Cable crossover

10*36
10*36
6*45
13*36

Bicep

Dumbbell Curl

10*15
10*15
10*15
10*16
10*16 ( 7* enkel , 3* dubbel)

Curl ( bar)

10*20
10*25
10*25
10*27,5

Preacher Curls machine

10*25
9*32
10*39

Comment

=> Zo ziek als een hond vandaag. Heb IP vervangen door Incline dumbbell press , ga deze nu altijd zo doen , merk dat het beter is , zeker omdat men IP op smith machine was.

Verder heb ik minder gewicht gepakt buiten de vorige keren , heb terug wat zuiverder gewerkt en gemaakt dat ik wat meer herhalingen heb buiten trainingen ervoor waar ik soms maar 4 of 5 had.

Voelde wel aan als stevige workout... BP gaat er allesinds op vooruit :)

Morgen rustdag of mss cardio , hangt af van hoever ik zieker word, ..... Nu bakje rijst naar binnen happen !

Laatst bewerkt:
Goede training hoor. Goede BP idd. Pas op dat je niet te ziek wordt, want je gaat erg goed de laatste tijd.:)

Goede training hoor. Goede BP idd. Pas op dat je niet te ziek wordt, want je gaat erg goed de laatste tijd.:)

Ja merk het ook dat het goed gaat laatste dagen !
Hopelijk niets ergs.... moet me maar beter kleden :D

Bij je gewicht tel je toch nooit de bar mee he ? ...
Want onglangs kwam er iemand die zei dat die 100 benchte , had wel maar 80 opliggen :D ... wellicht random idiot maar vroeg het me af :D

De bar tel je altijd mee; Weegt meestal tussen de 10 en 20kg. Wsl ben je dus al sterker als je denkt.:D Want nu beschrijf de weights zonder bar. je moet ff navragen hoe veel die weegt.;)

Sow die van ons weegt 20 Kg , mag ik lekker al men stats verhogen met 20 :D hahaha

nieuwe PR's :D

Terug
Naar boven