XXL Nutrition

Logje to di bone

wat zijn we hier nou mee?:D

Haha, fack u :D! Hij staat er nu :p! Heb jij eigelijk pics ergens staan? (hehe onderwerp verandering ;))

ik heb geen pics nee, ik ben een beetje tegen al het internet pics gedoe ;)

ik heb er wel gemaakt voor het geval ik er ooit wil posten, dan post ik netjes per 4 maanden mijn progressie.

Erg duidelijk is ie niet inderdaad..maar goed ik moet m'n mond houden, want post zelf ook geen nieuwe foto's:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Mijn onderrug moet sterker :D! Zou jij maar één van de twee doen?

Let's face it, niemand kan nooit echt veel massa aanzetten op de onderrug. Dus
veel reps heb je daar niet bij nodig. Ik zou gewoon al mijn centen zetten op één
oefening. En tenzij je ook heavy squats tot fail in dezelfde week doet, zou ik
de deadlift nemen. Gewoon goed opwarmen, en low reps, high weights. Paar weekjes
doen, even deloadje en terug op hetzelfde elan verder.

Wil je niet opwarmen, gewoon je DL op het einde zetten van je workout. Maar dan maar
één of 2 setjes all out gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Erg duidelijk is ie niet inderdaad..maar goed ik moet m'n mond houden, want post zelf ook geen nieuwe foto's:rolleyes:

Zal over paar maand wel nog eens een duidelijke foto posten. Kdenk wel wat vetter te zijn dan :p

veel reps heb je daar niet bij nodig. Ik zou gewoon al mijn centen zetten op één
de deadlift nemen. Gewoon goed opwarmen, en low reps, high weights. Paar weekjes

Wil je niet opwarmen, gewoon je DL op het einde zetten van je workout. Maar dan maar

Hmm, ik zal het eens bekijken hoe ik het ga doen. Het is inderdaad wat te veel van het goede allebei in één training. Misschien doe ik zoals jou een week rack pull en de week erna deadlift.

Vandaag is het rust, maar wel goed eten offcourse.
Bij ontwaken: 25 gr rozijnen + 28 gr whey
Meal1: Pancake (50 gr havermout / 30 gr brinta + 250 ml cocovite + 2 eieren)
Meal2: 60 gr zilvervliesrijst + 2 pangafilets + 50 gr gerookte zalm + groente
Meal3: 50 gr brinta + 500 gr kwark + 10 gr notemix + 6 gr cacao + appel
Meal4: 60 gr zilvervliesrijst + 100 gr paarderookvlees + 2 zachtgekookte eieren + groente
Meal5: 60 gr zilvervliesrijst + 150 gr kipfilet + 90 gr zalmgehakt + groente
Meal6: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + groente

Ik ga zo meteen eens een mailtje sturen naar het bedrijf van het zalmgehakt voor de voedingswaarden. Daar ben ik wel eens benieuwd naar.

Laatst bewerkt:
Benen + biceps today.

Halfuur fietsen naar gym

Par Squat
15 x barbell
12 x 60 kg
10 x 75 kg
8 x 80 kg
5 x 90 kg
4 x 90 kg
1 x 100 kg
2 x 1 x 105 kg PR
5 x 90 kg

-> hehe, leuke squatsessie :D

Leg Extensions
15 x 35 kg
12 x 55 kg
12 x 60 kg
10 x 70 kg (10de rep was maar een halve)

Leg Press (45°, gewicht is de platen die ik erop heb gedaan, voeten dicht bij elkaar)
15 x 50 kg
12 x 100 kg
10 x 140 kg
8 x 180 kg
6 x 200 kg

Smith Split Squat (gewicht enkel platen)
10 x 20 kg
8 x 30 kg
6 x 40 kg

Barbell Curl
12 x 20 kg
10 x 25 kg
8 x 27.5 kg

Cable Curl
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
5 x 45 kg

Halfuur naar huis fietsen

Conclusie: tevreden, techniek gaat ook goed bij squat. Wel merk ik dat veel reps doen echt lastig is, ook al is het met een laag gewicht.

Voeding:
Bij ontwaken: 25 gr rozijnen + 28 gr whey
Meal1: Pancake (50 gr havermout / 30 gr brinta + 250 ml cocovite + ei) + ei
Meal2: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr notenmix + groente
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + 150 gr tonijn + 10 ml olijfolie + groente
Pre-workout: Banaan + 250 ml cocovite + 6 gr cacao
Post-workout: 750 ml magere melk + 30 gr dextrose + 16 gr whey
Meal4: 60 gr zilvervliesrijst + 50 gr volkorenbrood + 200 gr kipfilet + groente
Meal5: 150 gr tonijn + ei
Meal6: 500 gr kwark + 15 gr notenmix

Morgen borst en schouders samen met bea, eens benieuwd hoelang ik ga meekunnen met hem :D

damn, daar heb je me al ingehaald met die pr, je squat is 1 rep sterker dan de mijne :D

nette workout!

Nice PR man!

Laat je vriendin ff een paar goeie foto's maken man, we kunnen dit niet echt beoordelen gappie ;)

Wel straffe poten training makker :bow:

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Ben het deels met je eens Rob. Alleen, DL is een behoorlijk arbeidsintensieve oefening (na squat de zwaarste) ik zou dan toch voor opwarmen kiezen (of licht beginnen) en direct aan het deadliften gaan, anders heb je al je energie opgestookt om voor de rest nog wat schappelijks neer te zetten... maja, da's mijn mening... ;)

Ben het deels met je eens Rob. Alleen, DL is een behoorlijk arbeidsintensieve oefening (na squat de zwaarste) ik zou dan toch voor opwarmen kiezen (of licht beginnen) en direct aan het deadliften gaan, anders heb je al je energie opgestookt om voor de rest nog wat schappelijks neer te zetten... maja, da's mijn mening... ;)

Hehehe, hier ben ik het dan weer deels met je eens :p Het is natuurlijk maar net
hoe je het bekijkt. Als bv je andere oefeningen waarop je massa wilt bouwen
eerst doet, heb je daar meer energie voor. Dus kan je zwaarder gaan op je BORs
etc ... Dan ben je inderdaad wat vermoeid als je aan je deadlift begint maar
dan kies je automatisch een minder gewicht wat je techniek ten goede gaat komen.

Dus ja, onder het motto low reps, kan je je DL rustig op het einde zetten. Want met doubles
en singles heb je niet veel energie nodig, gewoon wat rust tussen de reps.

Thx!

Laat je vriendin ff een paar goeie foto's maken man, we kunnen dit niet echt beoordelen gappie ;)

Wel straffe poten training makker :bow:

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Hehehe, hier ben ik het dan weer deels met je eens :p Het is natuurlijk maar net
hoe je het bekijkt. Als bv je andere oefeningen waarop je massa wilt bouwen
eerst doet, heb je daar meer energie voor. Dus kan je zwaarder gaan op je BORs
etc ... Dan ben je inderdaad wat vermoeid als je aan je deadlift begint maar
dan kies je automatisch een minder gewicht wat je techniek ten goede gaat komen.

Dus ja, onder het motto low reps, kan je je DL rustig op het einde zetten. Want met doubles
en singles heb je niet veel energie nodig, gewoon wat rust tussen de reps.

Volgende week ga ik het waarschijnlijk wat anders aanpakken, en deadlift iets later in mijn training plannen. Low reps, heavy weights, met singles en doubles werken, lijkt mij inderdaad interesant! Bedankt voor de tips.

Training van vandaag, pffff teleurgesteld toch wel, het was schouderdag.

Standing Shoulder Press
15 x barbell
12 x 40 kg
8 x 50 kg (9fail)
4x 55 kg (5fail)
3 x 55 kg
3 x 2 x 60 kg

-> paar weken terug deed ik nog 5x5 met 56 kg... Nu geraak ik zelfs niet aan 5 reps met 55 kg...

Cable Side Raises
15 x 5 kg
12 x 7.5 kg
10 x 10 kg
8 x 12.5 kg

Seated Lateral Rear Raises
12 x 5 kg
10 x 8 kg (10de rep was maar halve rom)
10 x 8 kg
8 x 9 kg

Dumbbell Shrugs
10 x 36 kg
2 x 8 x 40 kg
6 x 44 kg

Dan beetje prutsen met een soort rack shoulder press. Was moeilijker dan verwacht.

Assisted Pull Ups (binnenkant handen naar elkaar gedraaid)
2 x 10 x bw (-20kg)
8 x bw (-20 kg)

afgesloten met wat pompwerk op schoudermachine.

Thats all. Normaal ging ik met bearellejonas trainen vandaag, maar hij was gisteren uit gegaan en voelde zich niet echt goed :D Misschien maar best, want veel zat er bij mij niet in. Die shoulder press...

'k ga eens denken over een iets ander schema... Kdenk er aan om de compundsoefeningen niet over de 6 reps te laten gaan... ik zal mijn schema nog wel posten, zeg mij dan maar wat je er van vind.

tja, sometimes, that's just the way the cookie crumbles ... niet laten kennen, volgende keer weer beter ;)

EDIT: trouwens die 3 doubles met 60kg is anders niet van het minste hoor ;)

Laatst bewerkt:
Oh die MP is erg sterk zit wel 15kg boven mij :p (nog)

Lekkere training met goede presses.:)

Terug
Naar boven