Fitness Seller

Logje to di bone

Gaat goed hierzow ;)

Succes in je nieuwe krachthonk!

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren dus eens gaan testen in nieuwe gym en het bevalt me daar wel. Vanaf volgende week ben ik daar te vinden :D. Eindelijk kan ik eens los squaten :D
Voeding gisteren:
Bij ontwaken: 28 gr whey
Meal1: Pancake (80 gr havermout + 250ml cocovite + 2 eieren)
Meal2: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr notenmix
Meal3: 60 gr rijst + blik tonijn
Meal4: 60 gr rijst + blik tonijn + 25 gr rozijnen
Meal5: 100 gr paarderookvlees
Meal6: Macaroni met hesp en kaassaus
Meal7: 150 gr kwark + glas melk + plakje kipfilet

Voeding vandaag:
Meal1: Notenbrood met kipfilet/ham + paar grote glazen melk
Meal2: Lasagne + notenbrood
Meal3: Slaatje met zeevruchten en garnaalstaarten
Meal4: 50 gr brinta + 250 ml cocovite + 2 eieren + groente
75 minuten gefietst.
Meal5: 60 gr rijst + 150 gr kipfilet + groente
Meal6: Blikje tonijn + 10 ml olijfolie + groente
Meal7: 500 gr kwark + 15 gr walnoten

Laatst bewerkt:
Hoho, zo te zien krijgen we er in onze gym iemand bij die eindelijk ook eens squat en deadlift!:D

Er zijn maar een stuk of 6 mensen die squatten bij ons, een bruine kerel die echt een beest is en heel relax traint en die ook nog eens super droog staat, een gast die 47 jaar is en al 20 jaar traint, nog een paar gasten die af en toe eens squatten en ik.

Wordt wel lastig want meestal is het squatrack vrij en ben ik er altijd in te vinden wanneer ik train maar nu komt daar dus nog iemand bij:P

Hoho, zo te zien krijgen we er in onze gym iemand bij die eindelijk ook eens squat en deadlift!:D

Er zijn maar een stuk of 6 mensen die squatten bij ons, een bruine kerel die echt een beest is en heel relax traint en die ook nog eens super droog staat, een gast die 47 jaar is en al 20 jaar traint, nog een paar gasten die af en toe eens squatten en ik.

Wordt wel lastig want meestal is het squatrack vrij en ben ik er altijd in te vinden wanneer ik train maar nu komt daar dus nog iemand bij:P

Toen ik gisteren eens ging voor een proefbeurt, wou het toeval dat er juist 2 kerels aan het squatten waren... Iemand die redelijk buff en kaal is, en ook énen die een tattoeage op zijn arm had. Misschien dat je weet wie ik bedoel? :p Ik train de maandag, dinsdag, donderdag & vrijdag meestal rond 3 uur ofzo. Maar ik zal wel eens een uitzondering maken en ook komen wanneer dat jij traint. En no worries, imo dient de gym om te trainen, en niet voor een koffieklets. Maar als je een spotter ofzo nodig hebt, maak ik daar graag eventjes tijd voor ;) Ik zal je nog wel laten weten wanneer ik eens op hetzelfde moment als jou ga komen. Ahja, nog een klein vraagje: waar ergens kan je dippen daar? 'K heb dat daar nergens zien staan :p

Toen ik gisteren eens ging voor een proefbeurt, wou het toeval dat er juist 2 kerels aan het squatten waren... Iemand die redelijk buff en kaal is, en ook énen die een tattoeage op zijn arm had. Misschien dat je weet wie ik bedoel? :p Ik train de maandag, dinsdag, donderdag & vrijdag meestal rond 3 uur ofzo. Maar ik zal wel eens een uitzondering maken en ook komen wanneer dat jij traint. En no worries, imo dient de gym om te trainen, en niet voor een koffieklets. Maar als je een spotter ofzo nodig hebt, maak ik daar graag eventjes tijd voor ;) Ik zal je nog wel laten weten wanneer ik eens op hetzelfde moment als jou ga komen. Ahja, nog een klein vraagje: waar ergens kan je dippen daar? 'K heb dat daar nergens zien staan :p
Jep die twee kerels squatten ook, maar niet echt serieus...die kale is redelijk buff maar deadlift een stuk minder als mij..weird...

Goed om te weten dat je ook dedicated bent en naar de gym gaat om te trainen niet om te kletsen:P

En om te dippen kan je die machine gebruiken waar je assited dips en assited pull-ups kan doen, gewoon dat stoeletje naar omhoog doen en erin klappen of je kan ook dippen op dat buikspiertoestel.

Machine voor assistance dips en pull-ups
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Machine voor buikspieren

zo'n machine hebben wij ook om assisted dips en pull ups te doen...handig in het begin, maar wanneer je het zonder gewichten kunt is het behoorlijk lastig, dan moet je elke keer een gewicht op dat spul leggen zodat het beneden blijft..

zo'n machine hebben wij ook om assisted dips en pull ups te doen...handig in het begin, maar wanneer je het zonder gewichten kunt is het behoorlijk lastig, dan moet je elke keer een gewicht op dat spul leggen zodat het beneden blijft..
Bij ons kunnen we dat stoeletje dus inklappen, wat handig is!:)

Zijn ze bij jullie ook zo streng op alles? Magnesium , gewichten laten vallen etc? Bij ons is het overdreven imo mrjah :').

Damn man ik kan alleen meer respect hebben voor die voeding , kreeg ik het maar zo strak :')

Zijn ze bij jullie ook zo streng op alles? Magnesium , gewichten laten vallen etc? Bij ons is het overdreven imo mrjah :').

Damn man ik kan alleen meer respect hebben voor die voeding , kreeg ik het maar zo strak :')

zeker en vast, men overdrijft bij ons echt.

wij hebben een ECHTE health gym. wanneer ik aan het deadliften of squaten ben bekijkt iedereen mij, en krijg ik commentaar en blabla.

zeker en vast, men overdrijft bij ons echt.

wij hebben een ECHTE health gym. wanneer ik aan het deadliften of squaten ben bekijkt iedereen mij, en krijg ik commentaar en blabla.

Same , het is alsof deadlift van een andere planeet is. Maar het feit dat ze nu zeggen dat ik geen magnesium meer mag gebruiken is echt helemaal te klote voor woorden.

Commentaar moeten ze mij niet meer geven ,maar dat weten ze al langer. 1 kerel dacht ooit dat deadlift slecht was voor de rug , heb er ruzie mee staan maken tot en met :D , heel de gym keek ook weer raar en sinsdien laten ze me met rust :).

Mjah echt man , als je bij deadlift je gewicht laat vallen , roepen ze door de micro van voorzichtig te zijn met de gewichten. Onbegrijpelijk gewoon.

whahahaha.

nee, zo erg is het bij ons gelukkig nog niet...wow zeg, dat is echt zeer overdreven, ik kan me voorstellen dat je vol woede zit als je door een fail je barbell laat vallen, en ze dan door de micro zoiets roepen...

net hetzelfde bij ons hoor, squaten slecht voor je knieën, deadlift voor je rug,blabla.

whahahaha.

nee, zo erg is het bij ons gelukkig nog niet...wow zeg, dat is echt zeer overdreven, ik kan me voorstellen dat je vol woede zit als je door een fail je barbell laat vallen, en ze dan door de micro zoiets roepen...

net hetzelfde bij ons hoor, squaten slecht voor je knieën, deadlift voor je rug,blabla.

Ik fail niet :D , soms wel natuurlijk :o. Maar als je de deadlift hebt gedaan en je hebt hem op zijn hoogste punt bij je 1RM dan is het toch o zo handig om hem gewoon los te laten. Maar daar freaken ze dus van. Nuja ik laat ze toch vallen , ze moeten mij maar buitensmijten en mijn geld teruggeven :D. Volgend jaar is het normaal toch te trainen in Gent , waar ik een 100x goedkopere en veel brutere gym gevonden heb :).

ik vind het overigens behoorlijk stoer om zo bekenen te worden etc, dan heb je toch zo'n gevoel dat je echt hardcore bent;)

howla, ouders gescheiden, woon bij mijn moeder ook dicht in gent, en zoek een gym...

waar dacht je dan aan?:D

ik vind het overigens behoorlijk stoer om zo bekenen te worden etc, dan heb je toch zo'n gevoel dat je echt hardcore bent;)

howla, ouders gescheiden, woon bij mijn moeder ook dicht in gent, en zoek een gym...

waar dacht je dan aan?:D

Is soms leuk , maar deadlift zou imo iets normaals moeten zijn. En ik weet dat er velen kijken en denken van : Die is zijn rug aan het vernken etc.

Topsporthal. Langs de watersportbaan. Het is 35 euro per JAAR :D

Het addertje ? : Open van 12-14u en van 18u-22u.

Ik denk de zaterdag bijna de hele dag en de zondagvoormiddag ook.

Voor mij zal het ideaal zijn als ik op kot zit. Train toch meestal rond 6-7u.

JMP , Jellie traint daar meestal. Ze hebben zo goed als alles, lekker hardcore wel. BP , cage , gewichten tot 50kg dumbbells.

Het rare is wel , de dumbbells beginnen bij 18kg... Dus side raises etc zijn niet handig. Maar dan koop ik mij wel 2 verstelbare dumbbells :). Dan zit ik nog maar aan 65 euro voor een jaar :D

OMFG.

dat is echt ongeloofelijk goedkoop ja.

uren zouden ook perfect zijn voor mij, mijn les is toch pas gedaan om 6 uur.

anyway, ik heb nog 300 paginas te leren tegen maandag, ik ga maar wat studeren denk ik:D

ow ja, en rah rah, sorry voor het volspammen van je logje;)

OMFG.

anyway, ik heb nog 300 paginas te leren tegen maandag, ik ga maar wat studeren denk ik:D

Nice he , je kan denk ik ook gewoon eens proberen :). Je mag er ook alles laten vallen , vormt allemaal geen probleem.

Succes kerel! Ik ben er ook mee weg.

En iig ook srry van mijn kant Rah Rah man :D

Jep die twee kerels squatten ook, maar niet echt serieus...die kale is redelijk buff maar deadlift een stuk minder als mij..weird...

Goed om te weten dat je ook dedicated bent en naar de gym gaat om te trainen niet om te kletsen:P

En om te dippen kan je die machine gebruiken waar je assited dips en assited pull-ups kan doen, gewoon dat stoeletje naar omhoog doen en erin klappen of je kan ook dippen op dat buikspiertoestel.

Machine voor assistance dips en pull-ups
Machine voor buikspieren
Thx, die toestellen had ik nog niet zien staan. Ik zal maandag eens kijken want dan staat er toch dippen in het schema.

Ik heb echt een schijthekel aan mensen die constant tegen me zitten te praten in de gym, ik hoor dan driekwart van wat ze zeggen toch niet, omdat ik met mijn gedachten bij het volgende setje zit.

Ale, tot één van de keren in de gym hé ;)

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

Is soms leuk , maar deadlift zou imo iets normaals moeten zijn. En ik weet dat er velen kijken en denken van : Die is zijn rug aan het vernken etc.

Topsporthal. Langs de watersportbaan. Het is 35 euro per JAAR :D

Het addertje ? : Open van 12-14u en van 18u-22u.

Ik denk de zaterdag bijna de hele dag en de zondagvoormiddag ook.

Voor mij zal het ideaal zijn als ik op kot zit. Train toch meestal rond 6-7u.

JMP , Jellie traint daar meestal. Ze hebben zo goed als alles, lekker hardcore wel. BP , cage , gewichten tot 50kg dumbbells.

Het rare is wel , de dumbbells beginnen bij 18kg... Dus side raises etc zijn niet handig. Maar dan koop ik mij wel 2 verstelbare dumbbells :). Dan zit ik nog maar aan 65 euro voor een jaar :D

Klinkt idd interesant, ook voor mij :p, voor in de toekomst. Nu eerst een 6 maand abbonement nemen in oxygen. Ik sta al te popelen om maandag er in te vliegen :D

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

OMFG.

No problem :D, en veel succes nog met je 300 paginas! Respect dat je zo'n zware richting weet te combineren met krachttraining ;)

Terug
Naar boven