Fitness Seller

Logje to di bone

Vandaag rug en buik.
-> Tijdens de oefeningen geen last van mijn spier in rug, alleen als ik mijn hoofd naar links draai is het een soort stekende pijn. Duidelijk is wel geworden: BOR na deadlift = no go. Even aanpassen volgende week.
Filmpjes komen zodadelijk, want mijn vorm is al zeker niet meer zo goed als met de 110 kg :p
na DL gaat de BOR echt lekker bij mij, vooral de lift omhoog is super licht dan! me onderug voelt wel flink opgepompt en is me onderug wat zwakkermaar het gaat goed!

ik vond je techniek bij de 125 toch nog keurig hoor, maar bij de 130 zou je misschien wat dieper met je benen/heupen kunnen staan.

• Topic Starter Topic Starter
na DL gaat de BOR echt lekker bij mij, vooral de lift omhoog is super licht dan! me onderug voelt wel flink opgepompt en is me onderug wat zwakkermaar het gaat goed!

ik vond je techniek bij de 125 toch nog keurig hoor, maar bij de 130 zou je misschien wat dieper met je benen/heupen kunnen staan.

Mij stoort het inderdaad dat mijn onderrug behoorlijk zwak is op dat moment... Inderdaad, benen en heupen iets dieper en borst goed vooruit blijven duwen.

Tandestoker-pic:
30wb0v6.jpg

Mij stoort het inderdaad dat mijn onderrug behoorlijk zwak is op dat moment... Inderdaad, benen en heupen iets dieper en borst goed vooruit blijven duwen.

Tandestoker-pic:
30wb0v6.jpg
daar kan ik wel wat etensresten tussen me tanden mee weghalen..zien er goed uit hoor! de vorm is er in ieder geval al.

Thx, ja het begin is er al. Maar dat is het dan ook :D!
Wanneer post jij nog eens nieuwe pics?

nette been training en de pica zien goed uit van je bene droger dan mijne:P
doe je vaak de bene?

Ik vind ook dat je toch al stevige stappers hebt kerel ...

nette been training en de pica zien goed uit van je bene droger dan mijne:P
doe je vaak de bene?
Één keer per week. Maar als ik ergens last van heb, schouders ofzo, dan doe ik schouders niet en train ik in de plaats nog eens benen.

Ik vind ook dat je toch al stevige stappers hebt kerel ...
Dankjewel, pa Rob :p

Zo meteen armen trainen, echt geen zin in eigelijk...
CGBP
Weighted Dips
Triceps Push Down
Dumbbell Curl
Ez-bar Curl
One Hand Cable Curl
en misschien nog wat grip trainen

Voeding vandaag:
Bij opstaan: 10 gr dextrose + 15 gr whey + 3 gr creatine
Meal1: 100 gr havermout/brinta + 250 ml cocovite + 10 gr cacao + ei + 500 ml magere melk
Meal2: 150 gr kabeljauw + 1 eiwit + 1 ei + 10 ml olijfolie + groente
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + 150 gr tonijn + 20 gr notenmix + groente
Pre-workout: 500 ml magere melk + 28 gr whey + 15 gr cacao + 5 gr honing + 3 gr creatine
Post-workout: 30 gr dextrose + 5 gr cacao + 3 gr creatine
Meal4: 100 gr brinta + 10 gr rozijnen + 150 gr kipfilet
Meal5: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + spinazie
Meal6: 500 gr kwark + 20 gr notenmix + 5 gr cacao

Totaal van rond de 4000 kcal. No cardio today :D

Laatst bewerkt:
Gaat best goed met je benen hoor! En voor mij ook geen deads voor BOR's..:D

Thx, ja het begin is er al. Maar dat is het dan ook :D!
Wanneer post jij nog eens nieuwe pics?
benen pics? die wil ik tegen feb-mrt posten als ik het foto waardig vind.
andere pic(s) komen binnekort wss, zodra ik me tanktop van golds gym binnen is:D

wheels zien er goed uit bro, zit al flink wat massa op! :thumb:

Ik vond die deads nog niet eens zo verkeerd hoor, misschien ietsje verder je knieën buigen zodat je je benen meer betrekt bij de lift, maar eigenlijk vond ik hem niet slecht.

Gaat best goed met je benen hoor! En voor mij ook geen deads voor BOR's..:D
Thx, morgen worden ze weer eens goed aangepakt.
Ja, voelt echt zo slecht aan.. Waarschijnlijk ga ik eerst t-bar row doen, dat is een soort machine, wel vrije bewegingsruimte, maar je hebt wel een borststeun.

benen pics? die wil ik tegen feb-mrt posten als ik het foto waardig vind.
andere pic(s) komen binnekort wss, zodra ik me tanktop van golds gym binnen is:D
Kben benieuwd hoe je er dan gaat bijstaan... Op je laatste foto sta je er echt al goed bij. Je lijkt zeker een stuk zwaarder!
Is het een stringer tanktop dat je hebt gekocht? Via welke site? En hoe zat het met de prijs?

wheels zien er goed uit bro, zit al flink wat massa op! :thumb:

Ik vond die deads nog niet eens zo verkeerd hoor, misschien ietsje verder je knieën buigen zodat je je benen meer betrekt bij de lift, maar eigenlijk vond ik hem niet slecht.
Wat een eer om Loo in mijn log te mogen verwelkomen :D!
Je hebt groot gelijk dat ik meer mijn benen moet betrekken bij mijn lifts, en mijn core ook altijd goed opspannen. Kvind dat mijn rug veel te bol is op de filmpjes. Ik moet er goed voor opletten want hernia's zitten hier echt in de familie, en daar heb ik echt geen zin in!

Training update zodadelijk, nu geen zin in.
Edit: nu dus.

Normaal ging ik starten met CGBP maar bench was bezet door gasten die maandag en dinsdag ook al niets anders gedaan hadden dan gebenched. *zuchttttt*. Dus maar starten met dippen.

Weighted Dips
15 x bw
10 x bw (+ 5 kg)
9 x bw (+ 10 kg)
7 x bw (+ 12.5 kg)
7 x bw (+ 12.5 kg)

Dan even cgbp in smith (8x40kg,excl bar), maar dat voelde echt niet goed, en dan hadden die andere kerels eindelijk gedaan.

CGBP
10 x 50 kg
8 x 60 kg
8 x 60 kg
6 x 65 kg

Triceps Pushdown
12 x 22.5 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg

Dumbbell Curl
8 x 12 kg
8 x 14 kg
6 x 14 kg + 2 x 12 kg

Incline Ez-bar Curl
10 x 18 kg
10 x 18 kg
10 x 18 kg

Cable Curl (One hand)
12 x 10 kg
12 x 12.5 kg
12 x 15 kg

En dan nog wat lichte side raises en t-bar rows, ook zeer licht. Voor de doorbloeding een beetje.

Conclusie: Goede training, aan de biceps is er wel nog veel werk.

Laatst bewerkt:
Goed je armen volgepompt kerel:fire:!!

dat is een aardig intensieve training kerel!
mooi volume op vrijwel alle oefeningen

Techniek bij DL is zeker niet slecht hoor, tja toch een kleine bolling in de rug helaas maar het valt echt heel erg mee. Het is toch jammer inderdaad, zelf worstel ik er ook mee, en bij mij is het nog wel stukken erger.

Goede benen ook, daar zit al aardig echte spiermasse op geplakt.

Goed je armen volgepompt kerel:fire:!!
Dankje Marvin, ze hebben het nodig!
dat is een aardig intensieve training kerel!
mooi volume op vrijwel alle oefeningen
Normaalgezien ging ik biceps eerst pakken, maar ik vind dips en cgbp toch voorrang hebben op curls :D
Techniek bij DL is zeker niet slecht hoor, tja toch een kleine bolling in de rug helaas maar het valt echt heel erg mee. Het is toch jammer inderdaad, zelf worstel ik er ook mee, en bij mij is het nog wel stukken erger.

Goede benen ook, daar zit al aardig echte spiermasse op geplakt.
Eens wat rondgezocht op het forum en een fout die ik ook maak is dat ik mijn schouders voor de barbell houd, die moeten erachter. En dan eigelijk echt naar achtertrekken ipv naar omhoog. Ook ga ik wat lager gaan met mijn benen zodat die ook mee kunnen trekken aan dat gewicht. Ik ga het nog eens filmen volgende week probably.

Training van vandaag: **** supahdudes, it's legs-time!

Parallel Squat
15 x bb, 12 x 60 kg, 8 x 80 kg
5 x 95 kg
4 x 100 kg
5 x 100 kg
4 x 102.5 kg
4 x 102.5 kg

Quarter Squat (eerste keer)
6 x 70 kg
6 x 90 kg
6 x 110 kg
6 x 130 kg

Leg Press (Plate Loaded / Small Stance)
10 x 220 kg
10 x 240 kg
10 x 250 kg

Dumbbell Split Squat
12 x 15 kg
12 x 20 kg
12 x 24 kg

Lying Leg Curls
15 x 22.5 kg
12 x 30 kg
12 x 40 kg
10 x 50 kg

Seated Leg Curls
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 60 kg

Conclusie: goede training, en ik vrees dat morgen alles goed stijf zal zijn :D Weekendje rust. Cardio was 9 km naar daar fietsen en 9 km terug. Echt extreem koud!!

Goed je satéprikkers getraint!

en dat fietsen door dit weer is niet meer normaal, ik voel me super gaar nu!

160ekqw.jpg

Rug nu

122n86w.jpg

Rug bij begin log.

Nog niet zoveel verandert zo te zien... Maar ik zit dan ook nog maar een week of 2 a 3 op 4000 kcal.

21kge3t.jpg

Buik opgespannen. En ik weet dat ik een bleekscheet ben :D

28cptzq.jpg

En dit was ik toen ik 3 maanden aan het 'trainen' was. Maart 2008. Helaas veel tijd verloren van januari 2009 tot augustus 2009. Een cut met overdreven lage kcal-inname en veel te veel cardio, en in het weekend dan gruwelijke junkdagen, zodat het niet vooruitging. Deze fout zal ik niet meer maken.

Laatst bewerkt:
Jeb bent behoorlijk buff kerel! Ziet er zeker al goed uit. In je front pose is alleen iets te klein IMo, kan alleen niet echt zeggen wat..ik neig naar borst en met name schouders. Je hebt zeker net als mij aardig aanleg voor benen en rug?

Jeb bent behoorlijk buff kerel! Ziet er zeker al goed uit. In je front pose is alleen iets te klein IMo, kan alleen niet echt zeggen wat..ik neig naar borst en met name schouders. Je hebt zeker net als mij aardig aanleg voor benen en rug?

Laatste foto is niet van nu hé :p Dat is meer een beginfoto. 3de foto is wel van nu... Maar je hebt wel gelijk dat rug en benen het vlugste gaan. Schouders vallen ook nog goed mee, maar borst blijft een zwak punt in vergelijking met de rest.

Progressie is eigelijk te weinig, te veel aangekloot etc. Eigelijk is vanaf september mijn eerste serieuze cleanbulk. 'k zal in de gym vandaag misschien eens dezelfde frontpose doen als op de laatste foto. (Als er niemand is tenminste:p)

Training van zonet: rug, traps en buik. Gelukkig mocht ik met de auto gaan :D!

Deadlift
11 x 60 kg, 8 x 90 kg, 3 x 110 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg
3 x 132.5 kg
3 x 132.5 kg

T-bar row machine (plate loaded, vrije beweging)
8 x 40 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg

BOR
6 x 50 kg
6 x 70 kg
6 x 70 kg
6 x 70 kg (cheaten)

Wide Grip Pull Down
12 x 55 kg
10 x 60 kg
10 x 65 kg

Dumbbell Shrugs
8 x 36 kg
8 x 36 kg
8 x 36 kg
8 x 36 kg

Weighted Machine Crunch
6 x 95 kg
6 x 100 kg
6 x 100 kg
6 x 105 kg (fs)

Weighted Crunches (dumbbell op borst)
12 x 10 kg
10 x 15 kg
10 x 18 kg
8 x 22 kg

Conclusie: goed getraind, techniek van deadlift beetje aangepast. Iets lager gaan zitten, en schouders achter barbell. Enige minpuntje is dat ik mijn post-workoutshake als pre-workout heb gebruikt :p Ik proefde dat het veel te zoet was voor slechts 10 gr dextrose, maarja het kwaad was al geschied.

Pic van na de training:
30ude85.jpg

Lengte: 1.71 cm, gewicht: 81.5 kg. Vet%: 15 a 16 gok ik??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven