XXL Nutrition

Logje to di bone

dus dit noem jij een rustige training omdat je je rug wilt sparen??

eventjes rustig deadliften...

2 x 4 x 120 kg
4 x 2 x 130 kg

damn:D

netjes bro.

• Topic Starter Topic Starter
dus dit noem jij een rustige training omdat je je rug wilt sparen??

eventjes rustig deadliften...

2 x 4 x 120 kg
4 x 2 x 130 kg

damn:D

netjes bro.
Mja, tijdens de training zelf ging het echt gemakkelijk, ook niet echt veel tijd genomen tussen de setjes. Low reps zijn eigelijk wel leuk op deadlift :D

Ja die deadlift is erg sterk, ook goede techniek? Zelf heb ik nogal last van bolle rug als ik hoog ga zitten met gewicht.

Ja die deadlift is erg sterk, ook goede techniek? Zelf heb ik nogal last van bolle rug als ik hoog ga zitten met gewicht.
'k denk wel dat mijn techniek behoorlijk goed blijft. Ik let er wel op!

Training vandaag: borst / triceps

Incline Dumbbell Press (45°)
10 x 14 kg, 5 x 20 kg
10 x 28 kg
8 x 30 kg
6 x 32 kg
4 x 36 kg

Flat Dumbbell Press
3 x 8 x 26 kg

-> Gewicht is echt niet zwaar, maar ik merk gewoon dat mijn armen vanaf de 6de rep ofzo echt beginnen te verzuren. Misschien dat ik bij mijn eerste oefening te veel van mezelf verg?!

Chest Dips
10 x bw
7 x bw (+5 kg)
7 x bw (+5 kg)
7 x bw (+ 7.5 kg)
6 x bw (+ 10 kg)

-> Ging wel goed. Iemand in de gym gaf me een tip wanneer ik deze oefening doe dat ik altijd moet locken, voor de streep in je triceps te accentueren. Normaalgezien stopte ik altijd net voor de lock, om zo spanning te behouden. Klopt het wat hij zegt, ik geloof er helemaal niets van, eerlijkgezegd:D Ik citeer: 'je moet net dat centimetertje verder gaan, anders ga je wel een blok in je triceps krijgen, maar die streep ga je niet krijgen'.

Triceps Push Down
3 x 10 x 30 kg

Peck Deck Fly's (Machine)
15 x 30 kg
12 x 40 kg
9 x 50 kg

afgesloten met weighted crunches.

Conclusie: Tevreden :D! Morgen benen en biceps!!!

Iemand die kan antwoorden op wat ik onder de dips heb gezet??

'k ga ook nog eens mijn voeding posten:
Bij ontwaken: 10 gr dextrose + 28 gr whey
Meal1: 100 gr havermout/brinta + 250 ml cocovite + ei + 5 gr cacao
Meal2: 125 gr zilvervliesrijst + 150 gr tonijn + 20 gr notenmix
Pre-workout: 500 ml magere melk + 15 gr cacao
Post-workout: 500 ml magere melk + 30 gr dextrose + 15 gr whey
Meal3: 100 gr brinta + 15 gr rozijnen + 150 gr kipfilet + groente
Meal4: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + groente
Meal5: 200 gr pangasius + 10 ml olijfolie + ei + groente7
Meal6: 500 gr kwark + 20 gr notenmix + 5 gr cacao

Laatst bewerkt:
lekker logje. Veel pompen zie ik. Doe je altijd op de zelfde dagen de spiergroepen of doe je ook wel eens afwisselen met spiergroepen.

go one

lekker logje. Veel pompen zie ik. Doe je altijd op de zelfde dagen de spiergroepen of doe je ook wel eens afwisselen met spiergroepen.

go one

Meestal is het wel ongeveer hetzelfde. Ik ben iemand die graag alles strikt doet, is soms wel erg vervelend :D

Quads en kuiten vandaag. Met de fiets moeten gaan, brr koud!

Parallel Squat
15 x bb, 2 x 6 x 60 kg
9 x 87.5 kg
6 x 92.5 kg
4 x 100 kg
2 x 103.75 kg (één kant 2.5 kg, andere kant 1.25 kg perongeluk)
2 x 105 kg VPR

Leg Press (45°) (voeten 2 cm van elkaar) (gewicht = platen die eraan hangen)
12 x 170 kg
10 x 210 kg
10 x 230 kg
8 x 265 kg

Smith Split Squat (gewicht excl barbell)
10 x 27.5 kg
8 x 40 kg
6 x 55 kg

-> Heerlijke oefening imo

Leg Extension
15 x 45 kg
2 x 12 x 55 kg
10 x 65 kg

Seated Calves Raises
verschillende setjes, niet genoteerd

Conclusie: Het ging goed vandaag. Mooie gewichten voor mij. Mijn benen worden ook groter en groter.

Morgen schouders + biceps. Superdudeeee

Damn gaat nice kerel

We moeten echt eens samen trainen :P , heb je nu ook blok ofniet?

Anders stel ik voor in de semesterweek.. of gewoon eens tijdens school :') Moet lukken imo.

Je benen komen al goed in de buurt van de mijne :P

zo heb je de been training ook er weer opzitten voor deze week:P
goed zwaar getraint laat zelf vaak de benen weg doordat ik het net allemaal niet haal in de week;-)

Kijk aan! Weer goed bezig geweest gister! Mooie VPR gezet! Volgende keer 1x110kg squat:fire:

Prettige feestdagen:D

fijne feestdagen kerel.
eet ze

Damn gaat nice kerel

We moeten echt eens samen trainen :P , heb je nu ook blok ofniet?

Anders stel ik voor in de semesterweek.. of gewoon eens tijdens school :') Moet lukken imo.

Je benen komen al goed in de buurt van de mijne :P

Aan de blok doe ik niet mee. Ik ben begonnen met voedings- en dieetleer dit schooljaar, maar ik had al rap door dat het te hoog gegrepen was voor mij, dus momenteel heb ik niet veel voor handen. De semesterweek, wanneer is dat? Mij maakt het niet echt uit hoor.

zo heb je de been training ook er weer opzitten voor deze week:P
goed zwaar getraint laat zelf vaak de benen weg doordat ik het net allemaal niet haal in de week;-)
Jip, als ik maar 3 dagen kan trainen, laat ik de benen er ook uit, of doe ik de benen bij een andere spiergroep. Het is toch wel de allerlastigste dag imo.

Kijk aan! Weer goed bezig geweest gister! Mooie VPR gezet! Volgende keer 1x110kg squat:fire:

Prettige feestdagen:D

Volgende week word er waarschijnlijk gemaxt op deadlift, squat en overhead press. En dan vanaf na nieuwjaar aan de creatine voor de eerste keer :D

Ook prettige feesten hé!

fijne feestdagen kerel.
eet ze

Thx! Ook fijne feestdagen toegewenst, beest!

Vanmiddag bij XXL een bestelling gedaan:
- 2 x 500 gr creatine monohydraat van het huismerk
- 2 x 4.500 kg (chocolade en vanille) van scivation
- tanktop van xxl en gewone tshirt van xxl

Zo kan ik er weer een tijdje aan, aangezien ik niet zoveeeeel whey neem op een dag.

Ook getraind offcourse: schouders en biceps.

Shoulder press
15 x barbell
8 x 40 kg
8 x 45 kg
7 x 50 kg (10 sec rust) 1 x 50 kg
3 x 60 kg (10 sec rust) 1 x fail
2 x 60 kg (3de rep fail)

-> Niet zo goed, maarja. Toch nog mooi volume gedraaid.

Cable Side Raises
12 x 10 kg
2 x 10 x 12.5 kg
8 x 15 kg

Dumbbell Lateral Rear Raises (beetje cheaten)
12 x 9 kg
12 x 10 kg
12 x 11 kg

Dumbbell Shrugs
12 x 30 kg
12 x 32 kg
8 x 36 kg
10 x 36 kg

Barbell Curl
15 x 20 kg
10 x 25 kg
7 x 30 kg

Cable Curl (One hand)
12 x 7.5 kg
10 x 10 kg
10 x 12.5 kg
8 x 15 kg

Cable Hammer Curl (met touw)
10 x 20 kg
10 x 25 kg
10 x 30 kg

Conclusie: Geen bijzondere gewichten getilt, maar het was mijn 4de training op rij wat toch begint door te wegen natuurlijk. Nu 3 dagen rust en goed eten!

Voeding vandaag:
Bij ontwaken: 10 gr dextrose + 16 gr whey
Meal1: 100 gr havermout/brinta + 250 ml cocovite + ei + 5 gr cacao
Meal2: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + spinazie
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + 150 gr tonijn + 20 gr notenmix + paprika
Pre-workout: 500 ml magere melk + 15 gr cacao + 5 gr honing
Post-workout: 500 ml magere melk + 30 gr dextrose + 28 gr whey + 5 gr cacao
Meal4: 95 gr brinta + 150 gr kipfilet + paprika
Meal5: Kerstavond diner bij vriendin, dus ???
Meal6: 200 gr pangasius + 4 eieren

Vandaag ben ik toch een uurtje naar de gym gegaan. Gewoon wat buik, onderarmen, benen, grip, ... Een beetje vanalles dus. Kheb nog altijd wat last van schouder, hopelijk is het over want maandag maxen op deadlift.

Voeding vandaag:
Bij ontwaken: 28 gr whey
Meal1: 100 gr havermout/brinta + 250 ml cocovite + ei (pannekoek)
Meal2: 100 gr zalmgehakt + 100 gr tartaar + uitje en tomaat
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + 150 gr tonijn + 20 gr notenmix
Pre-workout: 500 ml magere melk + 15 gr cacao + 5 gr honing
Post-workout: 500 ml magere melk + 20 gr dextrose + 15 gr whey
Meal4: 150 gr brinta + 25 gr rozijnen + 200 gr kipfilet
Meal5: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + spinazie
Meal6: 500 gr kwark + 20 gr notenmix + 5 gr cacao

Kcal totaal: rond de 4000

Brutal voeding, ongeveer gelijk as mij, bij welke maaltijd krijg jij het moeilijk? Ik vaak bij avondeten die daarna, de kwark en de noten voor slapen gaan gaan nog wel..

Zo te zien train je nog altijd hard en efficiënt zoals altijd..
Hoe is het nu in Oxygen? Iets veranderd of niet? Het zal nog een tijdje duren vooraleer ik er terug aan het ijzer hang...

Chest Dips
10 x bw
7 x bw (+5 kg)
7 x bw (+5 kg)
7 x bw (+ 7.5 kg)
6 x bw (+ 10 kg)

-> Ging wel goed. Iemand in de gym gaf me een tip wanneer ik deze oefening doe dat ik altijd moet locken, voor de streep in je triceps te accentueren. Normaalgezien stopte ik altijd net voor de lock, om zo spanning te behouden. Klopt het wat hij zegt, ik geloof er helemaal niets van, eerlijkgezegd:D Ik citeer: 'je moet net dat centimetertje verder gaan, anders ga je wel een blok in je triceps krijgen, maar die streep ga je niet krijgen'.
Hmm...Ik zou het niet weten van die streep maar misschien eens tricep dips proberen en ook proberen locken, een perfecte massa- en krachtbouwer!

Prettige feesten nog en ik zie je wel nog eens in de gym!

Brutal voeding, ongeveer gelijk as mij, bij welke maaltijd krijg jij het moeilijk? Ik vaak bij avondeten die daarna, de kwark en de noten voor slapen gaan gaan nog wel..

Maaltijd 3 (rijst, tonijn en noten) is op het einde altijd binnensjouwen. Al de rest gaat behoorlijk makkelijk naar binnen. Ik ben altijd al een goede eter geweest :D

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Zo te zien train je nog altijd hard en efficiënt zoals altijd..
Hoe is het nu in Oxygen? Iets veranderd of niet? Het zal nog een tijdje duren vooraleer ik er terug aan het ijzer hang...

Hmm...Ik zou het niet weten van die streep maar misschien eens tricep dips proberen en ook proberen locken, een perfecte massa- en krachtbouwer!

Prettige feesten nog en ik zie je wel nog eens in de gym!

Niets veranderd, wel zie ik bijna altijd dezelfde superdudes die elke dag opnieuw armen en borst trainen. En zich dan breed gaan voelen :D

'k ga nu nog een weekje chest dips doen, en vanaf na nieuwjaar de triceps dips er terug in. Dippen vind ik echt een leuke oefening :D

Jij ook prettige feesten en hoe ging de operatie? En hoe gaat het herstel? Kan je al wat eten enzo?

Edit: ben je verhaaltje aan het lezen ;)

Laatst bewerkt:
Kerel, no offence maar vier je geen kerst? Of ben je zo dedicated dat als je ouders lekker gourmetten of ander kerstvoer eten dat je je bakje rijst pakt en daarmee gaat zitten? Of eten jullie met kerst gewoon rijst met tonijn en shit;)

Kerel, no offence maar vier je geen kerst? Of ben je zo dedicated dat als je ouders lekker gourmetten of ander kerstvoer eten dat je je bakje rijst pakt en daarmee gaat zitten? Of eten jullie met kerst gewoon rijst met tonijn en shit;)

Vrijdagavond heb ik kerstavond bij mijn vriendin gevierd en gewoon meegegeten van de pot. Kerst zelf was daar dan de overschot van de avond voordien. En gisteren is voor mij gewoon een dag als een ander, Ik ben ook niet echt een familie-man, dus familiefeesten enzo laat ik gemakkelijk langs mij voorbijgaan ;)

Rug en hams today

Deadlift (maxen)
5 x 50 kg
2 x 2 x 90 kg
3 x 110 kg
2 x 120 kg
1 x 130 kg
1 x 140 kg
1 x 145 kg (PR)
1 x 150 kg (PR!!!)

T-Bar Row (gewicht excl. bar)
15 x 15 kg
12 x 25 kg
3 x 10 x 45 kg

Assisted Pull Ups (- 20 kg)
8 x
6 x
6 x

-> Echt zwak!

Dumbbell Row
10 x 24 kg
8 x 28 kg
8 x 30 kg
6 x 32 kg

Hammer Grip Pull Down
10 x 30 kg
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 60 kg

Lying Leg Curls
4 setjes, niet genoteerd.

heb even wat pagina's door gespit.
ziet er goed uit, keurige trainingen zet je neer, en je voeding heb ik hellemaal niks over op te merken.
brutale DL niet een maar 2PR's! altijd leuk
maar heb wel een dingetje op te merken, 150kg DL en 32kg db row's en dan maar 45kg t-bar rows, is de stang 20 a 30kg of is dit een oefening die niet zo gemakkelijk verloopt?

Terug
Naar boven