MuscleMeat

Logje to di bone

naise volume! goed dat je het zegt moet mijn 2e dosis NOS-Ether(laad fase) nog nemen, echt goor!
voeding ziet er goed uit, ben blij als ik binnekort stage heb, heb ik doekoes voor meer kipjes

• Topic Starter Topic Starter
naise volume! goed dat je het zegt moet mijn 2e dosis NOS-Ether(laad fase) nog nemen, echt goor!
voeding ziet er goed uit, ben blij als ik binnekort stage heb, heb ik doekoes voor meer kipjes
Neus dicht en kappen maar :D!
Ik heb het geluk dat ik geen eten zelf moet betalen, maar ik let er wel op dat ik behoorlijk 'goedkoop' eet. Dure biefstukken, vis enzo ga ik nooit vragen aan mijn ouders. Ik kijk altijd naar aanbiedingen en goedkoop eiwitrijk voer. Supplementen daarintegen moet ik zelf betalen, daarom ook dat ik alleen whey en creatine gebruik :D

Zo lekker volume hard getraind :thumbup:! Low-bar inderdaad stukken chiller he

Succes morgen

ik vind low bar een zo moeilijk, ik kan de bar niet houden, maar het schijnt inderdaad beter te zijn.

netjes in ieder geval!

Keihard gebeukt mate! Alles gaat goed vooruit!:D

Low bar is nieuwe hype op DBB ?

Lekker gesquat kerel !

Neus dicht en kappen maar !

Ik heb het geluk dat ik geen eten zelf moet betalen, maar ik let er wel op dat ik behoorlijk 'goedkoop' eet. Dure biefstukken, vis enzo ga ik nooit vragen aan mijn ouders. Ik kijk altijd naar aanbiedingen en goedkoop eiwitrijk voer. Supplementen daarintegen moet ik zelf betalen, daarom ook dat ik alleen whey en creatine gebruik

gister viel de smaak wel mee, het is alleen smerig als je het met veel water mengt.

ik had dus 400ml water 20gr EAS,20gr Dextro, 2 scheppen NOS, en het duurde even voordat ik het op had.

mijn ouders betalen ook mijn eten, maar ik wil eigenlijk me kcal omhoog voeren, en ik vind het wel redelijk als ik dat dan zelf betaal wat ik extra wil, zodat ik bijv. 2 op een dag zilvervliesrijst met kip/vis kan eten.
(en nog cleaner eten)

zodat ik gewoon door de middag wat kip kan klaarmaken, omdat ik nu echt voor me doel wil gaan, de 80KG halen.
supps moet ik ook zelf betalen

word er vandaag nog getraint Hannie? :D

Erg nette training en ik ben ook onder de indruk van de voeding. Dat doe je heel goed.

En @ keun, als je ouders betalen dat is wel ideaal! Dan zou ik gewoon ze vragen lekker veel vlees en vis te kopen :D

Zo lekker volume hard getraind :thumbup:! Low-bar inderdaad stukken chiller he

Succes morgen
Het is wel nog wat wennen, maar het inderdaad veeeel chiller!
ik vind low bar een zo moeilijk, ik kan de bar niet houden, maar het schijnt inderdaad beter te zijn.

netjes in ieder geval!
Ja, het is wel lastiger voor de armen heb ik ook de indruk, maar je kan wel zwaarder gewicht pakken :D
Keihard gebeukt mate! Alles gaat goed vooruit!:D
Thxxxx
Low bar is nieuwe hype op DBB ?

Lekker gesquat kerel !
I don't know :p bedankt Rob!
gister viel de smaak wel mee, het is alleen smerig als je het met veel water mengt.

ik had dus 400ml water 20gr EAS,20gr Dextro, 2 scheppen NOS, en het duurde even voordat ik het op had.

mijn ouders betalen ook mijn eten, maar ik wil eigenlijk me kcal omhoog voeren, en ik vind het wel redelijk als ik dat dan zelf betaal wat ik extra wil, zodat ik bijv. 2 op een dag zilvervliesrijst met kip/vis kan eten.
(en nog cleaner eten)

zodat ik gewoon door de middag wat kip kan klaarmaken, omdat ik nu echt voor me doel wil gaan, de 80KG halen.
supps moet ik ook zelf betalen

word er vandaag nog getraint Hannie? :D
Clean eten for the win :D

Jip, vandaag de armen aangepakt. Pussyweights, maarja. Ik heb ze lange tijd verwaarloost:p
Erg nette training en ik ben ook onder de indruk van de voeding. Dat doe je heel goed.

En @ keun, als je ouders betalen dat is wel ideaal! Dan zou ik gewoon ze vragen lekker veel vlees en vis te kopen :D

Voeding vind ik erg makkelijk vol te houden :p Ik heb echt geen trek in andere dingen.

Training van vandaag: armen. Ik ben ook nog eens met de fiets gegaan, zodat ik toch wat cardio heb gehad deze week :p

Dips
15 x bw
10 x bw + 10 kg
8 x bw + 15 kg
7 x bw + 15 kg
7 x bw + 15 kg

Decline CGBP
10 x 50 kg
8 x 60 kg
8 x 60 kg
6 x 65 kg

Triceps Pushdown
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg

Chins
3 x bw
3 x bw
3 x bw

Dumbbell Curl
8 x 12 kg
8 x 13 kg
7 x 13 kg + 1 x 12 kg

Incline EZ-bar Curl
10 x 20.5 kg
10 x 20.5 kg
10 x 20.5 kg

Cable Curl (1 hand)
12 x 12.5 kg
12 x 15 kg
12 x 15 kg

En nog wat lichte schouderoefeningen. Geen last meer mee.

Morgen ga ik ook achter een belt en ketting gaan, zodat ik eindelijk gemakkelijk weighted dips kan doen.

Yo check je pm over dipbelt

goeie dips, die decline CGBP's heb ik nog nooit eerder gedaan, misschien ooit eens doen:D

veel biceps zeg;)
wel netjes!!! decline CGBP lijkt mij inderdaad iets heel raar, wij kunnen niet decline gaan bij ons :(

goed bezig jonge...:P

+1 lijkt me wel wat raar voor je bloeddruk als je er wat lang ligt :p
heb wel eens decline DB-presses en machine-presses gedaan, je moet gewoon zorgen dat je na je set weer recht op zit. Qua reps/kracht ging decline super bij mij! Ademhaling is wel wat anders dan flat/incline.

goeie dips, die decline CGBP's heb ik nog nooit eerder gedaan, misschien ooit eens doen:D
Ik was eens info aan het zoeken hier over CGBP en er werd hier en daar aangeraden hem decline te doen. Eens geprobeerd dus, en het bevalt wel!
+1 lijkt me wel wat raar voor je bloeddruk als je er wat lang ligt :p
Gewoon setje doen en rechtop gaan zitten hé :D Het is niet echt een sTe decline btw, 30° of something like that, i guess.
veel biceps zeg;)
wel netjes!!! decline CGBP lijkt mij inderdaad iets heel raar, wij kunnen niet decline gaan bij ons :(
Ja, ik pak biceps en triceps dit schema op een dag apart, omdat mijn schouders nogal zeurden (die doe ik dus niet :p) Zo erg is het ook niet dat je geen decline hebt. Totaal niet noodzakelijk imo.
hahaha

OT: Lekker bezig maatje!
Thx, Kwark! Jij ook ;)
Dankje Braem!
heb wel eens decline DB-presses en machine-presses gedaan, je moet gewoon zorgen dat je na je set weer recht op zit. Qua reps/kracht ging decline super bij mij! Ademhaling is wel wat anders dan flat/incline.
Hier is het echt geen sTe decline, in mijn vorige gym was dat wel wat anders. Dan kreeg ik echt een bloedrode kop tijdens mijn setje. Nu valt het echt goed mee.

Training van zonet, ik ben met de fiets gegaan ( = 18 km in totaal)

Deadlift
12 x 70 kg, 10 x 100 kg, 5 x 120 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg
3 x 135 kg
3 x 130 kg
5 x 120 kg

Dumbbell Row
6 x 24 kg
6 x 28 kg
6 x 30 kg
6 x 32 kg

Chins
3 x bw
3 x bw
3 x bw

T-Bar Row Machine (Plate Loaded)
8 x 45 kg
8 x 50 kg
8 x 52.5 kg (lelijke reps)

Wide Grip Pulldown
10 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg

Dumbbell Shrugs
8 x 32 kg
8 x 36 kg
8 x 36 kg
8 x 36 kg

Weighted Machine Crunch
6 x 100 kg
6 x 100 kg
6 x 100 kg
6 x 105 kg

Weighted Crunch
12 x 15 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg
8 x 26 kg

Conclusie: Deadlift blijft een beetje moeilijk doen. Op 120 kg is er geen enkel probleem met de techniek. Maar bij 130 kg is dat wel een ander verhaal. Het gewicht gaat makkelijk van de grond, maar mijn onderrug bolt wel behoorlijk. Volgende keer nog eens goed checken. Chins gingen al stukken makkelijker dan vorige week vrijdag. Volgende keer 3 x 4 x bw proberen.

Voeding vandaag:
Bij ontwaken: 15 gr whey
Meal1: 100 gr havermout/brinta + 250 ml cocovite + ei + 10 gr cacao + 5 gr kokosrasp (pancake) + 500 ml magere melk
Meal2: 230 gr koolvis/octopus + 5 ml lijnzaad-, 5 ml olijf-, 5 ml hazelnootolie + groene paprika
Meal3: 125 gr zilvervliesrijst + 150 gr tonijn + 20 gr notenmix
Pre-workout: 500 ml magere melk + 15 gr whey + 15 gr cacao + 3 gr creatine + 10 gr dextrose
Post-workout: 30 gr dextrose + 15 gr whey + 3 gr creatine
Meal4: 150 gr brinta + 25 gr rozijnen + 175 gr kipfilet (zie foto onderaan)
Meal5: 150 gr tonijn + 90 gr makreel + broccoli + paprika
Meal6: 500 gr kwark + 15 ml lijnzaad-, olijfolie.

29z1mps.jpg

lekker volume kerel !

zoals rob zegt lekker volume, die maaltijd zowel je trianing ziet er appetijtelijk uit!

Terug
Naar boven