AndroidHealthClinic

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag ga ik wat push-ups enzo doen om de spieren toch weer wat te laten doorbloeden zodat ik er maandag terug stevig kan invliegen. Gewoon wat onzinoefeningen in hoog volume dus.

Voeding vandaag:
Bij ontwaken: 25 gr rozijnen + 28 gr whey
Meal1: Pancake (80 gr havermout + 250 ml cocovite + 2 eieren) + groente
Meal2: 50 gr brinta + 500 gr kwark + 10 gr amandelschilfers + groente
Meal3: 60 gr rijst + blikje tonijn + 90 gr zalmgehakt + groente
Meal4: 60 gr rijst + 150 gr kipfilet + ei + groente
Meal5: 60 gr rijst + blikje tonijn + 90 gr zalmgehakt + groente
Meal6: 500 gr kwark + 15 gr walnoten

'Training' van vandaag, de spiertjes terug een (heeeeeeeel klein) beetje laten werken, maandag terug het zware werk:

Push-ups (handen iets breeder dan schouders): 3 x 10 x BW
Dumbbell Curl: 3 x 12 x 10 kg
Push-ups (handen heel breed): 5 x 10 x BW
Dumbbell Side Raises: 12 x 4 kg, 3 x 10 x 6 kg
Push-ups: (handen heel smal): 3 x 10 x BW
Triceps Extensions (2 handen): 3 x 12 x 10 kg
Hammer Curl: 3 x 10 x 10 kg
Dumbbell Row: 3 x 12 x 10 kg

Laatst bewerkt:
Weer erg strakke voeding kerel!

Prettig weekend:D

je zou je kcal inname ook moeten posten, dat is maklijker om te bekijken;)

succes met je BW oefeningen, ghehe.

je zou je kcal inname ook moeten posten, dat is maklijker om te bekijken;)

succes met je BW oefeningen, ghehe.
Momenteel heb ik niet echt een gedacht, ik zorg gewoon dat ik cleane voeding binnenkrijg en voldoende eiwitten. Vanaf volgende week als ik terug zwaar ga trainen, zorg ik voor 3400 kcal, 320 eiwit, 345 kh en 80 gr vet. Waarschijnlijk gaat het nog hoger worden, aangezien ik meer dan een uur in totaal moet fietsen op trainingsdagen. Er zullen vooral kcal's toegevoegd worden dan aan preworkout en postworkout.

je moet echt dringend eens gaan maxen op de squat, zodat dat 'smith pr' gedoe uit je handtekening kan:D:D

je moet echt dringend eens gaan maxen op de squat, zodat dat 'smith pr' gedoe uit je handtekening kan:D:D
Idd, ziet er redelijk gay uit hé :p. Toen ik in die gym ging gaan testen, ook eens los gesquat en toen toch redelijk easy 5x80 al gedaan. Volgende week donderdag zal ik eens maxen!

Idd, ziet er redelijk gay uit hé :p. Toen ik in die gym ging gaan testen, ook eens los gesquat en toen toch redelijk easy 5x80 al gedaan. Volgende week donderdag zal ik eens maxen!

ik schat dat je dan toch zeker 110 gaat squaten.

ik deed 8x80 met zeer veel moeite, en mijn pr is 100 kg. als jij zegt dat 5x easy ging, zal 110 zeker lukken.

succes kerel!

ik schat dat je dan toch zeker 110 gaat squaten.

ik deed 8x80 met zeer veel moeite, en mijn pr is 100 kg. als jij zegt dat 5x easy ging, zal 110 zeker lukken.

succes kerel!

Met 1 x 100 zal ik ook al zeer tevreden zijn :D

Eventjes de voeding van vandaag weten te vermelden. Eindelijk wordt er morgen terug keihard getraind :D!

Bij ontwaken: 28 gr whey
Meal1: Pancake (80 gr brinta + 250 ml cocovite + 2 eieren)
Meal2: 60 gr rijst + blikje tonijn + eitje
Meal3: blikje tonijn + 90 gr makreel
Meal4: Shitload aan bruin brood met kipfilet, tonijnsalade & kalfskop
Meal5: blikje tonijn + 10 gr amandelschilfers + 10 gr walnoten + groente

Vandaag eindelijk terug keihard beuken :D Dit staat op het programma:

Flat Dumbbell Press: 10 – 8 – 6 - 4
Incline fly’s: 12 – 10 – 8
Incline Bench Press: 12 – 10 – 8 - 6
Dips: 5 keer tot net voor fail
CGBP: 12 – 10 – 8 - 6
Triceps Push Down: 10 – 10 - 10

De reprange kan wel wat veranderen, want ben van plan toch meer tot fail te gaan, iets wat de laatste weken voor mijn deload zo goed als nooit is gebeurd. En als ik er meer reps kan uithalen dan gepland, ga ik me zeker niet inhouden. Het wordt tijd dat ik ga groeien!!!

Aangezien ik een stuk verder moet fietsen dan normaal naar de gym, vind ik het toch van belang een goede pre -en postworkout shake samen te stellen. Ik heb alleen maar whey en dextrose van supplementen. Maar ik denk er aan om voor de training een banaan + magere melk te nemen en na de training magere melk met whey en dextrose. Of heeft iemand een beter idee?

Voeding voor vandaag:
Bij ontwaken: 25 gr rozijnen + 28 gr whey
Meal1: Pancake (80 gr havermout + 250 ml cocovite) + 25 gr notenmix
Meal2: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr notenmix + groente
Meal3: 120 gr rijst + blik tonijn + ei + groente
Pre-workout: Banaan + 500 ml magere melk
Post-workout: Shake (400 ml melk + 16 gr whey + 25 gr dextrose)
Meal4: 60 gr rijst + 50 gr volkorenbrood + 150 gr rundssteak + groente
Meal5: Soep met blik tonijn + 10 ml olijfolie
Meal6: 500 gr kwark + 15 gr zonnebloempitten

Laatst bewerkt:
Trainse kerel!

Lekkere training voor op de maandag! Knallen met je borst en tri's!

Voeding weer goed als altijd!:D

Na een weekje zo goed als niet gedaan te hebben, was vandaag de borst terug aan de beurt. Hmmm het ging niet zoals verwacht ... :(

Flat Dumbbell Press
20 x 18 kg (opwarming)
10 x 28 kg
5 x 30 kg (6 fail)
8 x 26 kg
5 x 28 kg

-> De bedoeling was 10, 8, 6, 4, maar daar is niets van in huis gekomen. Bij de 10 x 28 liep het al fout, het was te zwaar voor 10 reps, maar heb het toch geforceerd. 30 kg, 8 keer was nu nog een onmogelijke zaak. Volgende week 26 28 30 en 32 kg proberen in die volgorde :) Note aan mezelf: stretchen en geen 20repper doen als opwarming.

Incline Dumbbell Fly (45°)
12 x 8 kg
10 x 12 kg
8 x 14 kg

-> Om niet dezelfde fout als bij de dumbbell presses te maken zeker laag genoeg begonnen. Dit ging allemaal vlotjes :)

Incline Bench Press
10 x stang
12 x 40 kg
10 x 50 kg
7 x 55 kg
5 x 58 kg (6 fail)

-> Risico'tje genomen in de laatste set, en ik kreeg het gewicht helaas niet meer omhoog :p

Dips
10 x bw
9 x bw
8 x bw
8 x bw
7 x bw

-> Altijd net voor fail gestopt, naar mijn doen ging het goed.

CGBP
12 x barbell
10 x 30 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg

-> Zat meer in.

Triceps Push Down
10 x 20 kg
2 x 10 x 25 kg

-> Nog beetje wennen aan de gewichten hier, maar kan ook een beetje verhoogd worden.

Cardio: Ruim een uur fietsen in totaal.

Conclusie: Niet erg tevreden, maarja nog wat wennen aan nieuwe gym. Het komt goed :)

nice going broeder, maar wel ietsie meer gas geven broeder, ain't nothing to it, but to do it!

nice going broeder, maar wel ietsie meer gas geven broeder, ain't nothing to it, but to do it!
Jip, ik weet dat het beter moet! En dat zal dan ook gebeuren, vanaf morgen! Ik wil elke keer met het gevoel dat ik helemaal kapot ben uit de gym komen! Morgen rug ;)

Gewichten op die db press waren dan ook aardig hoog dus het is niet gek.

Nette training hoor! Hopelijk bevalt de gym een beetje!:) Gewichten zijn al behoorlijk!

K'heb niet veel tijd want moet economie gaan studeren...maar ik ga morgen ook trainen rond 18u-18u20, pull-dag (DL, BOR,...). Misschien zie ik u daar dan wel, laat me iets weten hoe je eruit ziet ofzo hé!

Nu gaan studeren...

Nette training hoor! Hopelijk bevalt de gym een beetje!:) Gewichten zijn al behoorlijk!

K'heb niet veel tijd want moet economie gaan studeren...maar ik ga morgen ook trainen rond 18u-18u20, pull-dag (DL, BOR,...). Misschien zie ik u daar dan wel, laat me iets weten hoe je eruit ziet ofzo hé!

Nu gaan studeren...

Oke, normaal ging ik rond 3 uur ofzo trainen, maar zal ook rond 6 gaan ;)
Bij mij staat deadlift, yates row, rack pull etc op het programma :p Valt het dan wat mee van drukte ofniet? Hoe herken je mij? Als ik er al ben, zal ik aan het deadliften zijn waarschijnlijk, ik heb een zwart/wit petje aan en gele hoofdtelefoon ;) Tot morgen! en veel succes met economie.

Toch zeker een nette training! Hebben ze daar nu een incline bench in jullie oxygen? En waar train je precies? De pinte zeker? Ik zou imo ook daar wel eens kunnen trainen. Oxygen abonnement geldt overal niet?

Terug
Naar boven