Gaat best goed met je benen hoor! En voor mij ook geen deads voor BOR's..
Thx, morgen worden ze weer eens goed aangepakt.
Ja, voelt echt zo slecht aan.. Waarschijnlijk ga ik eerst t-bar row doen, dat is een soort machine, wel vrije bewegingsruimte, maar je hebt wel een borststeun.
benen pics? die wil ik tegen feb-mrt posten als ik het foto waardig vind.
andere pic(s) komen binnekort wss, zodra ik me tanktop van golds gym binnen is
Kben benieuwd hoe je er dan gaat bijstaan... Op je laatste foto sta je er echt al goed bij. Je lijkt zeker een stuk zwaarder!
Is het een stringer tanktop dat je hebt gekocht? Via welke site? En hoe zat het met de prijs?
wheels zien er goed uit bro, zit al flink wat massa op!
Ik vond die deads nog niet eens zo verkeerd hoor, misschien ietsje verder je knieën buigen zodat je je benen meer betrekt bij de lift, maar eigenlijk vond ik hem niet slecht.
Wat een eer om Loo in mijn log te mogen verwelkomen

!
Je hebt groot gelijk dat ik meer mijn benen moet betrekken bij mijn lifts, en mijn core ook altijd goed opspannen. Kvind dat mijn rug veel te bol is op de filmpjes. Ik moet er goed voor opletten want hernia's zitten hier echt in de familie, en daar heb ik echt geen zin in!
Training update zodadelijk, nu geen zin in.
Edit: nu dus.
Normaal ging ik starten met CGBP maar bench was bezet door gasten die maandag en dinsdag ook al niets anders gedaan hadden dan gebenched. *zuchttttt*. Dus maar starten met dippen.
Weighted Dips
15 x bw
10 x bw (+ 5 kg)
9 x bw (+ 10 kg)
7 x bw (+ 12.5 kg)
7 x bw (+ 12.5 kg)
Dan even cgbp in smith (8x40kg,excl bar), maar dat voelde echt niet goed, en dan hadden die andere kerels eindelijk gedaan.
CGBP
10 x 50 kg
8 x 60 kg
8 x 60 kg
6 x 65 kg
Triceps Pushdown
12 x 22.5 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
Dumbbell Curl
8 x 12 kg
8 x 14 kg
6 x 14 kg + 2 x 12 kg
Incline Ez-bar Curl
10 x 18 kg
10 x 18 kg
10 x 18 kg
Cable Curl (One hand)
12 x 10 kg
12 x 12.5 kg
12 x 15 kg
En dan nog wat lichte side raises en t-bar rows, ook zeer licht. Voor de doorbloeding een beetje.
Conclusie: Goede training, aan de biceps is er wel nog veel werk.