Fitness Seller

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
heb even wat pagina's door gespit.
ziet er goed uit, keurige trainingen zet je neer, en je voeding heb ik hellemaal niks over op te merken.
brutale DL niet een maar 2PR's! altijd leuk
maar heb wel een dingetje op te merken, 150kg DL en 32kg db row's en dan maar 45kg t-bar rows, is de stang 20 a 30kg of is dit een oefening die niet zo gemakkelijk verloopt?
Welkom in mijn logje beest!

De stang weegt 20 kg. T-Bar is 'zelfontworpen', aan de éne kant 15 kg, en aan de andere kant dan mijn gewichten die ik noteer. Ik kan hem denk ik wel iets zwaarder pakken, maar dan zou mijn vorm er wel onder lijden en het is ook niet altijd gemakkelijk om mijn handvatten op de juiste plaats te houden. Ik vind het een goede oefening, maar qua gewichten valt het nog wat tegen :p

Welkom in mijn logje beest!

De stang weegt 20 kg. T-Bar is 'zelfontworpen', aan de éne kant 15 kg, en aan de andere kant dan mijn gewichten die ik noteer. Ik kan hem denk ik wel iets zwaarder pakken, maar dan zou mijn vorm er wel onder lijden en het is ook niet altijd gemakkelijk om mijn handvatten op de juiste plaats te houden. Ik vind het een goede oefening, maar qua gewichten valt het nog wat tegen :p
Bedankt, ik dacht dit logje moet ik toch even bekijken, logje to di bone!
Nee maar ik wou al eerder in je log een kijkje hebben genomen, had ik ook gedaan maar had alleen niet gereageert.

homegym of gewoon in de gym? want ''ik'' heb zelf ook een t-bar verzonnen in me gym, of ja zo doen enkele pro's het ook.
(barbell met een handvat (hoeking) onder stang, gewicht erop en roeien maar)
maar ik was de eerste en nog steeds een van de weinige in me gym die de t-bar row eigenlijk doet, zelfde met DL, Yates Row.
maar goed, het licht er inderdaad aan wat voor handvaten je erop hebt zitten, en hoe het is gemaakt (mijne is dus gewoon een BB).

En ik had iets gelezen over de uitvoering van dips, ik doe hem altijd gewoon hellemaal strekken, maar kan zijn dat die soms niet 100% gestrekt is maar 95% zo erg is het niet imo.

ey beest,
ben er tijdje niet meer online geweest maar jou trainingen gaan als een speer man. been training zag er super uit en je rug sta ik altijd van te kijken wat je neer zet. lkkr

DL gaat lekker man ! De rest ook imo :) Vooral die voeding is insane goed :D

Bedankt, ik dacht dit logje moet ik toch even bekijken, logje to di bone!
Nee maar ik wou al eerder in je log een kijkje hebben genomen, had ik ook gedaan maar had alleen niet gereageert.

homegym of gewoon in de gym? want ''ik'' heb zelf ook een t-bar verzonnen in me gym, of ja zo doen enkele pro's het ook.
(barbell met een handvat (hoeking) onder stang, gewicht erop en roeien maar)
maar ik was de eerste en nog steeds een van de weinige in me gym die de t-bar row eigenlijk doet, zelfde met DL, Yates Row.
maar goed, het licht er inderdaad aan wat voor handvaten je erop hebt zitten, en hoe het is gemaakt (mijne is dus gewoon een BB).

En ik had iets gelezen over de uitvoering van dips, ik doe hem altijd gewoon hellemaal strekken, maar kan zijn dat die soms niet 100% gestrekt is maar 95% zo erg is het niet imo.

Ik en Yoshuba (hier op het forum) zijn denk ik de enige die de t-bar row doen in onze gym. Het ziet ook maar een beetje raar hé :D Deadlift heb ik in totaal nog maar 3 andere mensen zien doen, waarvan Yoshuba onderandere. Yates row, bor etc. heb ik ook alleen nog maar Yosh zien doen en nog een andere gozer. Behoorlijk triestig eigelijk...

Mja wat die kerel zei over dippen is imo bullshit. Ik lock altijd net niet, dus er blijft constant spanning, wat het imo juist lastiger maakt. En ook dat hij dan zei dat je door de lock een streep op je triceps krijgt, is toch ook nonsens. Als je op een procentje of 8 a 10 staat, denk ik wel dat je al aardig wat definitie kan zien in je triceps. Als je nu lockt of niet bij dips :p

ey beest,
ben er tijdje niet meer online geweest maar jou trainingen gaan als een speer man. been training zag er super uit en je rug sta ik altijd van te kijken wat je neer zet. lkkr

Hehe de 2 broertjes. Ik wou dat ik ook een broer had die aan krachttraining deed :D
Bedankt voor de comment, ik ga jullie logjes ook even checken!

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

DL gaat lekker man ! De rest ook imo :) Vooral die voeding is insane goed :D
'k vind toch dat ik goed vooruit ga, ja!
Zeg, wanneer gaan we nu eens samen trainen. Wanneer is die semesterweek, want daar heb ik echt nog nooit van gehoord:D

Thx lennart! Ik zal je ook eens een bezoekje brengen in je log

Na de examens :D

Dan kom ik zowieso eens af. Nu nog een week blok dan 2 weken examens en dan een weekje vakantie ^^ = semesterweek :D

Ik en Yoshuba (hier op het forum) zijn denk ik de enige die de t-bar row doen in onze gym. Het ziet ook maar een beetje raar hé :D Deadlift heb ik in totaal nog maar 3 andere mensen zien doen, waarvan Yoshuba onderandere. Yates row, bor etc. heb ik ook alleen nog maar Yosh zien doen en nog een andere gozer. Behoorlijk triestig eigelijk...

Mja wat die kerel zei over dippen is imo bullshit. Ik lock altijd net niet, dus er blijft constant spanning, wat het imo juist lastiger maakt. En ook dat hij dan zei dat je door de lock een streep op je triceps krijgt, is toch ook nonsens. Als je op een procentje of 8 a 10 staat, denk ik wel dat je al aardig wat definitie kan zien in je triceps. Als je nu lockt of niet bij dips :p
bij mij ziet er niet raar uit, of ja dat vind ik dan, ik word in ieder geval vaak aangegaapt door mensen als ik de T-bar doe.
er zijn maar 3 mensen in mijn gym die de T-bar doen dat is BREAMbo, nog een jongen in onze gym waar ik soms samen mee train, en ik.
BOR/Yates Row doen er mischien 4, zelfde ik net opnoemde en nog zo'n jongen die wel buf is.
en deadlift misschien 6 a 8 man, waarvan me broer weer, die ene jongen, en 3 broers die ook in onze gym trainen, ik weet dat 2 van hun 190KG hebben gedeadlift toen.
maar ja triest ja!

en die streep in je triceps is echt de grootste onzin wat ik gehoord hebt, je hebt een hoefijzer vorm in je triceps of je hebt het niet(licht ook weer aan je BF en hoelang je traint, of je bent gewoon ecto en hebt een flink pakketje botten en spieren:p)

bij mij ziet er niet raar uit, of ja dat vind ik dan, ik word in ieder geval vaak aangegaapt door mensen als ik de T-bar doe.
er zijn maar 3 mensen in mijn gym die de T-bar doen dat is BREAMbo, nog een jongen in onze gym waar ik soms samen mee train, en ik.
BOR/Yates Row doen er mischien 4, zelfde ik net opnoemde en nog zo'n jongen die wel buf is.
en deadlift misschien 6 a 8 man, waarvan me broer weer, die ene jongen, en 3 broers die ook in onze gym trainen, ik weet dat 2 van hun 190KG hebben gedeadlift toen.
maar ja triest ja!

en die streep in je triceps is echt de grootste onzin wat ik gehoord hebt, je hebt een hoefijzer vorm in je triceps of je hebt het niet(licht ook weer aan je BF en hoelang je traint, of je bent gewoon ecto en hebt een flink pakketje botten en spieren:p)

Jij vind het er niet raar uitzien, ik ook niet btw van mezelf, omdat het hier gewoon een basisoefening is en omdat wij (ik toch in ieder geval) het al duizend keer hebben gezien in filmpjes van pro's.
6 a 8 man deadlift is nog behoorlijk veel :D.

En die kerel die het mij zei, zag ik net na hij mij die tip gaf dumbbell side raises helemaal verkeerd doen :D Dat je een beetje cheat oke, maar hij deed echt de hele bewegeing met zijn duim naar boven, als je begrijpt wat ik bedoel? Dat doen de meesten zelfs in mijn gym :D

bij mij ziet er niet raar uit, of ja dat vind ik dan, ik word in ieder geval vaak aangegaapt door mensen als ik de t-bar doe.
Er zijn maar 3 mensen in mijn gym die de t-bar doen dat is breambo, nog een jongen in onze gym waar ik soms samen mee train, en ik.
Bor/yates row doen er mischien 4, zelfde ik net opnoemde en nog zo'n jongen die wel buf is.
En deadlift misschien 6 a 8 man, waarvan me broer weer, die ene jongen, en 3 broers die ook in onze gym trainen, ik weet dat 2 van hun 190kg hebben gedeadlift toen.
Maar ja triest ja!

En die streep in je triceps is echt de grootste onzin wat ik gehoord hebt, je hebt een hoefijzer vorm in je triceps of je hebt het niet(licht ook weer aan je bf en hoelang je traint, of je bent gewoon ecto en hebt een flink pakketje botten en spieren:p)

yea buddy

Jij vind het er niet raar uitzien, ik ook niet btw van mezelf, omdat het hier gewoon een basisoefening is en omdat wij (ik toch in ieder geval) het al duizend keer hebben gezien in filmpjes van pro's.
6 a 8 man deadlift is nog behoorlijk veel :D.

En die kerel die het mij zei, zag ik net na hij mij die tip gaf dumbbell side raises helemaal verkeerd doen :D Dat je een beetje cheat oke, maar hij deed echt de hele bewegeing met zijn duim naar boven, als je begrijpt wat ik bedoel? Dat doen de meesten zelfs in mijn gym :D
ik ben al blij dat we een handvat hebben waarmee ik t-bar rows mee kan doen!

njah de vaste crew doet meestal deadliften, en als je geluk hebt zijn 2 van de 3 stangen bezet door crew die doet deadliften:p

haha zo'n mensen moet je hellemaal niet serieus nemen:roflol:
hmm ja ik begrijp wat je bedoelt

Dikke deadlift tuna-man ;)

Je blijft echt goed bezig man!!:D

Thx Rob!
Je blijft echt goed bezig man!!:D
Ik probeer elke training te knallen, ja :D

Vandaag was normaal borst en triceps dag, maar omdat ik al een tijdje last heb van mij schouder heb ik vandaag maar benen/biceps gedaan. Zo meteen eens opzoeken in de blessuresectie als er iemand is met soortgelijke klachten.

Vandaag is ook mijn creatine toegekomen. Ik ben van plan om op trainingsdagen 3 gr 's ochtends te nemen en na de training ook 3 gr. Op rustdagen 5 gr 's ochtends. Vandaag heb ik 5 gr na de training genomen omdat ik de creatine 's ochtends nog niet in mijn bezit had.

Dus benen/biceps:

Parallel Squat
20 x barbell
15 x 60 kg
12 + 80 kg
3 x 8 x 90 kg

-> Wow, nice!

Leg Press (45° - plate loaded - voeten dicht bijéén)
10 x 80 kg
10 x 170 kg
3 x 10 x 220 kg

Leg Extension
10 x 20 kg
10 x 30 kg
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 60 kg

Seated Leg Press (normal stance)
12 x 101 kg
12 x 141 kg
12 x 173 kg
12 x 206 kg

One Hand Cable Curl
12 x 12.5 kg
10 x 17.5 kg
8 x 22.5 kg
5 x 22.5 kg en meteen erna 3 x 22.5 kg

Machine Curl
4 setjes

Voeding:
Bij ontwaken: 10 gr dextrose + 15 gr whey
Meal1: 100 gr havermout/ brinta + 250 ml cocovite + ei + 5 gr cacao
Meal2: 150 gr ontvette ham + 5 ml notenolie + ei + paprika en rucola
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + 150 gr tonijn + 20 gr notenmix
Pre-workout: 1 liter magere melk + 15 gr cacao
Post-workout: 30 gr dextrose + 28 gr whey + 5 gr creatine + 5 gr cacao
Meal4: 150 gr brinta + 25 gr rozijnen + 150 gr kipfilet
Meal5: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + spinazie
Meal6: 500 gr kwark + 20 gr notenmix + 5 gr cacao

In het vervolg een halve liter melk naar het ontbijt verplaatsen, want 1 liter was wat te veel van het goede, was gedurende de hele training een beetje misselijk.

Goed de benen aangepakt, maar waarom machine/cable curls:D?
(had zelf vandaag ook wat last van me schouder, hij voelde wat stijf aan, maar niks ernstigs denk/hoop ik)

Dik veel reps op je squat kerel ... er hangt een nieuwe 1RM in de lucht ;)

Wat zegt de weegschaal/spiegel?

Ik ben er inderdaad van overtuigd dat je 1RM wel iets hoger is nu!:D

Goed de benen aangepakt, maar waarom machine/cable curls:D?
(had zelf vandaag ook wat last van me schouder, hij voelde wat stijf aan, maar niks ernstigs denk/hoop ik)

Geen reden :p Ik ben gewoon nog wat aan het uitzoeken welke oefening ik het best voel bij biceps.

Dik veel reps op je squat kerel ... er hangt een nieuwe 1RM in de lucht ;)

Wat zegt de weegschaal/spiegel?

Zaterdag waarschijnlijk weer benen. 'k zal dan nog eens maxen... Hopelijk niet meer te gaar van oudejaarsavond :rolleyes:

Vandaag woog ik 81.5 kg, vet blijft wel onder controle. Komt mede doordat ik altijd met de fiets naar de gym ga denk ik. Het gaat goed vooruit :D

Ik ben er inderdaad van overtuigd dat je 1RM wel iets hoger is nu!:D

Zaterdag, we gonna find out :D!

Oke, laatste training van het jaar. En het was duidelijk een eindejaars-training.
Geen structuur in de training, ik deed maar wat.

Wel een leuk duo gezien in de gym. De één had een vp van rond de 25 a 30. En de ander was een dunne ecto die al krom liep omdat hij duidelijk maar één spier traint: de borst. Zo zag hun workout eruit: Smith bench press (flat), Flat bench press, Decline bench press, incline bench press, terug flat smith bench press, incline dumbbell press. En dan had ik gedaan :p. Ongelofelijk...

Mijn workout:

Bent Over Row
15 x barbell
12 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg

één of andere machine voor rug:
8 x 50 kg
8 x 70 kg
8 x 80 kg
8 x 90 kg (geen zuivere reps)

T-bar row (plate loaded)
15 x 15 kg
12 x 25 kg
10 x 35 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg

Dumbbell Shrugs
10 x 26 kg
10 x 28 kg
10 x 30 kg
10 x 32 kg
10 x 36 kg

Dips
3 x 10 x bw

-> Geen last van schouder, wel beetje van polsen.

Incline Bench Press
15 x 10 kg
12 x 15 kg
10 x 22 kg
8 x 26 kg
6 x 30 kg
4 x 32 kg

-> Bij in het positie brengen beetje last van schouder, tijdens pressen zelf niet.

Dumbbell Side raises (licht)
15 x 3 kg
12 x 4 kg
10 x 5 kg

-> Geen last van schouder

MP
5 x barbell

-> Gestopt want voelde niet meer goed.

Terug
Naar boven