dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, want met het squatten kan je wel eens je onderrug voelen dus zou ik inderdaad ook morgen schouders pakken.Normaal is het morgen benendag, maar als mijn onderrug nog niet volledig hersteld is, is het dan niet beter om benen vrijdag te doen en morgen dan schouders??

Bedoeling was 3 sets met reprange 8 6 4. Na de fail iets langer gerust en dan er toch 4 x 17 kg kunnen uitpersen, maar ik ga de volgende keer lager in gewicht gaan, en strikter uitvoerenAls je failt op 5x15hammer curls waarom pak je de set daarna dan 17kg? niet echt logisch toch?![]()

Bedoeling was 3 sets met reprange 8 6 4. Na de fail iets langer gerust en dan er toch 4 x 17 kg kunnen uitpersen, maar ik ga de volgende keer lager in gewicht gaan, en strikter uitvoeren![]()
Ik doe biceps 1 maal in de week en wil daarom met verschillende repranges een zo goed mogelijke progressie maken, dus: concentration curls: 12 10 8 6, hammer curls: 8 6 4 en dan de machine curls was de bedoeling 15 12 10, maar had echt nog te weinig kracht dus dat is er totaal niet uitgekomen
biceps is echt mijn zwakke punt.Hehe..Ik weet hoe je je voelt over die biceps...klote is het! Maar we moeten geduld hebben, dan komen die guns wel!-> Conclusie: Niet tevreden over de belangrijkste oefening van deze training dus dat is al kl*te. Ook van de armen had ik toch iets meer verwacht. Achja, morgen de benen![]()

No offence, maar vind dat er altijd debiel uitzien..ik vind altijd dat als je zelf niet kan opgooien dat je het eigenlijk niet kan...Seated shoulder press vergt idd veel energie om ze in positie te krijgen. Ik laat altijd een maat 1 van de 2 gewichten aangeven. Eenmaal ze op hun plaats zijn is het een prima oefening.

No offence, maar vind dat er altijd debiel uitzien..ik vind altijd dat als je zelf niet kan opgooien dat je het eigenlijk niet kan...
Maar goed meniningen zijn als poepgaatjes, iedereen heeft er 1..![]()