XXL Nutrition

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
Thx
zoals rob zegt lekker volume, die maaltijd zowel je trianing ziet er appetijtelijk uit!
Thx en ben je serieus over die maaltijd :D Brinta, rozijnen met water en daarin een kipfilet in stukjes :D

Oke training van zonet, weeral met de fiets gegaan. Borst, onderarmen en kuiten.

Incline Bench Press (45°)
10 x barbell, 8 x 50 kg, 4 x 60 kg
5 x 70 kg
4 x 80 kg
5 x 77.5 kg
5 x 77.5 kg
5 x 75 kg

Incline Dumbbell Press (30°)
6 x 32 kg
6 x 36 kg (slordig)
6 x 32 kg
6 x 32 kg

Chest Dips (allemaal bw + 10 kg)
8x
7x
6x
7x
7x

Dumbbell Fly (Oma ST)
12 x 12 kg
12 x 12 kg

Barbell Wrist Curl (excl. barbell)
12 x 24 kg
10 x 26.5 kg
10 x 26.5 kg
8 x 29 kg

Dumbbell Holds
3 x 30 kg x 30 sec

Seated Toe Press
4 x 8 x 229 kg

Seated Calves Raises
20 x 25 kg
15 x 40 kg
15 x 50 kg
12 x 55 kg

Conclusie: Goede training, beetje aangepast sinds vorige week. De wrist curls met barbell en dumbbell holds erin om mijn grip te verbeteren. Bij de IBP weeral 4 x 80 kg, maar het ging veel gemakkelijker dan vorige week. Dat zit dus goed! Donderdag benen!

Thx en ben je serieus over die maaltijd :D Brinta, rozijnen met water en daarin een kipfilet in stukjes :D
haha ja waarom zou ik grapjes hierover maken, ik moet zeggen de combinatie van brinta/kip klinkt goor, maar je foto zag er overheerlijk uit!
waarschijnlijk omdat het me aan die KFC emmers doet denken, zo ziet het ook uit op die foto:meal:
hoe vind je het zelf smaken?

die Incline/DB-Presses gaan lekker hannes, vooral die gewicht op die DB-press aangezien ze bij ons maar tot 26kg gaan:o

(wil binnekort echt echt halterstangen halen zodat ik weer fatsoenlijk DB-rows kan doen).
moet wel van mammie eerst aan het personeel vragen of dat gewoon mag, ik ga ze dan gewoon professioneel erop aanspreken, want ze mogen me niet echt.

Afgelopen 2 trainingen behoorlijk wat kilo's verplaatst man! Echt top bezig!:fire:

Ik zie dat je voor jezelf ook een chin-up challenge bent begonnen:rolleyes:

zeer sterke incline bench vind ik bro!
netjes.

haha ja waarom zou ik grapjes hierover maken, ik moet zeggen de combinatie van brinta/kip klinkt goor, maar je foto zag er overheerlijk uit!
waarschijnlijk omdat het me aan die KFC emmers doet denken, zo ziet het ook uit op die foto:meal:
hoe vind je het zelf smaken?

die Incline/DB-Presses gaan lekker hannes, vooral die gewicht op die DB-press aangezien ze bij ons maar tot 26kg gaan:o

(wil binnekort echt echt halterstangen halen zodat ik weer fatsoenlijk DB-rows kan doen).
moet wel van mammie eerst aan het personeel vragen of dat gewoon mag, ik ga ze dan gewoon professioneel erop aanspreken, want ze mogen me niet echt.
Toen ik eerst die maaltijd at, at ik eerst de kip op en daarna de kom brinta. Maar toen dacht ik: 'hmm brinta is iets zoals brood, en daar gaat kip ook bij, dus ik gooi het er eens bij'. En het valt wel te eten, ja. Al moet ik wel toegeven dat mijn smaakpapillen niet meer zijn wat ze geweest zijn :p Ik vind zo goed als alles lekker :D

Ja, ik had niet gedacht dat die 36 kg ging lukken. Het was wel iets te zwaar eigelijk... Volgende week gewoon hoger in reps op die 32 kg. 4 x 7 x 32 kg ofzo.

Normaalgezien zou dat toch mogen zeker zelf stangen meebrengen? Het zou je gains nog een extra prikkeling kunnen geven!
Afgelopen 2 trainingen behoorlijk wat kilo's verplaatst man! Echt top bezig!:fire:

Ik zie dat je voor jezelf ook een chin-up challenge bent begonnen:rolleyes:
Dankje Marvin. Vanaf nu 2 keer in de week 3 setjes. Want ze zijn echt te triestig voor woorden :D
zeer sterke incline bench vind ik bro!
netjes.
Dankje Crittie! Die gaat wel netjes, ja!

vette training bro..
lkkr weer veel set en met nice kg.

+1

vette training bro..
lkkr weer veel set en met nice kg.

+1
Dankje, brambo!

Training van zonet. Benen.

Parallel Squat
15 x no weight, 12 x barbell, 10 x 60 kg, 8 x 80 kg
5 x 100 k
2 x 5 x 110 kg
5 x 115 kg
4 x 115 kg

Sumo Deadlift (eerste keer, nog beetje zoeken dus...)
6 x 70 kg
6 x 100 kg
2 x 6 x 110 kg

Leg Press (45° | Small stance | plate loaded)
10 x 230 kg
10 x 250 kg
8 x 270 kg

Dumbbell Split Squat
12 x 24 kg
12 x 26 kg
12 x 28 kg

Seated Leg Curl
10 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 70 kg (lelijke reps)

Lying Leg Curl
15 x 30 kg
12 x 45 kg
9 x 50 kg

Derna nog 10 minuutjes in de sauna gelegen.

Conclusie: helemaal kapot. SDL voor de eerste keer gedaan, volgens mij als ik het nog enkele weken doe, ga ik er hogere gewichten mee kunnen tillen dan met de gewone deadlift. Ik moet wel proberen meer mijn rug uit te schakelen en echt zoveel mogelijk met mijn benen trekken.

Voeding is + 4000 kcal! Nice..

Misschien nog een voedingstip voor een makkelijke hap die je kan maken voor als je weg moet.
Filet americain (tartaar in Nederland, denk ik?), zalmgehakt, of andere gehaktshizzle in een kom doen, eitje erdoor, brinta erdoor heen (=vervanger chapelure) en in de pan. Je kan er ook nog een uitje doorheen doen en kruiden naar keuze. In een bakje doen en goed te pruimen als het koud is. Je hebt in 5 minuten eiwitten, goede carbs en vetten binnen! :thumb:

Djees Dude! Kun jij morgen nog wel lopen!:eek:

Sterke training en heel goed bezig met die voeding!

t*ring wat een workout hannes!
maak eens een foto van die meal:P
wanneer je het weer maakt

Dikke squat en een pak aan kcal :p

Djees Dude! Kun jij morgen nog wel lopen!:eek:
Ik ben behoorlijk stijf :D
Sterke training en heel goed bezig met die voeding!
Thx.
t*ring wat een workout hannes!
maak eens een foto van die meal:P
wanneer je het weer maakt
Dankje Koen! Ik ga het vandaag terug maken, want ik ga uit vanavond en terwijl ik naar het feestje rijd, ga ik het opbikkelen :p
Dikke squat en een pak aan kcal :p
Dankje Rob! Eten gaat me goed af :p

dan verwacht ik vandaag nog een fotootje in je log:D
hou je het anabool/katabool dit weekend?
Komt goed!
Het blijft anabool dit weekend. Ik lust geen alcoholische dranken, alleen zal er vanavond wel wat G in gaan. Voor de rest zal het een rustig weekend worden samen met de vriendin.

Oke, even update van training en voeding today.
Het was armendag = gay dus.

Chins (doel 18 reps)
6 x bw
5 x bw
5 x bw
2 x bw (easy going)

Dumbbell Curl
3 x 8 x 13 kg

Incline Ez-bar Curl
3 x 10 x 23 kg

Cable Curl (1hand)
3 x 12 x 15 kg

Dips
18 x bw
10 x bw (+10 kg)
8 x bw (+10 kg)
2 x 6 x bw (+15 kg)

CGBP
10 x 50 kg
8 x 60 kg
2 x 6 x 70 kg

Triceps Pushdown
12 x 30 kg
3 x 12 x 35 kg

Conclusie: Mja. Ik haat het om armen te trainen. Misschien volgende week nog één keer armen op een aparte dag. Vanaf de week erna terug schouders erin!

Voeding.

Bij ontwaken: whey
Meal1: havermout -en brintapannekoek met halve liter melk
Meal2: 150 gr vlees, ei, en 10 ml olie + groente
Meal3: Rijst met tonijn en noten
Pre-workout: Melk, whey, creatine en dextrose
Postworkout: whey, dextrose en creatine
Meal4: brinta met kip
Meal5: tonijn en makreel
Meal6: 2 homemade hamburgers
Meal7: 500 gr kwark met lijnzaadolie.

Kcal: Rond de 4500 kcal. Kheb wel 18 km gefietst ook vandaag en ga nog uit.

Foto'tje van de 2 zelfgemaakte hamburgers (pak ze mee in de auto en eet ze op wanneer we naar het feest rijden.)

2lc8jyu.jpg

Ingredienten: 50 gr brinta, 60 gr tartaar, 150 gr zalmgehakt, ei en ajuintjes. Gebakken in een antikleefpan. Voedingswaarde (ongeveer): 570 kcal, 54 gr eiwit, 33 gr kh en 24 gr vet

Nette hamburgers dan bro! Lekkere verhouding qua E/K/V ook! Geniet van je weekend!:D

Terug
Naar boven