critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eens moeten opzoeken wat rdl is, maar sumo-dl is meer belastend voor de benen. En idd, benen staan breed, korte grip. Hij gaat me beter af dan de conventionele deadlift, door mijn korte benen denk ik.sumo-dl is toch ongeveer het zelfde als rdl toch, alleen heb je bij sumo je benen breed staan en een redelijk korter grip, iets binnen schouder grip.
flink wat squats setjes gedaan![]()

Dat is een pittig schematje
Bij ub/lb krijg je idd gauw de neiging om erg veel aandacht aan de benen te geven, misschien is het een idee om de beentrainingen iets in te krimpen en ongeveer dit aan te houden: Ub 3 compounds & 3 iso's, lb 2 compounds en 2 iso's anders krijg je al gauw te veel en ub/lb is zobiezo zwaar.
Enne kuiten op rob s. zijn manier, ik weet niet of het zo'n goed idee is om een nogal afwijkende trainingsmethode van een gevorderde bodybuilder als enige bouwplan voor de kuiten aan te nemen, misschien beter combineren met een low rep calve raise oefening?

Ik pak altijd kwark en wat vlees mee om de dag door te komenToch goed bezig geweest hoor! Het blijft lastig bij je vriendin echt goed te eten..
En de ouders van haar zorgen er altijd voor dat er kip/ham/paarderookvlees in huis is wanneer ik kom. Ik heb al duizend keer gezegt dat dat niet hoeft, maarja, het is wel mooi meegenomen 
Goede tip, zal ik zeker toepassen in het vervolgnice close grips kerel. Wat ik altijd doe met oefeningen als dips (maar ook met chinnen) is de boel eerst ff los maken door draai bewegingen met de gewrichten doen (polsen en ellebogen) dan schrikken ze niet zo![]()
!Gewoon tegelijk, lekker pompenschema ziet er pittig uit hannes! leuke armen training gehad vandaag.
dat 21'en met DB's doe je dan beide armen tegenlijk of eerst rechts 21 en dan links 21?
!82 op nuchtere maag... Het gaat maar traag vooruit. Ik hoop er nu nog tegen eind maart een 3 kg aan te plakken.
? Edit: ik zie nu dat je 67 kg weegt, vreten man
!
!Mja, het lijkt me een interessante job en ik moet iets doen met mijn leven natuurlijk. Het bestaat uit meer dan bb alleen. Ik heb alleen nog maar mijn secundair diploma, waar ik eigelijk niets mee ben.
Thx!Goed geknald bro! En natuurlijk suc6 met de voorbereiding voor de politie opleidsing!
Ik hoop het ook.ey kerel..
pittig trainings schema.
hopelijk pak je er veel massa mee. let me know
!
!Thx, dudes.
Met de fiets gegaan btw.
! Heerlijke oefening imo.
Dat zal afzien worden. Maar goed, als ik ze gelukkig kan maken door mee te gaan, dan doe ik dat gewoon
. Wel lekker anabool natuurlijk..