Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb paar pagina's terug een schema gepost, maar dat zal het niet worden. Nieuw schema ziet er zo uit:
Ma : borst + triceps
Flat Dumbbell Press: 10 – 8 – 6 - 4
Incline fly’s: 12 – 10 – 8
Incline Bench Press: 12 – 10 – 8 - 6
Dips: 5 keer tot net voor fail
CGBP: 12 – 10 – 8 - 6
Triceps Push Down: 10 – 10 - 10
Di : rug + hamstrings
Deadlift: 10 – 8 – 6 - 4
Chins: 5 keer tot fail
Yates Row: 12 – 10 – 8 – 6
Rack Pull: 8 – 8 - 8
Seated V-grip Row: 12 – 10 – 8 – 6
Leg Curls: 10 – 10 - 10
DO : quads en kuiten
Squat: 10 – 8 – 6 – 4
Leg Extensions: 15 – 12 – 10 - 10
Leg Press: 12 – 10 – 8 - 6
Split Squat: 10 – 8 – 6
Calves Raises: high reprange
Vr : Schouders + biceps
Seated Dumbbell Press: 10 – 8 – 6 - 4
Seated Dumbbell Lateral Raises 12 – 10 – 10 - 8
Barbell Front Raises: 12 – 10 – 10 - 8
Smith Shrugs: 12 – 10 - 8
Dumbbell Concentration Curl: 12 – 10 – 8 - 6
Cable Curl: 8 – 6 - 4
Preacher Curl: 15 - 12 - 10
Wat vinden jullie ervan en van de repranges?
.
.
Okidokie, helaas is het niet oxygen in waregem waar jij gaat, maar oxygen in nazareth waar je mij een keer naar hebt verwezenOwjah van 90->100 , dunno. Eerst van 90*3 naar 95*2 gegaan dan eens 3*95 , 4x , 5x en dan de 100. Ik gok 3-4 maand. Maar vanaf 100 wegen de kg's dubbel ( als naturel zijnde toch)
? Ik dacht in alle oxygens zullen toestellen en gewichten wel gelijk zijn, dus bea zal mij wel verder kunnen helpen
thx!
Okidokie, helaas is het niet oxygen in waregem waar jij gaat, maar oxygen in nazareth waar je mij een keer naar hebt verwezen? Ik dacht in alle oxygens zullen toestellen en gewichten wel gelijk zijn, dus bea zal mij wel verder kunnen helpen
thx!
, dacht even dat er nog een dl'er ging bijkomen bij ons 
Jip, het is altijd veel minder clean ... Ik probeer wel altijd bruin brood met kipfilet te eten maar ja, ipv een heel pak, is het dan 2 plakjes op een boterhamis altijd moeilijk he, als je bij je chick zit om te vreten?![]()
. Ik haal vooral mijn eiwitten uit melk daar. Gelukkig is het als het gekookt is wel altijd kalkoen of kipfilet... Daar probeer ik dan zoveel mogelijk van te pakken. Ze kijkt wel niet meer raar op wanneer ik bij mijn thuis een heel pak kip opeet, 's avonds mijn kwarkje of 's ochtends mijn whey drink. Heb je dezelfde problemen toch
?
Ik heb wel al thuis 'getraind' vandaag. Het enige wat ik heb is een dumbbelletje van 10 kg (ik kan hem ook met 2 handen vastpakken, dan word het genoteerd als barbell)
. Dus het is roeien met de middelen die we hebben.
hahahaha. best nice om te zien, zo met die 10 kg dumbbelltjes
ik drink ook meestal melk en eet veel kwark bij mijn vriendin, alleen stink je dan nogal uit je mond door zuivelproducten
dan moet je weer je tanden gaan poesten en blablabla :d

Aaahjoh, als je vriendin met je derde been in je mond zit merkt ze er toch niets van.
Ik ga der vanuit dat dit dagelijkse routine is jewait![]()

Het is vakantie hier en er kwam een DJ die ik echt wou zien