Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje! Ik wens je een snel en goed herstel toe in 2010Toch nog een aantal mooie gewichten neergezet!
Nog vele harde trainingen toegewenst in 2010 en prettige feesten, geniet ervan!
Tot binnen een maand of 8 in de gym!![]()

Thx, Marvin. Jij ook beste wensen héToch lekkere training neergeknald gister!!
Beste wensen voor 2010! Hardcore level op 200%!
Dat je vele pr'tjes mag neerzetten!Jij ook een gelukkig nieuwjaar, Keun! Gisteren samen met mijn vriendin gourmet gegeten. Nou ja, ze was door onbekende redenen behoorlijk misselijk, dus heeft ze bijna niets door haar keel gekregen. Na het eten heeft ze nog wat geslapen en gelukkig is ze erdoor gekomen! We zijn naar een feest geweest hier in de buurt. Niets speciaal, geen alcohol gedronken, wel aan de G, maar ik lag er al om 5 uur in. Valt zeer goed, is al anders geweest op oudejaarZalig nieuwjaar, gister nog wat gedaan of had je het bezoek vermijd (je was ja niet zo'n feestganger)
!Even een techniek check: Is slechts met 60 kg, daarna viel camera uit !
View My Video
Training update volgt wel nog vandaag.
Eens proberen opletten, maar 'k denk dat ik dan omvalgoede techniek imo. zou zelf alleen iets minder je lichaam buigen naar je knieen, maar miss is dat met jouw bouw nodig voor een goede vorm.

Eens proberen opletten, maar 'k denk dat ik dan omval![]()
lekker getraint vandaag, je techniek ziet er goed uit, je gym ook!

)Hee man dacht ik zal es ff je logje checken
Ik train vandaag ook de rug, maar ik doe liever deadlifts op het laatst anders kan ik echt geen BOR meer doen. Is een echte aanraderiig heel veel suc6 met je schema en natuurlijk je doel!!
! Dit schema doe ik de oefeningen met de zwaarste load en minste reps per set eerst. Dus deadlift zowiezo op één 

Thx, zodadelijk mijn training eens posten...
nou nou, ik zou toch proberen die 30° aan te houden kerel
Netjes gepresst