critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, tijdens de training zelf ging het echt gemakkelijk, ook niet echt veel tijd genomen tussen de setjes. Low reps zijn eigelijk wel leuk op deadliftdus dit noem jij een rustige training omdat je je rug wilt sparen??
eventjes rustig deadliften...
2 x 4 x 120 kg
4 x 2 x 130 kg
damn
netjes bro.

Mja, tijdens de training zelf ging het echt gemakkelijk, ook niet echt veel tijd genomen tussen de setjes. Low reps zijn eigelijk wel leuk op deadlift![]()

'k denk wel dat mijn techniek behoorlijk goed blijft. Ik let er wel op!Ja die deadlift is erg sterk, ook goede techniek? Zelf heb ik nogal last van bolle rug als ik hoog ga zitten met gewicht.
Ik citeer: 'je moet net dat centimetertje verder gaan, anders ga je wel een blok in je triceps krijgen, maar die streep ga je niet krijgen'.
! Morgen benen en biceps!!!lekker logje. Veel pompen zie ik. Doe je altijd op de zelfde dagen de spiergroepen of doe je ook wel eens afwisselen met spiergroepen.
go one

Damn gaat nice kerel
We moeten echt eens samen trainen, heb je nu ook blok ofniet?
Anders stel ik voor in de semesterweek.. of gewoon eens tijdens school :') Moet lukken imo.
Je benen komen al goed in de buurt van de mijne![]()
Jip, als ik maar 3 dagen kan trainen, laat ik de benen er ook uit, of doe ik de benen bij een andere spiergroep. Het is toch wel de allerlastigste dag imo.zo heb je de been training ook er weer opzitten voor deze week
goed zwaar getraint laat zelf vaak de benen weg doordat ik het net allemaal niet haal in de week;-)
Kijk aan! Weer goed bezig geweest gister! Mooie VPR gezet! Volgende keer 1x110kg squat
Prettige feestdagen![]()

Hmm...Ik zou het niet weten van die streep maar misschien eens tricep dips proberen en ook proberen locken, een perfecte massa- en krachtbouwer!Chest Dips
10 x bw
7 x bw (+5 kg)
7 x bw (+5 kg)
7 x bw (+ 7.5 kg)
6 x bw (+ 10 kg)
-> Ging wel goed. Iemand in de gym gaf me een tip wanneer ik deze oefening doe dat ik altijd moet locken, voor de streep in je triceps te accentueren. Normaalgezien stopte ik altijd net voor de lock, om zo spanning te behouden. Klopt het wat hij zegt, ik geloof er helemaal niets van, eerlijkgezegdIk citeer: 'je moet net dat centimetertje verder gaan, anders ga je wel een blok in je triceps krijgen, maar die streep ga je niet krijgen'.
Brutal voeding, ongeveer gelijk as mij, bij welke maaltijd krijg jij het moeilijk? Ik vaak bij avondeten die daarna, de kwark en de noten voor slapen gaan gaan nog wel..

Zo te zien train je nog altijd hard en efficiënt zoals altijd..
Hoe is het nu in Oxygen? Iets veranderd of niet? Het zal nog een tijdje duren vooraleer ik er terug aan het ijzer hang...
Hmm...Ik zou het niet weten van die streep maar misschien eens tricep dips proberen en ook proberen locken, een perfecte massa- en krachtbouwer!
Prettige feesten nog en ik zie je wel nog eens in de gym!

Kerel, no offence maar vier je geen kerst? Of ben je zo dedicated dat als je ouders lekker gourmetten of ander kerstvoer eten dat je je bakje rijst pakt en daarmee gaat zitten? Of eten jullie met kerst gewoon rijst met tonijn en shit![]()