XXL Nutrition

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
Toch zeker een nette training! Hebben ze daar nu een incline bench in jullie oxygen? En waar train je precies? De pinte zeker? Ik zou imo ook daar wel eens kunnen trainen. Oxygen abonnement geldt overal niet?
Hmm ik zou niet weten als het mogelijk is, maar indien wel, dan zou ik zeggen: Kom maar eens af :D.

Ik train nu idd in de oxygen daar vlakbij de makro en wij hebben een incline bench ter onze beschikking, waar ik vandaag al op gefaild heb :D = bar van me af moeten laten rollen :(

Hmm ik zou niet weten als het mogelijk is, maar indien wel, dan zou ik zeggen: Kom maar eens af :D.

Ik train nu idd in de oxygen daar vlakbij de makro en wij hebben een incline bench ter onze beschikking, waar ik vandaag al op gefaild heb :D = bar van me af moeten laten rollen :(

De vraag is natuurlijk , hoe ver licht de oxygen in de pinte van het station :P.

Normaal kan je met een oxygen abonnement overal trainen :). Damn wij hebben geen incline bench :(.

De vraag is natuurlijk , hoe ver licht de oxygen in de pinte van het station :P.

Normaal kan je met een oxygen abonnement overal trainen :). Damn wij hebben geen incline bench :(.

Eventjes op google.maps gekeken en het blijkt 1.5 km te zijn... Te voet toch een heel eind, of je kan het natuurlijk lopen :D? En ik kan je helaas niet komen oppikken, want ik moet altijd met mijn fietsje naar de gym.

Oke, normaal ging ik rond 3 uur ofzo trainen, maar zal ook rond 6 gaan ;)
Bij mij staat deadlift, yates row, rack pull etc op het programma :p Valt het dan wat mee van drukte ofniet? Hoe herken je mij? Als ik er al ben, zal ik aan het deadliften zijn waarschijnlijk, ik heb een zwart/wit petje aan en gele hoofdtelefoon ;) Tot morgen! en veel succes met economie.
Ben klaar met studeren...damn dat was saai!

Je moet geen uitzondering maken om rond 6 te gaan hoor, als je liever rond 3 gaat is het ook goed, we zien elkaar zoiezo wel een keertje.

Maar we gaan wel een probleem hebben:P Ik ga ook moeten DL'en en BOR'ren, daarna heb ik het rack niet meer nodig:rolleyes:

Ik ga een trainingsbroek aanhebben, tank top of gewone t-shirt, ben 1,74m, heb kort bruin haar, see you soon!

K'ben trouwens wel nog niet zo breed en buff...moet nog veel massa op bij mij!:o

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Toch zeker een nette training! Hebben ze daar nu een incline bench in jullie oxygen? En waar train je precies? De pinte zeker? Ik zou imo ook daar wel eens kunnen trainen. Oxygen abonnement geldt overal niet?
Zou leuk zijn Jonas!:P

Eventjes op google.maps gekeken en het blijkt 1.5 km te zijn... Te voet toch een heel eind, of je kan het natuurlijk lopen :D? En ik kan je helaas niet komen oppikken, want ik moet altijd met mijn fietsje naar de gym.

1.5km is op zich te doen. Al lopend doe ik er 7min over xD , maar heel bezweet toekomen is ook niet leuk xD.

Ga het iig wel eens doen , ik zoek me wel een fiets aan het station of desnoods te voet :).

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Wat denken jullie van een vrijdag? Alleen yosh gaat wss nog naar normale school dus hij kan niet in de namiddag zeker? We moeten dat eens regelen :) Mini-irl meating zeg maar en gewoon lekker trainen :D

Ben klaar met studeren...damn dat was saai!

Je moet geen uitzondering maken om rond 6 te gaan hoor, als je liever rond 3 gaat is het ook goed, we zien elkaar zoiezo wel een keertje.

Maar we gaan wel een probleem hebben:P Ik ga ook moeten DL'en en BOR'ren, daarna heb ik het rack niet meer nodig:rolleyes:

Ik ga een trainingsbroek aanhebben, tank top of gewone t-shirt, ben 1,74m, heb kort bruin haar, see you soon!

K'ben trouwens wel nog niet zo breed en buff...moet nog veel massa op bij mij!:o

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Zou leuk zijn Jonas!:P

Breed of buff ben ik ook nog niet, hoor :D Ik pak wel een barbell van de decline bench dan, die wordt denk ik toch niet zoveel gebruikt. Of is het 's avonds daar meestal erg druk dat alle bankjes enzo bezet zijn? Dan overweeg ik waarschijnlijk wel om rustig in de middag te gaan. Ik heb wss korte broek en ook tanktop aan. En witte allstars;)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

1.5km is op zich te doen. Al lopend doe ik er 7min over xD , maar heel bezweet toekomen is ook niet leuk xD.

Ga het iig wel eens doen , ik zoek me wel een fiets aan het station of desnoods te voet :).

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Wat denken jullie van een vrijdag? Alleen yosh gaat wss nog naar normale school dus hij kan niet in de namiddag zeker? We moeten dat eens regelen :) Mini-irl meating zeg maar en gewoon lekker trainen :D

Voor mij is het goed :cool:

@ Yosh, ik ga toch in de middag gaan, het lijkt me dan toch rustiger dan 's avonds. Ik zal eens een woensdag komen als jij er ook bent! Goed?

Food today:
Bij ontwaken: 25 gr rozijnen + 28 gr whey
Meal1: Pancake (80 gr havermout + 250 ml cocovite + 2 eieren)
Meal2: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr walnoten + groente
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + blik tonijn + ei + groente
Pre-workout: Papje van Banaan, 250 ml gebakken cocovite en wat kaneel.
Post-workout: 400 ml magere melk + 25 gr dextrose + 20 gr whey
Meal4: 60 gr zilvervliesrijst + 50 gr volkorenbrood + 200 gr kalkoenrollade + groente
Meal5: Soep met groente + blik tonijn + 10 ml olijfolie
Meal6: 500 gr kwark + 15 gr notenmix

Zo meteen de rug gaan afbeulen :D

meals zien er goed uit, succes met je training

Knal ze makker, helemaal stuk die zooi. Je hebt je vreten aardig op orde, vriend ;)

Leuk initiatief om eens samen te trainen:D!

@ Yosh, ik ga toch in de middag gaan, het lijkt me dan toch rustiger dan 's avonds. Ik zal eens een woensdag komen als jij er ook bent! Goed?

Food today:
Bij ontwaken: 25 gr rozijnen + 28 gr whey
Meal1: Pancake (80 gr havermout + 250 ml cocovite + 2 eieren)
Meal2: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr walnoten + groente
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + blik tonijn + ei + groente
Pre-workout: Papje van Banaan, 250 ml gebakken cocovite en wat kaneel.
Post-workout: 400 ml magere melk + 25 gr dextrose + 20 gr whey
Meal4: 60 gr zilvervliesrijst + 50 gr volkorenbrood + 200 gr kalkoenrollade + groente
Meal5: Soep met groente + blik tonijn + 10 ml olijfolie
Meal6: 500 gr kwark + 15 gr notenmix

Zo meteen de rug gaan afbeulen :D
Is goed makker, heb je lekker getraint?:D

Voeding ziet er netjes uit! Zometeen ga ik ook alles gaan geven:P

Bij mij is het squat rek ook zelden bezet, al komen er toch steeds meer superdudes in m'n gym :fuu:

Vandaag rug + hamstrings!

Eerst halfuurtje naar gym fietsen

Deadlift
12 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
6 x 110 kg (hier begon ik al moeilijkheden te krijgen met grip)
2 x 120 kg (3e rep fail)

-> Ik heb duidelijk minder grip op deze barbell dan op de barbell in mijn vorige gym. Ik zal er toch aan moeten werken, want mijn onderrug kon 120 kg zeker aan voor 4 reps!

Small Grip Pull Down (zelfde beweging als chinnen)
10 x 70 kg
10 x 70 kg
7 x 75 kg
7 x 75 kg
6 x 75 kg

-> Volgende week ECHT chinnen!!!

Yates Row
12 x 40 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg

-> Het is nog wat wennen aan deze oefening, maar ik voel ze goed!

Rack Pull (barbell tegen knieschijf in beginpositie)
3 x 8 x 100 kg

-> Leuke oefening! Het zal mijn deadlift alleen maar versterken :)

Seated V-Grip Cable Row
12 x 40 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg

-> Laatste repjes laatste set niet meer zo strikt, maar een mooie afsluiter van de rugtraining :D

Seated Leg Curls
12 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

-> Verzuren! :D

Halfuurtje terug naar huis fietsen

Conclusie: Goede training, alleen moet er aan de grip gewerkt worden! Morgen rust, donderdag benen! Eindelijk los squatten :D

hoe komt het dat je minder grip hebt op die bar?

is ze gladder, dikker, dunner?

anders gewoon magnesium nemen:D

hoe komt het dat je minder grip hebt op die bar?

is ze gladder, dikker, dunner?

anders gewoon magnesium nemen:D

Geen idee, in mijn vorige gym was het geen olympische bar, maar één van 10 kg. Waarschijnlijk was ze iets dunner, ja. Ik zal eens naar wat goede gripoefeningen zoeken :p

Edit: mixed grip proberen :D Niet aangedacht, dom van mij!

Rottig van die grip, zit er zelf ook mee :(

mixed grip scheelt 'm voor mij al wel snel 20 kg hoor;)

Woensdag rustdag :D Ik voel mijn onderrug nog goed, kan ook niet anders na een dagje deadlift en rack pull :) Maar het is goede pijn...

Food today:
Bij ontwaken: 28 gr whey
Meal1: Pancake (50 gr brinta / 30 gr havermout + 250 ml cocovite + 2 eieren) + appel
Meal2: 60 gr zilvervliesrijst + 150 gr kabeljauw + 2 eieren + groente
Meal3: 50 gr brinta + 500 gr kwark + 10 gr zonnebloempitten + 10 gr amandelschilfers
Meal4: 60 gr zilvervliesrijst + 200 gr kalkoenrollade + 10 gr notenmix + groente
Meal5: 60 gr zilvervliesrijst + 150 gr mosselen + 90 gr zalmgehakt + groente
Meal6: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + groente

Normaal is het morgen benendag, maar als mijn onderrug nog niet volledig hersteld is, is het dan niet beter om benen vrijdag te doen en morgen dan schouders??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven