MuscleMeat

Logje to di bone

DAmn hard gebeukt kerel:fire: Moet goed gevoel geweest zijn na je training!

Lekker buff gast :thumbup: Hard gebikkeld!
Met de auto is chill he ? hahah. Behalve na een dikke arm training, te lastig sturen haha.

vanwaar doe je zo weinig herhalingen.
ziet er goed uit.,
Heb morgen ook rug als ik uitgeslapen ben van de nachtdienst

Wow met de auto is echt superfijn, ik heb echt een hekel aan cardio, ook al woon ik hier 1 min. fietsen (no joke) van de gym. Maarja heb helaas geen auto :(

DL is ook erg goed, voel je en zie je nu ook dat je rug rechter blijft?

Netjes getrained!

Fysiek wordt netjes man.

Ik denk eerder 13-14% , span je je abs aan op die foto of niet? Echt veel vet lijkt er wel niet te zitten.

Iig het ziet er netjes uit!

• Topic Starter Topic Starter
DAmn hard gebeukt kerel:fire: Moet goed gevoel geweest zijn na je training!
Bwaaja, ik mocht niet klagen :D
Lekker buff gast :thumbup: Hard gebikkeld!
Met de auto is chill he ? hahah. Behalve na een dikke arm training, te lastig sturen haha.
Een homegym hebben is nog chiller :D!
vanwaar doe je zo weinig herhalingen.
ziet er goed uit.,
Heb morgen ook rug als ik uitgeslapen ben van de nachtdienst
Succes met je training gozer ;) Qua reps vind ik het nog best meevallen...
Wow met de auto is echt superfijn, ik heb echt een hekel aan cardio, ook al woon ik hier 1 min. fietsen (no joke) van de gym. Maarja heb helaas geen auto :(.

DL is ook erg goed, voel je en zie je nu ook dat je rug rechter blijft?
Hahaha, 1 minuut :p Mijn gym is 9 km fietsen, dus met de auto is wel een groot verschil. Dan neem ik na de training ook altijd een lekker sauna'tje.

Van de deadlift weet ik het niet goed. Ik merk wel dat mijn hamstrings meer werk moeten doen omdat ik lager ga zitten. Ik wou het filmen, maar er was een gozer die constant het bankje waar mijn camera oplag verschuifde.
Netjes getrained!

Fysiek wordt netjes man.

Ik denk eerder 13-14% , span je je abs aan op die foto of niet? Echt veel vet lijkt er wel niet te zitten.

Iig het ziet er netjes uit!
Ik span mijn buikspieren niet op, nee :p. Als ik neerzit heb ik toch mooie vetrolletjes ze :p.

Training van zonet, weeral met de auto WOEHOEEEEEEEW
borst, onderarmen, kuiten.

Incline Bench Press (45°)
10 x barbell, 10 x 50 kg, 7 x 60 kg
5 x 70 kg
5 x 75 kg
4 x 80 kg
5 x 75 kg
5 x 70 kg

Incline Dumbbell Press (30°)
6 x 32 kg
6 x 32 kg
6 x 32 kg
7 x 32 kg (repout)

Chest Dips
9 x bw
8 x bw (+5 kg)
7 x bw (+10 kg)
5 x bw (+ 15 kg)
6 x bw (+ 15 kg)
6 x bw (+ 15 kg)

Incline Dumbbell Fly (Roelly style / 45°)
12 x 10 kg
12 x 10 kg

Dumbbell Wrist Curl
12 x 10 kg
10 x 13 kg
10 x 13 kg
8 x 14 kg

Seated Calves Press
8 x 221 kg
8 x 221 kg
8 x 221 kg
8 x 221 kg

Seated Calves Raises
20 x 25 kg
15 x 40 kg
15 x 45 kg
12 x 55 kg

-> Conclusie: brute training! Maandag 23 november zat er op de incline bench press maar 4 x 65 kg in. Een verbetering van 15 kg :D! I'm a happy man.

• Like
Waarderingen: X.
t*ring echt bruut die incline bench!!:D

jaj, een dikke week dat ik je logje niet volg en al dit...je wordt met de week sterker he?netjes

Zelf heb ik het probleem bij de DL dat ook al ga ik lager zitten, dan krijg ik juist meer druk in de onderrug. Ik heb die oefening ook maar even vervangen door de RDL want ik had er ff genoeg van hoor!

Sterk trouwens die laatste, en 45gr. is ook nog best sT voor incline derbij!

wat een progressie in je bench!
aardig lange warm-up, misschien als je wat minder doet kan je ook meer reps doen, als je dit wilt ofc.;)

en ow ja, nieuwe avatar ziet er goed uit Rah Rah (kan ik je niet anders noemen?)

Yo ik volg je hier ook, maar als en stille lezer. Alleen ik moest nu wel ff zeggen dat die inclines erg bruut zijn.

Mooie verbetering man, 15 kg erbij in zo'n tijd.

Keep up the good work!

dikke press kerel ... die 100 gaat niet meer lang duren !

t*ring echt bruut die incline bench!!:D
Ik had ook niet verwacht dat ik al 80 kg ging kunnen pakken :D
jaj, een dikke week dat ik je logje niet volg en al dit...je wordt met de week sterker he?netjes
Thx, Daan. Ik zit nu ook wel al een week of 2 a 3 aan creatine, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft. Voeding zit altijd rond de 4000 cleane kcal, dus dat zit ook goed:D
Zelf heb ik het probleem bij de DL dat ook al ga ik lager zitten, dan krijg ik juist meer druk in de onderrug. Ik heb die oefening ook maar even vervangen door de RDL want ik had er ff genoeg van hoor!

Sterk trouwens die laatste, en 45gr. is ook nog best sT voor incline derbij!
Ik ga nu wat blijven rond het gewicht 130-135 op de deadlift tot dat die echt vlot van de grond gaan met goede vorm. Ik wil geen nare rugblessure's oplopen. Varianten van de deadlift heb ik nog nooit geprobeerd...
wat een progressie in je bench!
aardig lange warm-up, misschien als je wat minder doet kan je ook meer reps doen, als je dit wilt ofc.;)

en ow ja, nieuwe avatar ziet er goed uit Rah Rah (kan ik je niet anders noemen?)
Danku, Keun! Tussen de opwarmingssetjes heb ik zelfs ook lichte sideraises en frontraises gedaan voor de schouders goed op te warmen. Daarom de vele opwarmingssetjes. En 'k denk niet dat er meer in zat op die 80 kg want na die derde rep twijfelde ik of ik er nog eentje ging proberen uitpersen, en het ging zeeeeeer nipt :D

Je mag me Hannes of Hannie noemen als je wilt ;) Hannes is mijn gewone naam, maar de meesten noemen me Hannie :D

Yo ik volg je hier ook, maar als en stille lezer. Alleen ik moest nu wel ff zeggen dat die inclines erg bruut zijn.
Welkom, ik was ook verbaasd over die inclines :D Dumbbell werk heeft goed wat opgeleverd:D

Mooie verbetering man, 15 kg erbij in zo'n tijd.

Keep up the good work!
Merci, Loo. Het was wel verdomd zwaar!

dikke press kerel ... die 100 gaat niet meer lang duren !
Ik ga het momenteel nog niet wagen :D Eerst een repje of 8 a 10 op 80 kg op de incline en dan misschien eens overschakelen op de flat. Merci btw ;)

groeie press man
je gaat ook als een sneltrein omhoog met alles he

hannes

Hee "Hannes" :P

Gaat goed met je logje zie ik :D je hebt egt een zieke Calve Press :O doe je die op de Leg Press? Zo ja hou je dan wel 1-2 sec rust in de begin positie?
Heb zelf ook echt een killer oefening voor me calves. Lag vorige week bijna te janken van de pijn xD. Zal uhm wel ff uitleggen :P

Je ligt op de Leg Press met bijde kanten 20 kilo.
Je drukt het gewicht weg op je tenen en houdt hem boven in 1 sec vast dan ontspan je je kuiten weer en wacht je onderaan weer 1 sec en dan herhaal je dit proces 10x.
Als je je 10 reps er op hebt zitten ga je gelijk erachter aan met het zelfde gewicht 10x Leg Presses doen. Heb je je 10 reps er op zitten dan ga je net als de eerste keer weer 10x Calve Raises doen. Dit proces doe je in totaal 4x.
Dus 10calves 10press 10calves 10press 10cavles 10press 10calves 10press.
Zonder rust te houden tussen de setjes door. Dit was de vorige keer zo ontzettend zwaar dat ik tussen de setjes in soms gewoon 5 sec nodig had om bij te komen van de brandende pijn in me kuiten :P het voelde heerlijk!

hehe, Nette training man..

Moest ff lachen om je naam, want namelijk noemt mijn moeder, me ook Hannes, als ik wat fout/verkeerd doe.

Succes verder!

Wat staat er vandaag op het programma??

groeie press man
je gaat ook als een sneltrein omhoog met alles he

hannes
Progressie valt wel mee, vind ik. Maar ja, geduld is zeer belangrijk in deze sport hé :D
Hee "Hannes" :P

Gaat goed met je logje zie ik :D je hebt egt een zieke Calve Press :O doe je die op de Leg Press? Zo ja hou je dan wel 1-2 sec rust in de begin positie?
Heb zelf ook echt een killer oefening voor me calves. Lag vorige week bijna te janken van de pijn xD. Zal uhm wel ff uitleggen :P

Je ligt op de Leg Press met bijde kanten 20 kilo.
Je drukt het gewicht weg op je tenen en houdt hem boven in 1 sec vast dan ontspan je je kuiten weer en wacht je onderaan weer 1 sec en dan herhaal je dit proces 10x.
Als je je 10 reps er op hebt zitten ga je gelijk erachter aan met het zelfde gewicht 10x Leg Presses doen. Heb je je 10 reps er op zitten dan ga je net als de eerste keer weer 10x Calve Raises doen. Dit proces doe je in totaal 4x.
Dus 10calves 10press 10calves 10press 10cavles 10press 10calves 10press.
Zonder rust te houden tussen de setjes door. Dit was de vorige keer zo ontzettend zwaar dat ik tussen de setjes in soms gewoon 5 sec nodig had om bij te komen van de brandende pijn in me kuiten :P het voelde heerlijk!
Het lijkt me wel iets goed voor afwisseling, maar in dit schema doe ik kuiten en quads/hamstrings op een andere dag ;) Toch bedankt voor de tip!
hehe, Nette training man..

Moest ff lachen om je naam, want namelijk noemt mijn moeder, me ook Hannes, als ik wat fout/verkeerd doe.

Succes verder!
Wordt er hier gelachen met mijn naam :D? In België is het een doodgewone naam :p geen vloek/scheldwoord ofzo...
Wat staat er vandaag op het programma??
Parallel squats, quarter squats, leg press, split squat en leg curls. Morgen dus waarschijnlijk stijve benen :D

Kheb nu nog pijn in de borst van dinsdag. Nice!
Ook is mijn voeding een beetje verandert, ipv 20 gr noten bij mijn kwark, wordt het nu 15 ml lijnzaadolie.

Volgens mij begint de creatine 'in te kicken'.
Vandaag alleen de beentjes, maar het was echt abnormaal lastig.

Parallel Squat (low-bar)
15 x barbell, 12 x 60 kg, 8 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg
5 x 105 kg
5 x 110 kg
5 x 100 kg

Quarter Squat
6 x 110 kg
6 x 120 kg
6 x 130 kg
6 x 120 kg

Leg Press (45° | Plate loaded)
10 x 230 kg
10 x 240 kg
10 x 250 kg

Dumbbell Split Squat
12 x 17 kg
12 x 24 kg
12 x 26 kg

Lying Leg Curl
15 x 25 kg
12 x 40 kg
12 x 50 kg
10 x 55 kg

Seated Leg Curl
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 60 kg

En achteraf nog een kwartier in de saune gelegen :D!

Conclusie: Op zo goed als alle oefeningen verhoogd sinds vorige week. Lekker, lekker! Squat gaat met low-bar ook stukken beter, minder belastend voor de onderrug, vind ik. Morgen arm-dag.

Nog eens een voedingupdate'tje

Bij ontwaken: 15 gr whey
Meal1: 100 gr havermout/brinta + 250 ml cocovite + ei + 10 gr cacao + 5 gr kokorasp
Meal2: 100 gr koolvis + 50 gr ontvette ham + ei + 10 ml lijnzaad-, olijf-, walnootolie + komkommer
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + 150 gr tonijn + 20 gr notenmix
Pre-workout: 500 ml magere melk + 15 gr whey + 15 gr cacao + 10 gr dextrose + 3 gr creatine
Post-workout: 30 gr dextrose + 15 gr whey + 5 gr cacao + 3 gr creatine
Meal4: 100 gr brinta + 10 gr rozijnen + 150 gr kipfilet
Meal5: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + spinazie
Meal6: 500 gr kwark + 5 gr cacao + 15 ml lijnzaad-, olijfolie

Terug
Naar boven