Fitness Seller

Log: Road naar being a Beeer!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
is srs alleen maar motivatie en 99% van de tijd zijn ze supportive, zo was het bij mij iig

En anders zijn het schrale klootzakken. :)


Zekers, als je de spotters zo in kan stellen dat je je chest kan touchen maar er wel onder vandaan kan kruipen, ideaal
Veel zijn in competievoorbereiding en ON zegmaar, ligt er ook maar net aan wie er zijn natuurlijk. Ik heb zelf wel dat ik minder contractie voel in m'n pecs met de barbell. Is dat niet slechter voor de gainz?
 
Veel zijn in competievoorbereiding en ON zegmaar, ligt er ook maar net aan wie er zijn natuurlijk. Ik heb zelf wel dat ik minder contractie voel in m'n pecs met de barbell. Is dat niet slechter voor de gainz?

nee het is niet opeens alsof je quads de barbell omhoog duwen. Natuurlijk is goeie techniek wel erg belangrijk
 
Training van vandaag:

Squat
1x10x20kg
1x5x60kg
1x5x70kg (viel aardig tegen dus niet naar de 75 gegaan)
1x5x72,5kg PR
60kg uitgerept

Shoulder press Barbell
De machine was helaas bezet..
1x5x20kg
3x5x30kg (vorm was best teleurstellend eigenlijk)
1x5x20kg Echt zwakjes

Barbell BOR
5x5x60kg

Deadlift
rek en strek
1x5x85kg PR

Chest press per kant schuin zittend

Op de bradley Martyn manier
10kg schijf

Tricep Extensions

Bicep Curl (rip onderarmen)
 
mooie training! Doe je bij deadlift geen warm up setjes?
 
nog al logish dat je deadlift dan altijd kut gaat :roflol:


gewoon paar setjes er voor doen. 60x5, 75x5 en dan je werk set: 85x5
 
ik zou meaantje gewoon negeren, hij is lichter dan jij bent!
 
nog al logish dat je deadlift dan altijd kut gaat :roflol:


gewoon paar setjes er voor doen. 60x5, 75x5 en dan je werk set: 85x5
Staat niet in het schema, vandaar dat ik dat niet doe zegmaar. Doe BOR's trouwens op een step up (van reebok zo'n ding) zie best veel mensen raar kijken, maar het bevalt me opzich wel op die manier en is wel aan te raden.
 
Volg nou gewoon het schema zoals het er staat :o Niet de machine pakken ipv de stang, niet de volgorde veranderen. Alleen aan het einde mag je assistance toevoegen.
 
Volg nou gewoon het schema zoals het er staat :o Niet de machine pakken ipv de stang, niet de volgorde veranderen. Alleen aan het einde mag je assistance toevoegen.
hahah doe ik toch;) maar waarom eigenlijk assistence (bijvoorbeeld voor pecs) aan het einde en niet voor of nou m'n schouders?
 
staat in het schema dat je moet opwerken naar 1 setje van 5 reps. Dus dan moet je daar voor wat setjes van 5 doen om daar naar toe te werken. Nog al logish dat deadliften drama is als je zo weinig setjes doet. Om beter te worden, vaak dingen doen. Gewoon constant blijven en zoals steen zegt schema volgen en alleen aan het eind zelf assistance toevoegen
 
Best lange training vandaag, de cables waren weereens bezet. Maar wel veel pec en arm werk gedaan aan het eind. Geen pr's gezet dus volgende keer beter.

Voorderest heerlijk:)
 
Training met een maat vandaag, merk dat ik dan echt meer kan geven. 2 uur lange sensatie in de gym:)beetje gevarieerd ook

Squat
1x10x20kg
1x5x60kg
1x5x70kg voelde niet echt lekker
2x60kg uitgerekt

Lat Pulldown

Shoulder press machine
47kg

Barbell BOR
1x5x40kg
2x5x60kg
2x5x65kg PR zelfs met nette uitvoering

Deadlift
1x5x60kg
1x5x90kg PR
1x5x100kg Double PR

Nette uitvoering zelfs geen last van m'n grip:D Op naar 125 voor de kerst

Chest press per kant schuin zittend
Op de bradley Martyn manier
15kg schijf PR

Chest Flys

23kg
Half uurtje armen gesloopt

2 oefeningen per spiergroep, nog nooit zo'n dikke pomp gehad
 
lekkere deadlifts zeg! Meer setjes doen werpt zn vruchten al af :p
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven