Fitness Seller

Log Rob S.

t*ring balen! om zo'n fysiek te hebben als jij hebt op pagina 28 moet ik gaan kuren:mad:

Is wel een beetje een streven:eek:

Gewoon veel eieren, kip en biefstuk eten.
lol.

gewoon idioot hard trainen en goed eten en rusten/herstellen kom je al een leuk eind.

Maar goede fysiek heeft ie zeker.

• Topic Starter Topic Starter
1tad5i.jpg

haha BEEST!

als ik moet b**chen: kuiten.

Sowieso dikke streeffysiek! Als ik zoiets heb tegen mijn 27-28e ga ik heel blij zijn. :D

Jajaaaa ik weet het haha. Kuiten heb ik maanden niet getraint. Ik ben er sinds 2 weken weer mee bezig dus over een paar weken zullen die wel weer bij zijn.

Training met metal_chris was lekker. Zal die straks of anders morgen ff posten. Hij is ook flink vooruit aan het gaan!

Laatst bewerkt:
Streeffysiek!!

zeer nette back double!!

schitterend

Damnnn Rob :bow:

Monsterlijk Rob!:D

Thnx!

Zal nog ff de training van gisteren posten. Veel zin heeft het niet omdat we een aantal oefeningen hebben gedaan waarvan ik de naam niet weet, maargoed!

Optrekken
3 setjes met bw

Deadlift
12 x 100kg
10 x 140kg
8 x 180kg
3 x 200kg

Machine voor de rug
4 setjes...gewicht tot 60kg per kant.

DB row
12 x 40kg
10 x 50kg
9 x 60kg

BB Preacher curl
12 x 30kg
10 x 40kg
8 x 45kg
15 x 30kg

Een of andere Roellie oefening die chris wilde doen
15 x 20kg
12 x 30kg
12 x 40kg

Biceps preacher curl machine
3 setjes....gewicht weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Brute pic kerel ... beste BDB doe je daar op het bed :D

Gek veel reps op je curls ;)

Mijn bed is kapoet....ik ben aan het wachten tot mijn nieuwe wordt afgeleverd. Matrasjes dus maar ff op de grond gegooid haha.

Zoveel reps zijn het ook weer niet trouwens...maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk af te wisselen. Doe nooit elke week hetzelfde....

Monster fysiek Rob, maar dat wist je natuurlijk al ... Dit word ook mijn streven voor 201? :cool: Hoe eerder, hoe beter :D

Mijn bed is kapoet....ik ben aan het wachten tot mijn nieuwe wordt afgeleverd. Matrasjes dus maar ff op de grond gegooid haha.

Zoveel reps zijn het ook weer niet trouwens...maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk af te wisselen. Doe nooit elke week hetzelfde....

Had je maar niet zo hard moeten stoten met dat BW van je.

pics goed, gewichten goed - streeffysiek - punt.

Bruut!

Die Roelly oefening, zeker die met de elleboog helemaal naar voren? Fijn?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven