critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is geen pose ofzo, maar het is toch beetje duidelijk hoe mijn schouder en arm er bijstaan

Het is geen pose ofzo, maar het is toch beetje duidelijk hoe mijn schouder en arm er bijstaan![]()

Haha, fack u
! Hij staat er nu
! Heb jij eigelijk pics ergens staan? (hehe onderwerp verandering
)Haha, fack u! Hij staat er nu
! Heb jij eigelijk pics ergens staan? (hehe onderwerp verandering
)

Mijn onderrug moet sterker! Zou jij maar één van de twee doen?
Erg duidelijk is ie niet inderdaad..maar goed ik moet m'n mond houden, want post zelf ook geen nieuwe foto's![]()

Let's face it, niemand kan nooit echt veel massa aanzetten op de onderrug. Dus
veel reps heb je daar niet bij nodig. Ik zou gewoon al mijn centen zetten op één
oefening. En tenzij je ook heavy squats tot fail in dezelfde week doet, zou ik
de deadlift nemen. Gewoon goed opwarmen, en low reps, high weights. Paar weekjes
doen, even deloadje en terug op hetzelfde elan verder.
Wil je niet opwarmen, gewoon je DL op het einde zetten van je workout. Maar dan maar
één of 2 setjes all out gaan.

Het is wel parallel hé, of misschien iets er onder. Maar zeker niet ATGdamn, daar heb je me al ingehaald met die pr, je squat is 1 rep sterker dan de mijne
nette workout!
ik weet niet wat jij doet?Het is wel parallel hé, of misschien iets er onder. Maar zeker niet ATGik weet niet wat jij doet?

YES, YES nu mag ik wel m'n mond open trekken!!Erg duidelijk is ie niet inderdaad..maar goed ik moet m'n mond houden, want post zelf ook geen nieuwe foto's![]()
betere foto's maken dude

Let's face it, niemand kan nooit echt veel massa aanzetten op de onderrug. Dus
veel reps heb je daar niet bij nodig. Ik zou gewoon al mijn centen zetten op één
oefening. En tenzij je ook heavy squats tot fail in dezelfde week doet, zou ik
de deadlift nemen. Gewoon goed opwarmen, en low reps, high weights. Paar weekjes
doen, even deloadje en terug op hetzelfde elan verder.
Wil je niet opwarmen, gewoon je DL op het einde zetten van je workout. Maar dan maar
één of 2 setjes all out gaan.

Ben het deels met je eens Rob. Alleen, DL is een behoorlijk arbeidsintensieve oefening (na squat de zwaarste) ik zou dan toch voor opwarmen kiezen (of licht beginnen) en direct aan het deadliften gaan, anders heb je al je energie opgestookt om voor de rest nog wat schappelijks neer te zetten... maja, da's mijn mening...![]()
Het is natuurlijk maar netLaat je vriendin ff een paar goeie foto's maken man, we kunnen dit niet echt beoordelen gappie
Wel straffe poten training makker
---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------
Ben het deels met je eens Rob. Alleen, DL is een behoorlijk arbeidsintensieve oefening (na squat de zwaarste) ik zou dan toch voor opwarmen kiezen (of licht beginnen) en direct aan het deadliften gaan, anders heb je al je energie opgestookt om voor de rest nog wat schappelijks neer te zetten... maja, da's mijn mening...![]()
Hehehe, hier ben ik het dan weer deels met je eensHet is natuurlijk maar net
hoe je het bekijkt. Als bv je andere oefeningen waarop je massa wilt bouwen
eerst doet, heb je daar meer energie voor. Dus kan je zwaarder gaan op je BORs
etc ... Dan ben je inderdaad wat vermoeid als je aan je deadlift begint maar
dan kies je automatisch een minder gewicht wat je techniek ten goede gaat komen.
Dus ja, onder het motto low reps, kan je je DL rustig op het einde zetten. Want met doubles
en singles heb je niet veel energie nodig, gewoon wat rust tussen de reps.
Misschien maar best, want veel zat er bij mij niet in. Die shoulder press...