Nice , die broek heb ik ook!
Techniek is gewoon goed

.
P.S. Je hebt wel nog werk aan je kuiten xD , helaas is dat ook mijn grote probleemzone
---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------
btw jij hebt toevallig geen abonnement naar waregem/kortrijk fso :')
Anders kon je vrijdag bij ons komen trainen xD , kan nu vrijdag helaas niet in de Pinte trainen omdat ik samen train met een maat van me.
Inderdaad een chille broek voor in te trainen, alleen jammer dat er geen zakken in zitten voor een mp3 in te steken, maarja...
Kuiten moet ik dringend eens hard beginnen aanpakken, bij de meesten is dit wel een probleemgebied imo

Neen, geen abonnement, maar als ik nog eens met de auto kan gaan, zal ik eens tot in Waregem komen. Goed?
Techniek ziet er goed uit.

Maar alleen lijkt het alsof je shortstop.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/jeppe-aron-deadlifting-228952/index2.html#post4429319
Lees even die post van Gijs ( Gmen )
Je hebt wel gelijk, als ik boven ben moet ik mijn kont nog eens goed opspannen

Ik ga er opletten in het vervolg!
Ziet er goed uit kerel. Maar het lijkt wel een beetje of je je barbell te ver voor je houdt.
Respect dat je zo tonijn blijft freten !
Bwaa, de barbell gaat net voor/tegen mijn schenen naar boven, of bedoel je bij mijn bovenbenen, want daar let ik eigenlijk nooit echt op. Altijd leuk om van een buffel te horen dat mijn techniek behoorlijk goed is

!
Mja tonijn = cheap en veel eiwitjes hé
Inderdaad, zijn techniek is goed. Hij heeft me wel gezegt naarmate hij zwaarder gaat in gewicht hij de neiging krijgt zijn rug te bollen. Ik heb heb natuurlijk nog niet zien zwaar gaan dus tot nu toe is de techiek OK!
En van die shortstop, dit is helemaal niet zijn max maar dit hoort eerder tot een soort van opwarming, waarbij het effectief 'dood' leggen van het gewicht en rust niet echt nodig is denkik.
Het gaat lekker Rah Rah Man! Wie weet binnekort nog eens tesamen trainen.
Het was fijn om met jou te trainen

Volgende keer zal ik zorgen dat ik wel een beetje hardcore train, het was maar triestig gisteren. Examen goed gekunnen?
Meeste mensen hebben idd die neiging. Maar dat is iig teken dat het iets te zwaar is gewoon.
Meh gijs etc dat zijn allemaal pro's :') , zolang je je rug maar niet kromt is het in orde. Techniek zit gewoon goed.
http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/muggenziften
!!!
Zoals je zegt: Gijs etc zijn van een heel andere categorie dan mij, maar techniek blijft natuurlijk hetzelfde als je 100 kg lift of 250 kg lift hé.
zeer nette deadlift bro!
vorm is gewoon goed.
Thx, dat kan ik wel apprecieren

! Ik ga het ook eens filmen als ik zwaarder ga, zal wel wat tegenvallen dan, denk ik
niks aan te merken op die deads kerel! Wat zijn de plannen voor vandaag?
Thx, Marvin! Vandaag heb ik de benen en biceps gedaan. Zo dadelijk post ik mijn training.