- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij eet aardig wat tonijn inderdaad! Ik vind het niet echt lekker, maar ga het vandaag ook maar eens proberen!
Doe jij er verder nog iets speciaals bij?
De eerste keren dat ik tonijn at, deed ik er soms een halfuur over... Nu gaat het stukken sneller, alles went zeker? 
Zijn wel verschillende ideeen hé wat je kan doen om het iets smakelijker te maken, je moet niet alles tegelijk bij de tonijn gooien natuurlijk

)Dat begrijp ik volledig, fietsen in dit weer is onmogelijkTraining today: borst & triceps! (Met de auto gegaan, wegens noodweer)

Gaat echt super hier! Je pakt er ook gelijk een uurtje cardio bij zie ik![]()

Win-win dus.Hehe, als ik ooit een beest zal zijn ga ik al blij zijn. Mijn doel is een 90 kg wegen met bf van 10 a 12 procent. Moet ooit haalbaar zijn imo.Je deads gaan idd erg lekker! Je voeding is ook gewoon top!
Binnen een jaartje ben je een beest![]()

Klein
rond de 1m70 a 1m75.wel een kleine opmerking: traps zijn meer rug dan schouders, dus eigenlijk horen ze niet in een schouderschema.
tja ... ieder zijn gedacht erover maar 90% traint de traps gewoon bij schouders.